Gorgelion & Wonderbeat [GZ]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Slash
Member
Gorgelion & Wonderbeat [GZ] DPKsfdL
Freedje
66
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slash
BerichtOnderwerp: Gorgelion & Wonderbeat [GZ]   Gorgelion & Wonderbeat [GZ] Icon_minitimewo 6 jul 2016 - 17:20

Hallo daar c:

Omdat ik ga stoppen met RPG'en wil ik graag twee nieuwe eigenaren vinden voor deze twee geweldige katten: Wonderbeat en Gorgelion.

Wonderbeat's karakter mag veranderd worden, maar zijn geschiedenis blijft wel hetzelfde omdat hij van een verhaallijn afkomstig is. Gorgelion's karakter en geschiedenis mogen niet veranderd worden omdat hij de tweelingbroer van Redweasel is.

Ik hoop dat ik twee goede eigenaren voor ze vind.

Groetjes
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
Nazca
Deceased
Gorgelion & Wonderbeat [GZ] MIcoVfI
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky
There's a light kept alive

CAT'S PROFILE
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: Gorgelion & Wonderbeat [GZ]   Gorgelion & Wonderbeat [GZ] Icon_minitimewo 6 jul 2016 - 17:24

Hey Freedje ik vind het heel spijtig dat je stopt :c

Maar zou ik ook mogen mee kiezen met de eigenaren? This is Red en Bramble/Wood
Slash
Member
Freedje
66
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slash
BerichtOnderwerp: Re: Gorgelion & Wonderbeat [GZ]   Gorgelion & Wonderbeat [GZ] Icon_minitimewo 6 jul 2016 - 17:25

Ja, natuurlijk mag je dat! Wilde je dat al zelfs gaan voorstellen haha c:
Nazca
Deceased
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky

CAT'S PROFILE
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: Gorgelion & Wonderbeat [GZ]   Gorgelion & Wonderbeat [GZ] Icon_minitimewo 6 jul 2016 - 17:26

Hehehe thanks *hugies*
Butterflypaw
Member
Beau
30
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterflypaw
BerichtOnderwerp: Re: Gorgelion & Wonderbeat [GZ]   Gorgelion & Wonderbeat [GZ] Icon_minitimewo 6 jul 2016 - 18:28

Ik zou graag wel Wonderbeat willen overnemen.
Nazca
Deceased
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky

CAT'S PROFILE
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: Gorgelion & Wonderbeat [GZ]   Gorgelion & Wonderbeat [GZ] Icon_minitimewo 6 jul 2016 - 18:33

Leuk dat er animo is, als Freedje er mee akkoord is zou ik graag een motivatie, karakterbeschrijving en een voorbeeld post zien ^^
Crashpaw
Member
Freedje
97
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crashpaw
BerichtOnderwerp: Re: Gorgelion & Wonderbeat [GZ]   Gorgelion & Wonderbeat [GZ] Icon_minitimewo 6 jul 2016 - 18:57

Ik ben het eens met wat hierboven gezegd is Smile
Butterflypaw
Member
Beau
30
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterflypaw
BerichtOnderwerp: Re: Gorgelion & Wonderbeat [GZ]   Gorgelion & Wonderbeat [GZ] Icon_minitimedo 7 jul 2016 - 19:33

Ik kies voor Wonderbeat omdat ik schrijven en RPGen super leuk vind. Ik ben pas begonnen maar mij lijkt het leuk om een tweede kat te hebben. Ik ben vrij actief. Elke dag ben ik er op. Ik denk dat ik Wonderbeats karakter wel houdt omdat het een mooi karakter vind. Vooral omdat ik wel hou van een oplossingzoeker en iemand die door vuur zo kat mee RPGen vind ik zelf super leuk.

Als jullie mij niet kiezen snap ik zelf ook wel hoor. Ik ben ook maar pas begonnen en misschien moet ik pas een tweede kat als ik iets meer ervaring heb.

Veel succes met zoeken Wink
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Gorgelion & Wonderbeat [GZ]   Gorgelion & Wonderbeat [GZ] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: