Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Kamp - vakantie ma 13 jun 2016 - 18:59 | |
| Hi all,
Mijn agenda zit bomvol deze aankomende weken en ik zal dus veel minder online zijn en ook minder posten. Ik wil jullie vragen niet aan te dringen om te posten, want dat helpt niet helemaal mee voor mijn concentratie c; Verwacht mij maar niet al te vaak te zien, want als ik dan niet op school zit, zit ik thuis te werken voor aankomende toetsen + toetsweek + deadlines.
xx, Loïs
Laatst aangepast door Zira op di 12 jul 2016 - 9:43; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Kamp - vakantie di 21 jun 2016 - 20:00 | |
| Donderdag begint mijn toetsweek, en die is tot volgende week donderdag. Ik zal dan niet/heel weinig posten, en maar heel soms in het AOT verschijnen. Sorry voor de mensen die op mijn posts wachten, maar ik moet echt aan de bak gaan deze week wil ik overgaan. Dus graag niet aandringen of ik ergens op post! x |
|
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Kamp - vakantie di 12 jul 2016 - 9:42 | |
| Ik ben vanaf 16 juli tot 23 juli (dus een week) op kamp, waarschijnlijk ben ik dan helemaal niet online. Dan op 25 juli ga ik weer weg, nu op vakantie, tot 11-12 augustus zoiets. Of ik dan wifi heb weet ik niet! Posten gaat dus niet zoveel meer lukken vanaf 16 juli. x |
|
| Onderwerp: Re: Kamp - vakantie | |
| |
|