{ 94 Actief I went to far
when i was beggin on my knees {
| |
| Onderwerp: Kittens GZ { do 16 jun 2016 - 21:45 | |
|
Hallo Gast Ik ben blij dat je op dit topic hebt geklikt, want misschien is dit wel interessant voor jouw. Dit is namenlijk Bramblekit en hij heeft een twin die ik nu zoek. Voor zijn history moet je kijken bij Bramblekit zelf. Information { Bramblekit ♂ en Fishkit ♂ komen uit een nestje van twee. Hun moeder is een Riverclanpoes daarom zijn ze redelijk gespierd. Ook is hun vacht aan de gladde kant, maar voor de rest bevatten ze alle kenmerken van een Windclanner. Hun vader was dan ook een senior warrior uit Windclan. Ik raad het topic van Bo2 aan { https://www.warriorcatsnl.com/t29588-help-in-welke-clan-moet-mijn-kat } voor meer informatie. - Moeder:
- Vader:
Wat verwacht ik van Fishkit? Pels- Zilvere tabby - Grijze tabby - Bruine tabby Oogkleur- Lichtbruin/geel - Bruin - Amber - Groen KarakterMag je helemaal zelf kiezen. Houd het wel redelijk &Ik zoek ook de pleegslib. Die is een moon ouder dan hun en je mag helemaal kiezen. Zo dat was het ongeveer. Ik wil ook graag een motivatie zien en hoe actief je gaat blijven c: <3
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Kittens GZ { di 21 jun 2016 - 18:32 | |
| |
|
Fien, Fifi, Fibeest :3 86 Actief And I've been sitting at the bottom of a swimming pool for a while now, drowning my thoughts out with sounds.
| |
| Onderwerp: Re: Kittens GZ { ma 27 jun 2016 - 17:18 | |
| Ik wil de pleegkit wel doen denk ik¨! Hier komt wel een korte aanmelding :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Kittens GZ { wo 29 jun 2016 - 13:13 | |
| Thanks
iemand nog Fishie? |
|
| Onderwerp: Re: Kittens GZ { | |