Blood love and tears

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Blood love and tears

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lucy
Member
Blood love and tears DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Lucy
BerichtOnderwerp: Blood love and tears   Blood love and tears Icon_minitimeza 30 jul 2011 - 11:21

Volgens mij reden we richting de zee, niet dat mij zoveel uitmaakte waar we heen gingen. We gingen jagen dat was het belangrijkste. Ik had vreselijk veel dorst. Naast me zat Shanice 1 van de weinige vampiers die ik wel kon vertrouwen. Net als ik was Shanice haar ouders ook kwijt geraakt… nou ja.. ze was ze gewoon verloren en werd gevonden door iemand die haar naar ons bracht. Mijn ouders daarentegen waren dood, vermoord door mij. Als ik erover nadenk schaam ik me weer. Ik was 4 een klein meisje dat haar ouders vermoord… dat was de enige keer dat ik de krantenkop haalde.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mariah Hykaru is een 14 jaar oude vampier die samen met haar beste vriendin Shanice en haar vrienden de pijn en moeite trotseert die hun moeilijke leven met zich mee brengt. Op 4 jarige leeftijd heeft Mariah alles verloren wat haar dierbaar was. Haar ouders heeft ze vermoord en haar broertje Timothy is verdwenen. Het jonge meisje is naar een speciaal weeshuis gebracht voor vampiers. Daar leerde ze Kaylee, Shanice en Elien kennen. Maar vooral de jonge en zeer knappe Justin. Samen vormen ze een hegte vriendengroep die niet stuk kan blijken te gaan. Tot het hoofd van het weeshuis met een vreselijk bericht komt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hoofdstuk 1:

Hoofdstuk 2:

Hoofdstuk 3:

Hoofdstuk 4:

Hoofdstuk 5:

Hoofdstuk 6:

Hoofdstuk 7:

Zo snel mogelijk komen de nieuwe hoofdstukken :3
Hope you like it

Blood love and tears Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper

Laatst aangepast door Redeye op di 9 aug 2011 - 15:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Blood love and tears   Blood love and tears Icon_minitimeza 30 jul 2011 - 11:46

Leuk verhaal! :3

Het is goed bedacht, maar misschien moet je ook iets meer op hoofdletters en leestekens letten. X3

Blood love and tears J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Lucy
Member
Gail
952

CAT'S PROFILE
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Blood love and tears   Blood love and tears Icon_minitimezo 21 aug 2011 - 13:38

Jeej eindelijk af maar goed Hoofdstuk 8:

Spoiler:

Flut maar enjoy

Blood love and tears Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Blood love and tears   Blood love and tears Icon_minitimezo 21 aug 2011 - 13:53

Ik ga ook hier maar eens zeggen hoe awesome het is, 'Mim, het is Awesome!' xD

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Blood love and tears   Blood love and tears Icon_minitime

Blood love and tears
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: