| Chicken service {Setjes shop} | |
|
|
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Chicken service {Setjes shop} ma 20 jun 2016 - 16:30 | |
| Hey daar! Omdat ik merkte dat er niet heel veel actieve setjes shops meer zijn, heb ik besloten er zelf maar eentje te openen! (: Ik ben niet bijzonder getalenteerd, maar ik probeer het. Dus als het setje je niet bevalt, voel je niet verplicht hem in te stellen! <3
Als je interesse hebt, vul dan alsjeblieft dit in! - Code:
-
[size=10][b]Wat wil je:[/b] [i]een volledig setje/alleen een os/alleen avatar[/i] [b]Oogkleur:[/b] [b]Plaatje(s):[/b] [b]Wat voor sfeer: [/b][i]Duister/vrolijk/licht etc.[/i] [b]Naam op os/avatar:[/b] [b]Tekstje op os/avatar[/b] [b]Extra:[/b] [b]Geef een opmerking van de dag:[/b] [/size]
Die laatste is niet serieus
Hier zijn wat voorbeelden van wat ik kan;
- x:
-Kipje |
|
| |
Sanne 39
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} ma 20 jun 2016 - 17:16 | |
| |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} ma 20 jun 2016 - 22:00 | |
| Het Gifje dat je gaf had op een of andere manier 96 lagen, en als ik ieder laag indivdueel moet bewerken is zoveel lagen echt onmogelijk x: ik heb daarom een ander GIFje van internet geplukt en daar het os mee gemaakt, hopelijk is ie goed! Anders stuur je maar een andere GIF haha - Hige:
|
|
| |
Sanne 136 Actief Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} ma 20 jun 2016 - 22:18 | |
| Oh sorry heb daar niet zoveel verstand van. Hij is helemaal goed dankjewel!! |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} ma 20 jun 2016 - 22:19 | |
| Geen probleem! <3 ik was ook nogal verbaasd dat hij zoveel had haha. Maar ben blij dat het wat is! |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} ma 20 jun 2016 - 22:28 | |
| Haha 92 lagen had ik je ook echt niet aan willen doen. Ben er iig heel erg blij mee hij staat super tof |
|
| |
Fien, Fifi, Fibeest :3 86 Actief And I've been sitting at the bottom of a swimming pool for a while now, drowning my thoughts out with sounds.
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} di 21 jun 2016 - 6:58 | |
| Wat wil je: een volledig setje. Oogkleur: Ijsblauw. Plaatje(s): Wat wil je: een volledig setje/alleen een os/alleen avatar Oogkleur: Plaatje(s): Wat voor sfeer: Duister/vrolijk/licht etc. Naam op os/avatar: Tekstje op os/avatar Extra: Geef een opmerking van de dag:
Wat voor sfeer: licht. Naam op avatar: Nope! :3 Tekstje op os: Dezelfde van op mijn onderschriftje nu! :3 Extra: Super bedankt! <3 Geef een opmerking van de dag: Cake is cool.
|
|
| |
Fien, Fifi, Fibeest :3 86 Actief And I've been sitting at the bottom of a swimming pool for a while now, drowning my thoughts out with sounds.
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} di 21 jun 2016 - 7:21 | |
|
Laatst aangepast door Sootpaw. op di 21 jun 2016 - 20:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Dorian 539 Actief Setje made by kip
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} di 21 jun 2016 - 20:29 | |
| Wat wil je: een volledig setje/alleen een os/alleen avatarEen volledig setje Oogkleur:lichtblauw Plaatje(s):- Spoiler:
Wat voor sfeer: Duister/vrolijk/licht etc.licht/vriendelijk Naam op os/avatar:ja op beide. Tekstje op os/avatar tekst op os: you can't fail until you stop trying Extra: nope Geef een opmerking van de dag: Dax moet binnenkort weer eens onder de douche. Wat wil je: een volledig setje/alleen een os/alleen avatarSetje Oogkleur:heel licht groen/wit Plaatje(s): - Spoiler:
Wat voor sfeer: Duister/vrolijk/licht etc.duister, Krachtig Naam op os/avatar:Ja: de naam is Frostbite Tekstje op os/avatar Tekst op os: Are you proud of who you have become? Extra: Make it epic, i know that u can do it bruh >:3 Geef een opmerking van de dag:Weetje wat epic zou zijn? een mini kerst trui breien voor Dax xD
|
|
| |
Meike~ 38 Actief luv me please? ^o^
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} di 21 jun 2016 - 20:42 | |
| Wat wil je: een volledig setje Oogkleur: gewoon het geelgroene van de plaatjes Plaatje(s): - Looketh at tha pretty cat:
Wat voor sfeer: beetje schimmig, beetje fancy? (als dat al mogelijk is xD) Naam op os/avatar: Esmaralda Tekstje op os/avatar A girl should be two things, Classy and Fabulous Extra: thnxxxx <3 Geef een opmerking van de dag: ze zijn begonnen Doctor Who te filmen en ik ga doooood >.<
|
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} do 23 jun 2016 - 22:14 | |
| - Esmaralda:
- Frostbite:
- Sootpaw:
- Properfur:
Hopelijk zijn ze goed! Laat maar weten als er iets anders moet ^^ @Fifi; zou je de link in je aanvraagje miss in een spoiler willen doen? <3 hij rekt de pagina uit |
|
| |
Dorian 539 Actief Setje made by kip
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} do 23 jun 2016 - 22:15 | |
| Nnnnn i love them! Thank you! <3 |
|
| |
Meike~ 38 Actief luv me please? ^o^
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} vr 24 jun 2016 - 9:15 | |
| OMG, THANKS! this is so pwetyyyy! |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} ma 25 jul 2016 - 15:10 | |
| Wat wil je: een volledig setje Oogkleur: ijsblauw Plaatje(s):
- plaatje ava:
- plaatje os:
Wat voor sfeer: Duister/vrolijk/licht etc.niet heel erg duister, toch een beetje licht, een beetje alleen Naam op os/avatar: Cloud (alleen op os!) Tekstje op os/avatar We need to fly ourselves before someone else tells us how (ook alleen op os) Extra: Zoals je kunt zien hang ik nog in het oude warrior cats tijdperk xD knip de plaatjes maar zo dat ze er mooi uitzien ;u; Geef een opmerking van de dag: Pokemon GO is een ramp op mijn telefoon :')
Super bedankt! |
|
| |
Shelley 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} ma 25 jul 2016 - 23:24 | |
| Wat wil je: een volledig setje Oogkleur: Groen Plaatje(s): - Spoiler:
Avatar; Onderschrift; Wat voor sfeer: Mag best een beetje duister, maar niet te. Naam op os/avatar: Alleen op os Tekstje op os/avatar Nee Extra:Geef een opmerking van de dag:Ik liet laatst een tompouce vallen en heb vanbinnen gejankt. Ik jank nog steeds vanbinnen.. Alvast bedankt! :d |
|
| |
330 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} di 26 jul 2016 - 12:57 | |
| Woops, sorry, ik zie het nu pas! ;-; Het is anyways prachtig en ik zal straks et linkje in een spoiler zetten! |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} do 4 aug 2016 - 3:57 | |
| Aaaa Ik dacht dat ik deze al had neergezet hier! Sorry dat ze zo laat zijn! ;u; - Clouddust:
- Kestralshade:
|
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} za 6 aug 2016 - 0:19 | |
| Oh my god wat mooi!!! Super bedankt <333 ik ga ze meteen gebruiken!! Veel mooier dan de mijne ;u; |
|
| |
Shelley 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} za 6 aug 2016 - 23:51 | |
| Oehhh heel nice! Thanks thanks thanks, I like! |
|
| |
victoria 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Chicken service {Setjes shop} vr 12 aug 2016 - 21:37 | |
| |