|
| The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: It will be okay za 11 jun 2016 - 20:27 | |
| Met een kalme blik keek ze even rond in de den. Ze was nog niet opgestaan. In al die tijd... en hoe laat was het nu? Tegen de middag aan? Ze slikte even en keek naar haar kits. Ze hadden veel slaap nodig nu. Ze waren immers jong en ze moesten nog veel groeien.. Dit was dus gezond. De Thunderclanner legde beschermend haar staart om haar kits heen. Het was wat drukker geworden. De nieuwe geur in de den had, hoe dan ook, nog geen vijandigheid getrokken... Toch? De ietwat slechtziende poes legde haar kop neer, haar oren in haar nek. Een houding die duidelijk aantoonde dat ze haar kits enkel wilde beschermen. Meer wilde ze niet, echt niet.
-Silvercloud first & spt |
| | | Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: It will be okay za 11 jun 2016 - 21:15 | |
| Gisteren was Chivy benoemd als medicine apprenttice, wat een hele eer was. Toch was Silvercloud er niet zo blij mee, niet omdat ze een medicine apprentice was, maar gewoon om het feit dat ze het nest verlaten had. Van haar 5kittens, lagen er nu nog maar 2 bij haar in het nest. Ravenkit en Peregrine waren de nursery uit gegaan om buiten wat in de ondiepe waterpoel te spelen. Even ging haar blik naar de Thunderclan poes, die met haar kittens in hun nursery lag. Ze snapte nog altijd niet hoe ver dit eigenlijk gekomen was. Hoe kon Butterstar een Thunderclan nu toelaten in hun kamp, in de nursery. Ondanks dat Silvercloud niet kwaadaardig was ingesteld, was ze toch niet blij met de beslissing van de Riverclan leader. |
| | | The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: It will be okay za 11 jun 2016 - 23:58 | |
| Ze keek even schuin op toen ze zich bekeken voelde en zuchtte zachtjes bij het zien van een zilveren kattin. vast een queen... Nja, vast... Dat was zeker. Ze wist ook niet hoe lang ze hier moest blijven... En ze was ook niet van plan weg te gaan hier... Dus zat ze er maar stijfjes bij. Wisten deze katten wel hoe ze hier terecht was gekomen? Vast niet... Vooroordelen, het gebeurde echt altijd. Met een zachte zucht keek ze naar haar 4 pluisjes en likte ze ze even. Ze duwde ze goed tegen haar aan. Het was een teken dat ze zich ook niet volledig goed voelde. Een moeder die dat wel was, die zorgde er niet voor dat haar kinderen zo dicht bleven. |
| | | Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: It will be okay wo 15 jun 2016 - 18:39 | |
| Ze zag wel hoe Snowdrop haar kittens dichter naar zich toetrok en kort een lik over hun kopje gaf. Silvercloud's blik verzachtte wat, al was de spanning nog wel van haar lichaamshouding af te lezen. "Zorg maar dat je ze dicht bij je houdt, vanaf het begin, want voor je het weet zijn ze weg." mompelde ze zachtjes. Zij was zelf 2 kittens kwijt geraakt. Eén kitten, Gracekit, was te zwak en had hen na 2moons verlaten en de andere kitten, Lionkit, had ze zelf weg gebracht naar de twolegs. Ze trok even met haar oortjes. Met zijn, niet werkende, achterpoten had hij zijn hele leven in de Eldersden moeten doorbrengen en dat wilde ze niet voor hem. De enige katten die afwisten van zulke verliezen, waren meestal queens. Haar houding werd iets losser bij die gedachten. Snowdrop was nu ook een queen. "Hoeveel heb je er?" vroeg ze uiteindelijk, verwijzend naar de kittens. Ze had ze namelijk alleen nog maar geroken. De Thunderclanpoes had hen meestal met haar staart afgeschermt. |
| |
| Onderwerp: Re: It will be okay wo 15 jun 2016 - 19:09 | |
| De ander leek wat te ontspannen, haar ogen dan, niet haar houding. "Zorg maar dat je ze dicht bij je houdt, vanaf het begin, want voor je het weet zijn ze weg." Klonk er zacht. Snow merkte op momenten zoals deze dat haar gehoor aan het verbeteren was. Een pluspunt van blind worden? Het zal wel... Ze haalde diep adem en neeg haar kopje wat toen ze zag hoe meer de ander ontspande. Ze kende het verhaal niet achter deze kattin, dus ze was niet degene die kon oordelen. Ze zou afwachten en nik zeggen... Niet als er geen woorden naar haar toe werden gegooid. "Hoeveel heb je er?" Klonk er uiteindelijk. De gevlekte poes keek even van de zilveren kat naar haar kits en terug. "Vier," zei ze kalm. "Twee katertjes en twee poesjes," zei ze vervolgens rustig. Ze opende haar mond weer ietsje, maar sloot deze wel meteen weer. Ze zou niet beginnen met excuseren. Ook vragen naar de ander was hier een beetje uit de kwestie... Toch slikte ze even. "Het spijt me dat ik een last ben voor je clan," ze kon het niet laten, gvd, altijd weer hetzelfde. |
| | | Nath 207 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It will be okay zo 19 jun 2016 - 16:26 | |
| Er was iets raar gebeurd. Er was een Thunderclan poes in de nursery en ze had vier kittens gekregen. Ravenkit zag zijn moeder bij de poes zitten en Ravenkit ging er op af. Hij was nieuwsgierig en wou alles meteen weten. "Wie ben jij?" Vroeg Ravenkit, terwijl hij dichterbij kwam en naast zijn moeder ging zitten en met zijn heldere, groen met gele oogjes naar de poes. Hij was de naam alweer vergeten, maar hij zou het wel weer weten. Hij wou alles weten en alles weer kunnen gebruiken voor zijn avonturen en grootse verhalen. "Ik ben Ravenkit!" Stelde hij zich voor om direct indruk te maken bij de indringer van de nursery.
|
| |
| Onderwerp: Re: It will be okay wo 22 jun 2016 - 19:03 | |
| In haar ooghoek zag ze iets voorbij gaan, iets dat haar aandacht duidelijk trok. Even wiebelde de grijs-witte kattin met haar oortjes, voordat ze het Riverclan jong zag en even een zachte glimlach niet kon onderdrukken. De warme, moederlijke gloed in haar ogen was duidelijk te zien. Hij leek niet meteen bang, maar eerder nieuwsgierig. "Wie ben jij?" Ze glimlachte even, maar voor ze iets kon zeggen was het zwarte jong haar al voor. "Ik ben Ravenkit!" zei de kitten even. "Ik ben Snowdrop," stelde ze zich warm voor aan de ander. "Je hebt een mooie naam, Ravenkit," zei ze even terwijl ze kalm van Ravenkit naar de andere poes keek. Was dit haar kitten? |
| |
| Onderwerp: Re: It will be okay do 23 jun 2016 - 20:07 | |
| De Thunderclan poes antwoordde al snel op haar gestelde vraag. "Twee katertjes en twee poesjes," Héél kort haalde ze haar mondhoek op in een kleine glimlach, al verdween deze snel weer. Ondanks dat ze de aanwezigheid van de poes hier geaccepteerd had, wilde dat niet zeggen dat ze de rest fijn vond. Dat was trouwens logisch. Elke queen was op haar hoede bij de aanwezigheid van een kat uit een andere clan. Dat was nu eenmaal. Dat aspect was namelijk iets wat hier niet thuis hoorde. De excuses van de poes hielpen dan ook voor geen meter. Silvercloud reageerde er niet op. Haar oortjes schoten echter naar voren toen ze Ravenkit dichter zag komen en vervolgens een babbeltje startte met Snowdrop. "Ik ben Ravenkit!" Het puntje van haar staart zwiepte zachtjes heen en weer toen de ander zichzelf voor stelde aan haar kitten. "Je hebt een mooie naam, Ravenkit," "Was jij Tinkerkit geen zwemles aan het geven?" vroeg Silvercloud aan Ravenkit en tikte hem kort aan, om hem te laten weten dat ze het tegen hem had. |
| | | Nath 207 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It will be okay vr 24 jun 2016 - 23:36 | |
| Ravenkit grijnsde toen de ander zich voorstelde. Maar toen Snowdrop zei dat hij een mooie naam had schudde hij met zijn kop. "Nee, maar wel een stoere naam!" Verbeterde hij Snowdrop. Wat nou mooi? Hij was een stoere kater en ging de beste warrior ooit worden, daarbij hoorde een stoere naam, geen mooie! Zijn moeder leek hem weg te willen, ze vroeg of hij Tinkerkit geen zwemles aan het geven was. "Nu niet meer, Tinkerkit is te druk," miauwde hij. Tinkerkit was wel aardig, maar eigenlijk vond hij haar een beetje eng. Ze was zo vrolijk en druk en het leek wel dat wanneer je een poot gaf, alle vier de poten van zijn lijf werden getrokken. "Nu wil ik Snowdrop leren kennen!" Zei hij. "Ben jij een goede warrior? En jouw naam komt me bekend voor... Was jij belangrijk?" Vroeg hij vervolgens. Zijn blik was nieuwsgierig en er was een grijns op zijn gelaat te vinden. Hij deed een stap naar voren en ging naast zijn moeder zitten.
|
| |
| Onderwerp: Re: It will be okay za 25 jun 2016 - 15:24 | |
| "Nee, maar wel een stoere naam!" Ze grinnikte even en knikte instemmend. "Sorry stoere man, vergeef je het me?" zei ze op een zachte toon. Ze keek hem even schuin aan met een lichte vraag in haar goudgele ogen. Ze had een duidelijke speels houding richting kits. Haar manier van doen was zachtaardig en moederlijk. Het was duidelijk dat ze hiervan genoot... Elke moment... "Was jij Tinkerkit geen zwemles aan het geven?" klonk er plots van de zilveren queen... En ergens besefte ze langzaam dat deze poes vast zijn moeder was. Aw... "Nu niet meer, Tinkerkit is te druk," Hm... te druk? een kit die te druk was? Nou, dat gebeurde wel nog eens en dat verbaasde haar niet zo. Silverkit was ook vrij druk... Maar hij was gewoon avontuurlijk en nieuwsgierig. "Nu wil ik Snowdrop leren kennen!" Ze glimlachte zachtjes naar hem. aw... "Ben jij een goede warrior? En jouw naam komt me bekend voor... Was jij belangrijk?" Eh...? "Ik was de vorige deputy van Thunderclan. Maar ik was geen goede deputy, dus ben ik nu gewoon weer een warrior, of eerder een queen," zei ze kalmpjes waarna ze glimlachte. Hm. |
| | | | Onderwerp: Re: It will be okay | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |