Lovey Dovey



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Lovey Dovey

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sinclaw
Dark forest
Lovey Dovey Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Lovey Dovey   Lovey Dovey Icon_minitimema 20 jun 2016 - 20:11

Grumpy krulde de zwart wit gevlekte kattin zich op in haar nest starend naar het lege nest naast haar. Ze moest er nog altijd van over haar nek gaan. De gehele gedachte aan een mate was te erg. Alhoewel, eens had ze over Tallshadow gedroomt maar hij had haar in de steek gelaten als een oude vaatdoek. Het was belachelijk hoe weinig je voor iemand kon betekenen als het even beter met die ander ging. Maar goed, het was niet alsof ze zelf heilig was. Ze loog haar hele leven bij elkaar om alleen maar hoger en hoger te komen zodat ze uiteindelijk Innerstar zelf neer zou kunnen halen. Met behulp van haar eigen zoontje Thornfang en diens kits. Arme oma zou vernietigd worden door haar eigen familie. Hilarisch. Zuchtend vna geluk liet ze haar kopje zakken. Denkend aan het vernietigen van Innerstar bracht gewoon een glimlach op haar lippen. Perfect toch. Als Thornfang nou alleen maar niet meer de kleine kater speelde en naar haar toe kwam starclan verdomme. Oeps, Sinclaw toch, niet schelden met iets waar je niet in geloofd. Hadden haar ouders haar dan echt niets geleerd?

/Thornfang first
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Lovey Dovey Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Lovey Dovey   Lovey Dovey Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 0:45

Thornfang was nu de medicine cat den uit, hij wist bij Starclan niet wat Acefray er van vinden zou, maar dat zal wel, alles voor zijn meisje. Hij voelde zich echter wel nerveus bij Sinclaw, maar dat deerde hem niet. Dat ging wel over. Thornfang kroop de warriors den in en ging opzoek naar de nesten van hem en Sinclaw en al snel zag hij haar liggen. Hij kroop naast haar en legde zijn kop in in haar nek en sloot even zijn ogen. Zijn kaak deed pijn en de aantal wondjes die hij had. Het zou wel over gaan. "Hoe gaat het met je?" Vroeg hij zacht. Hij nam haar geur in zich op en voelde zijn lichaam ontspannend, maar dat lukte niet helemaal. Er was iets wat hem toch lichtelijk alert hield, maar liefde maakte hem blind, dus begreep hij het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Lovey Dovey Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Lovey Dovey   Lovey Dovey Icon_minitimema 11 jul 2016 - 18:23

Hij was nog niet binnen of lag al half bovenop haar. Hiep hoi waarom was hij zo plakkerig. Ugh. Zuchtend probeerde ze zichzelf iets van hem af te krijgen op dat hij niet aan haar vast zou blijven kleven en staarde hem even onderzoekend aan. "Met mij gaat het prima, ik was niet degene die de medicine cat den in moest omdat ik me als een kitten gedroeg." Mompelde ze droogjes en rolde even met haar oren met haar lange staart over zijn kin glijdend en glimlachte. "Je ziet er niet uit met al die wondjes."
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Lovey Dovey Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Lovey Dovey   Lovey Dovey Icon_minitimema 18 jul 2016 - 18:50

Oké, misschien was Sinclaw toch niet helemaal een knuffeldier, jammer. Misschien was het ook gewoon warm. Sinclaw had ook een dikke vacht namelijk. "Met mij gaat het prima, ik was niet degene die de medicine cat den in moest omdat ik me als een kitten gedroeg." Thornfang rolde zich om op zijn rug en keek zijwaarts naar Sinclaw. "Ik vond anders niet dat ik me heel kittenachtig gedroeg, ik liet die Nevermind gewoon niet over me heen lopen," merkte Thornfang op. "Maar ag," vervolgde hij met een zucht. "Gelukkig helen m'n wondjes wel weer. Maar, verstopt mijn dikke grijze vacht de wondjes dan niet een beetje?" Vroeg hij, met een knipoog. "En jij ziet er prachtig uit," zei hij snorrend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Lovey Dovey Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Lovey Dovey   Lovey Dovey Icon_minitimewo 27 jul 2016 - 15:11

Met een halve zucht keek ze naar de grijze kater. Ergens kreeg ze toch een glimlach op haar lippen bij hem ziend en besloot op zichzelf maar maar dat het kwam omdat hij zo vreselijk zielig was als hij zich gedroeg. Zijn woorden lieten haar even haar staart tegen zijn neus aan zwiepen en ze rekte zichzelf uit. "Hmm dat hoop ik maar." Mompelde ze half meer richting zichzelf voor ze even knipperde en hem aankeek. "Je moeder maakt het mij al moeilijk genoeg dus alsjeblieft gedraag je voor ze jouw gedrag nog op mij afschuift. Starclan weet dat ze alles zou proberen om ons uit elkaar te krijgen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Lovey Dovey Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Lovey Dovey   Lovey Dovey Icon_minitimezo 14 aug 2016 - 18:52

De volgende woorden van Sinclaw zorgde er voor dat Thornfang zijn eigen ogen vernauwde. Hij schudde met zijn kop en keek haar recht aan. "Sinclaw," begon hij, zijn stem diep en serieus. "Laat dit duidelijk zijn, oké? Níks krijgt ons uit elkaar," vervolgde hij, haar daarna nog even goed aankijkend. Hierna gaf Thornfang haar een lik langs haar oor en kroop dichter tegen haar aan. Een stukje verder op hoorde hij een andere kat 'blegh' miauwde en vervolgens de den verlaten, de twee waren nu alleen in de warriors den.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Lovey Dovey Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Lovey Dovey   Lovey Dovey Icon_minitimezo 14 aug 2016 - 19:24

Haar ogen vernauwde zich langzaam even kijkend naar Thornfang en knikte even langzaam op zijn woorden. Mooi precies wat ze wou horen. Ze duwde haar hoofd iets omlaag en in zijn borst terwijl hij haar een lik gaf en keek even later op naar hem toen de warrior weg stapte. In stilte duwde ze zichzelf dicht tegen hem aan en hief haar kopje op hem een lik over zijn neus gevend en duwde haar lichaam omlaag en rolde op haar rug voor zijn neus haar poot tegen zijn witte borst zettend. "Hmm, het is maar dat je knap bent."
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Lovey Dovey Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Lovey Dovey   Lovey Dovey Icon_minitimezo 14 aug 2016 - 19:30

Toen de warrior de den had verlaten en Sinclaw hem aan keek kon hij het niet laten zachtjes te grinnikten. Ze hadden een warrior weg gejaagd met hun liefde. Prachtig. De twee kropen dichter tegen elkaar en Thornfang kreeg een lik terug over zijn neus, wat het liet spinnen. Vervolgens rolde Sinclaw zich op haar rug voor hem en plaatste zijn poot tegen zijn borst. "Zegt de beeldschone poes," reageerde hij met een charmante glimlachte terwijl hij naar voren stapte, tegen haar poot in en over haar heen ging staan om haar vervolgens een lik langs haar wang te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Lovey Dovey Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Lovey Dovey   Lovey Dovey Icon_minitimema 15 aug 2016 - 17:55

Haar diep gele ogen staarde omhoog in de zijne terwijl hij langzaam over haar heen kwam. Even schoten snel haar ogen nog rond of iemand ze kon zien voor ze haar lichaam iets ontspande en uitrekte. "Heb je dit ooit eerder gedaan Thorn?" Vroeg ze zachtjes en keek hem even indringend aan haar staart langzaam heen en weer zwaaiend voor ze die om de zijne heen krulde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Lovey Dovey Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Lovey Dovey   Lovey Dovey Icon_minitimema 15 aug 2016 - 19:45


Thornfang keek recht in de ogen van Sinclaw met een warme blik. "Nee, nooit eerder," murmelde hij. "Dit heb ik bewaard voor mijn ware," vervolgde hij, terwijl hij zijn kop boog en haar een lik tussen de oren gaf. Hij kroop dichter over haar heen en nipte zachtjes en liefdevol aan haar oor. "En dat ben jij, Sin," murmelde hij zachtjes. Met een zacht zetje van zijn poot gaf hij aan dat Sinclaw zich om moest draaien op haar buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Lovey Dovey Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Lovey Dovey   Lovey Dovey Icon_minitimema 15 aug 2016 - 20:33

De woorden van Thorn lieten haar zachtjes glimlachen terwijl ze hem een klein likje terug gaven. Het was niet de eerste keer voor haar maar ze kon zich nauwelijks herinneren hoe dat was geweest. Het deerde haar toen absoluut niet hoe en wat zo lang het maar gebeurd was. Thorn liet haar beter voelen dan ze ooit gedacht had dat hij haar liet voelen. Of was dat het gevoel van het moment? Ze kon haar poot er niet op leggen maar draaide zichzelf gewillig om toen Thornfang haar een zetje gaf en duwde zichzelf tegen hem aan. "laat me niet wachten jij."
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Lovey Dovey Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Lovey Dovey   Lovey Dovey Icon_minitimema 15 aug 2016 - 20:50

Sinclaw liet hem zo goed voelen. Hij pakte dit ook liefdevol en teder aan. Hij behandelde haar als het meest breekbare in de wereld, met pure teder. Gewild, geliefd. Toen Sinclaw zich onder hem omdraaide hij duwde hij zijn lijf tegen haar aan en duwde zijn voorpoten strak tegen haar lijf aan, maar niet te strak. "Zeg het me wanneer ik je pijn doe," fluisterde hij toen zei gezegd had dat hij haar niet moest laten wachten. En zo verliet de banaan zijn schil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Lovey Dovey   Lovey Dovey Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lovey Dovey
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Warriors den-
Ga naar: