[A fwezig]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[A fwezig]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flowpetal
Member
[A fwezig] LH5bNQI
Bo ~
595
Actief
Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream

CAT'S PROFILE
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitimema 4 jul 2016 - 19:45

Heya~!

Ik ga van 10 juli t/m 26 juli op vakantie in Zweden. Er is wel wifi op 2 campings waar ik ga zijn in het huisje en 1 alleen het hoofdgebouw, maar ik weet niet hoe sterk het zal zijn en of ik ga posten :")

Geldt vooral voor; Flowpetal, Jaytail, Lítill etc.

[A fwezig] 331gcih
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowpetal
Member
[A fwezig] LH5bNQI
Bo ~
595
Actief
Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream

CAT'S PROFILE
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitimewo 27 jul 2016 - 16:21

Sooo ik ga nog een keer met mn pap op vakantie naar Frankrijk, waar 90% kans van is dat er geen wifi is.

M'n vader weet nog niet precies wanneer we gaan vertrekken, het zal 2 of 3 augustus worden tot 16 of 17 augustus. Dus ik post dan ook niet :")

Ook ga ik daarna naar Bo en zal ik minder posten~

En daarna begin ik met m'n nieuwe opleiding en ga ik op Introductiekamp van 30 augustus tot 1 September en heb ik ook geen wifi, dus dan hoef je ook geen posts te verwachten :")

[A fwezig] 331gcih
Jaytail
Member
[A fwezig] 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitimezo 4 dec 2016 - 22:46

Wow oke ik kijk weer om t hoekje :")
Maar uh
School eist veel van me (ik ben meestal kapot als ik terug kom), vrienden sleuren me mee naar dingen, korfballen wordt ook steeds meer sinds er veel geblesseerden zijn binnen de club waardoor ik bij andere teams moet invallen daardoor ben ik meestal mijn hele zaterdag kwijt, zondagen ga ik meestal naar familie en ik ben over t algemeen gewoon moe :") in de vakantie zal ik misschien wat meer posten, maar voorlopig nog niet. Dus soms zal ik wat om t hoekje kijken, ik zal ook mijn SS gewoon maken, maar posten of iets moet je niet verwachten de komende tijd :")

Voor al mn rare accounts x

Sucks don't it?
[A fwezig] Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitimema 19 dec 2016 - 23:00

Dus eh vakantie wordt ook druk omdat er een druk kindje langs komt Kuch Bo2 kuch en ik daar mijn tijd aan ga spenderen <3

Dus posts komen dan ook weeral wat minder xD

Sucks don't it?
[A fwezig] Vh5NnQC
394 IC posts

<3:

Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitimedo 27 apr 2017 - 20:37

Ik ben vanaf morgen 28/04 t/m 05/05 in Tenerife met school. Ik neem mn pc niet mee en zal dus alleen mn mobiel ter beschikking hebben. Posts zullen dan ook niet komen.

Sucks don't it?
[A fwezig] Vh5NnQC
394 IC posts

<3:

Fox •
Member
[A fwezig] Tumblr_nxqfr4vWPx1sl9d05o4_250
Bo~
117
Actief
She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal

CAT'S PROFILE
Rank:
Fox •
BerichtOnderwerp: Re: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 17:36

Komende tijd weer druk druk druk :")
Morgen ben ik de hele dag weg door de korfbal, door het aantal geblesseerden binnen de club moet ik overal en nergens invallen, dus dan ben ik wss dood aan het eind van de dag en weet ik niet of er iets van posts komen :")
Zondag ga ik met een friend afspreken, weet niet of ik die avond ga posten, ligt er aan.
Maandag Komt er een klasgenootje logeren omdat we de dag erna op excursie gaan en mijn huis dichterbij het excursiepunt ligt
Dinsdag Hele dag excursie op faculteit diergeneeskunde in Utrecht. Van vorige groepen gehoord dat je gesloopt bent na die dag. Weet dus niet of ik nog de puf heb om daarna te posten.
Woensdag Komen twee vrienden slapen voor de dag erna, weet niet hoe laat ze komen, dus weet niet hoe het met posten gaat zitten :")
Donderdag Hele dag familie en vrienden toernooi op de korfbal. Weet niet hoeveel puf ik heb die avond om te posten.
Vrijdag Zal ik waarschijnlijk weer kunnen posten MITS mijn moeder niks geplanned heeft en dat kan ik niet met zekerheid zeggen :")

Na deze week heb ik een heel ander rooster gekregen en ben ik meestal pas rond 19u thuis. Weet niet hoe moe ik zal zijn en hoeveel huiswerk ik ga krijgen. Posts zullen dan onregelmatig komen :") ik hoop dat de week na die weer wat rustiger wordt.

[A fwezig] Foxos
Lionbeat
StarClan
[A fwezig] Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 22:32

Ik vertrek 11-07 naar Frankrijk tot en met 25-07, er is volgens mij geen wifi aanwezig op de camping, dus dan zie je me misschien alleen maar even als ik op een plek mét wifi zit :")
Daarna ben ik een week thuis (heck yes) maar vertrek ik daarna met mijn moeder naar schotland (Precieze data is nog onbekend).

De komende week willen friends nog stuff doen, dus ik weet niet hoeveel ik dan nog aan posten toe kom xD

vooral voor: Crimsonpaw, Lionbeat & Chillybreath
Chillybreath
Member
[A fwezig] Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 11:47

Ik vertrek morgen naar Schotland tot en met de 17e dacht ik, kan ook later zijn, maar ik heb geen idee hoeveel wifi ik zal hebben en hoeveel tijd. Dus jullie zien me weer even niet :")

Geld voor: Chillybreath, Crimsonpaw en Lionbeat

She's seen nothing but the concrete
Yeah the world has left her cold
Chillybreath
Member
Bo~
928
Actief
Inside she was an angel

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitimewo 25 apr 2018 - 23:05

Whoop it's me.

Zoals meestal wel duidelijk ben ik onregelmatig actief door mn stage. Ik ben vooral op woensdag, vrijdag(avond), zaterdag en zondag actief, als ik puf heb nog andere avonden.

Maaar dit weekend komt mn moeder, der vriend en mn broertje langs, dus dan ga ik niet posten :") Sorry voor het ongemak
Geld vooral voor: Chillybreath

Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitimema 21 mei 2018 - 22:59

Deze week zullen posts vrijwel niet komen ^^"
Ik ga vrijdag namelijk naar huis en ben dus vooral bezig met dingen af te ronden en met inpakken enzo. Posts zullen waarschijnlijk volgende week komen aangezien ik dan vrij ben <3

Sucks don't it?
[A fwezig] Vh5NnQC
394 IC posts

<3:

Chillybreath
Member
Bo~
928
Actief
Inside she was an angel

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitimewo 6 jun 2018 - 23:18

Terwijl iedereens examens zijn afgelopen... beginnen de mijne < / 3.
Aankomende vrijdag, maandag, dinsdag en woensdag zullen mijn examens zijn, wat betekend dat er nog steeds geen posts zullen komen. Daarna ben ik echter volledig vrij dus zal ik weer gaan posten <3

Chillybreath
Member
Bo~
928
Actief
Inside she was an angel

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitimeza 7 jul 2018 - 21:34

Derp vakantie komt eraan dus ik ga veel weg zijn iep.
16/07 t/m 27-07 zit ik in Oostenrijk, er is wel wifi en ik neem ook mn toetsenbord mee voor mn mobiel, maar aangezien we dan veel dingen gaan doen enzo kan ik niet beloven dat er veel gepost zal worden :")
Aansluitend daarop ben ik (basically) 27-07 t/m 30-07 in Duitsland met de vriend van mn moeder en zn kinderen en geen idee of daar wifi is dus dan zul je wss niks kunnen verwachten :")
Daarna ga ik nog een keer 2 weken weg naar frankrijk maar de precieze data gaat nog komen dus derp.
Geld voor:
Chillybreath, Falconkit, Jaytail, Longpaw & Heathercloud

Chillybreath
Member
Bo~
928
Actief
Inside she was an angel

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitimedo 6 sep 2018 - 14:08

Leven is.. druk op dit moment.
School vergt veel van me, leren en everything. En hoewel ik niet super lang op school zit (+/- 12 contact uren) verwachten ze wel 26u in de week dat ik thuis leer x'D (which im trying lmao). Niet alleen dat, de dagen dat ik vrij ben (aka het weekend) zit over t algemeen vol gepland nu korfbal weer is begonnen en ik er ook nog naast werk :")
Oftewel, ik doe school, korfbal en werken en ik heb niet super veel vrije tijd suddenly jsdhgdfsjf. x'D (send help lol)
Oftewel ik probeer te posten wanneer ik kan, maar dat zal niet altijd even goed lukken :")

Chillybreath
Member
Bo~
928
Actief
Inside she was an angel

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitimevr 1 maa 2019 - 16:07

Ik zit volgende week bij mn vader, in het nieuwe huis! Allemaal super leuk en al... maar m'n vader heeft nog geen internet geregeld. En dat zal ook nog niet geregeld kunnen worden in de komende week :") Dus misschien post ik was op school, maar ja ik zit er ook om te leren, dus er is ook een grote kans dat je een week niks ziet qua posts! :") Daarna zit ik sws weer een week bij mn moeder. Ik hoop dat ik over 2 weken bij m'n vader wel weer gewoon wifi heb, maar het is nooit zeker met m'n vader die dingen moet regelen :")

Falconstrike
Member
[A fwezig] SCwUkVM
Bo~
1222
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitimedi 10 maa 2020 - 22:44

Yo, Tis tijd dat ik hier eventjes wat neer zet hahaha.
Zoals jullie misschien al gezien hebben heb ik de laatste tijd niet veel gepost. Ik ben de laatste tijd erg druk omdat ik een baan heb waarvoor ik minimaal 3x in de week word ingezet (of 5 zoals deze week), 3x in de week korfbal en sociaal ook gewoon druk ben. Hierdoor ben ik op dagen dat ik wel vrij ben vaak echt uitgeput en kan ik me niet zo ver krijgen om te gaan posten. Ik wil soonish wel weer wat gaan bijposten, maar verwacht dan vooral dat Falconpaw als eerste bijgepost wordt! Sorry aan iedereen die op postjes wachten!! Als je echt een heel belangrijk topic hebt, spreek me dan ff aan op discord (in de discord: Bo | zou gekicked moeten zijn of privé: lovewido #3927) , dan kan ik er even snel een postje uit typen!

Bedankt voor jullie begrip en hoop snel weer te kunnen posten <3

그대는 나의 이야기였다
[A fwezig] Unknow11

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Falconstrike
Member
[A fwezig] SCwUkVM
Bo~
1222
Actief

CAT'S PROFILE
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitimevr 14 aug 2020 - 21:50

Whoops ik had me de vorige keer niet eens op afwezig gezet merk ik nu, sorry about that HAHA.
Maar ja hallo daar ben ik weer flip de beer om mezelf eventjes afwezig te melden. Het is niet super lang ofzo hoor, promise.

Ik vertrek vanaf 15/08 naar Luxemburg en ik kom 22/08 terug. Ik heb als t goed is wel wifi, maar geen laptop ofzo, dus posten zal ik alleen op de meest belangrijke topic's doen (en vooral als het even gevraagd wordt aan me haha.)

Je kan me bereiken op Discord als er echt een dringend topic is waar ik op moet posten! lovewido #3927, daar zal ik nog het vaakste online zijn!

Dit geld vooral voor Falconpaw, Burntkit, Inkspots en Scorchingpaw

그대는 나의 이야기였다
[A fwezig] Unknow11

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Falconstrike
Member
[A fwezig] SCwUkVM
Bo~
1222
Actief

CAT'S PROFILE
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitimevr 4 sep 2020 - 17:14

Jeetje Bo heb je nou weer wat te melden??
Jazeker, sorry :"D

September is een zeer drukke maand voor mij door werk waar ik bijna elke dag/avond naar toe moet en daar komt dit keer dan ook nog (online) school bij, dus dat is natuurlijk wel een stuk moeilijker om even actief te zijn soms. Daarnaast sport ik nog minimaal 3x in de week (Dinsdag, vrijdag en zaterdag standaard), dus ik hou verder weinig minder vrije tijd over dan eerder dit jaar. September verwacht ik van mezelf daarom ook niet heel veel activiteit, ook door nieuwe indrukken. Zoals de meesten van jullie weten heb ik afgelopen jaar geen school gehad, dus moet ook weer even wennen aan een schoolritme :"D En het feit dat ik huiswerk heb en dat soort dingen.

Maar dan weten jullie het! Vanaf oktober wordt het rustiger omdat dan ook mijn werk een stuk rustiger wordt, dus dan ga ik sowieso wat actiever zijn dan deze maand <3

En misschien valt alles mee en ben ik alsnog poepie actief, maar goed. Dat zien we wel, dan zijn jullie iig gewaarschuwd :>

Geld vooral voor Falconpaw, Burntkit, Inkspots en Scorchingpaw.

xx

그대는 나의 이야기였다
[A fwezig] Unknow11

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Falconstrike
Member
[A fwezig] SCwUkVM
Bo~
1222
Actief

CAT'S PROFILE
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitimezo 25 okt 2020 - 22:21

Hoi lieverds!

Zoals sommigen misschien gezien/gemerkt hebben (of niet en dat is ook oké) ben ik de afgelopen tijd wat afwezig geweest op het forum / de discord. Ik wilde even een berichtje hier zetten, zodat mensen zich geen zorgen hoeven te maken of iets in die trant. Ik heb soms een beetje 'fases' met mezelf, meestal maar van een paar dagen. Dit keer duurt het even wat langer en daardoor de reden waarom ik eventjes hier wat neer wil zetten (:

Ik kom soon weer terug, maak je daar echt geen zorgen om, ik hoop ergens deze week weer en anders de week erna. Dus sorry als je denkt dat ik je aan het negeren ofzo ben op discord! Komt uiteindelijk weer goed (:

Als er echt dringende dingen zijn moet je me gewoon onderspammen op discord, dan zie ik het waarschijnlijk wel en dan kan ik (korte) postjes plaatsen waar nodig (:

Tot snel schatties

xx

그대는 나의 이야기였다
[A fwezig] Unknow11

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [A fwezig]   [A fwezig] Icon_minitime

[A fwezig]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven