|
|
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 0:35 | |
| Ik zie schapen en dingen die mijn chars bespieden. Kben ook een dagje weggeweest x'D
BRIGHTSPOTS SPOT IK OOK <'3 |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 0:41 | |
| Jongens Mimi en Nath zijn zo hot I can't even. Jezus ik wil ze hebben |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 0:42 | |
| - Innerstar schreef:
- Innerstar wordt weer oma :')
Innerstar zou haar kleinkindjes toch maar es cadeautjes moeten geven voor hun B-Day xD Ps; Morgen ga ik echt posten mensen, sorry voor het wachten :c |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 8:05 | |
| Goedemorgen (:
Ik ben al ongeveer een uur soort van "research" aan het doen voor tips om transgender karakters te schrijven, omdat ik laatst het idee kreeg om een van mijn OCs (mogelijk) transgender te laten zijn. Ik ben nog niet zeker of ik het idee ook echt uitvoer, maar de informatie die ik vind kan altijd nog van pas komen (voor andere OCs of karakters op fora, bijvoorbeeld) én het is interessant om meer te weten te komen over dingen die te maken hebben met transgender personen (en ik kan ook leren wat ik beter wel en niet kan doen of zeggen als ik met trans personen praat, aangezien ik niemand wil beledigen).
Ik heb om een of andere reden best veel interesse in dingen zoals genders en seksualiteiten. |
|
| |
Dorian 539 Actief Setje made by kip
Edit made by Bunny
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 10:04 | |
| Goodmorning everyone c:
@Marieke: Nice! Naja vind ik dan xD als je vragen aan me wilt stellen mag dat gerust over skype c:
|
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 10:25 | |
| @Dorian, oooooh, dat kan misschien nog wel eens handig zijn als ik het idee uit ga voeren :0 Ik ben wel erg onzeker over of ik dingen wel goed beschrijf/omschrijf als ik de beslissing maak om het karakter trans te laten zijn, aangezien ik zelf niet bepaald ervaring heb met transgender zijn of met mensen die trans zijn... Er zat vorig jaar wel een trans meisje bij mij in de klas, maar ik heb nooit echt veel met haar gepraat omdat ze qua persoonlijkheid niet echt een type was waar ik snel bevriend mee zou raken (niet negatief bedoeld, we hadden gewoon andere interesses). |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 10:31 | |
| Goedemorgen ^^
Nog ff verder werken aan de aanmelding en dan maar eens leren c: |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 10:46 | |
| Goedemorgen en fijne vaderdag voor de mensen die dat vieren c: |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 12:46 | |
| Hai :3 Oké.... ik ben echt brak XD |
|
| |
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
| CAT'S PROFILEAge: Definitely more then 13 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 12:58 | |
| |
|
| |
Fien, Fifi, Fibeest :3 86 Actief And I've been sitting at the bottom of a swimming pool for a while now, drowning my thoughts out with sounds.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 13:18 | |
| Nee Glow niet doodgaan! ;-; |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 13:19 | |
| Woopwoop vandaag gaat nath naar huis ff jenken gelukkig hebben we nig wel de dag xd |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 14:12 | |
| - Satsui schreef:
- Een thunderclan warrior die half stervende Glow wil helpen? ;w;
https://www.warriorcatsnl.com/t29368-it-is-not-time-to-go Snow komt wel helpen <3 ik vraag me wel serieus af of Glow er nog bovenop ga komen, aangezien leververvetting al redelijk moeilijk te verhelpen is bij gewone huiskatten door de misselijkheid enzo. Zo, even pauze nemen en ff wat posten~ |
|
| |
Juul ♛ 134 Afwezig I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 15:04 | |
| Mijn addiction aan oitnb is weer helemaal terug, red mij. |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 15:06 | |
| |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 15:23 | |
| @hierboven: Zit Nath hier achter? x'3 |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 15:28 | |
| - Snowdrop schreef:
- Satsui schreef:
- Een thunderclan warrior die half stervende Glow wil helpen? ;w;
https://www.warriorcatsnl.com/t29368-it-is-not-time-to-go Snow komt wel helpen <3 ik vraag me wel serieus af of Glow er nog bovenop ga komen, aangezien leververvetting al redelijk moeilijk te verhelpen is bij gewone huiskatten door de misselijkheid enzo.
Zo, even pauze nemen en ff wat posten~ Glow mag niet dood dat overleeft Red niet :ccc |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 15:47 | |
| - Lumina schreef:
- @hierboven: Zit Nath hier achter? x'3
Ik zit overal achter Nee ik spam Mim's IP vol met mijn accounts |
|
| |
Freedje 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 15:55 | |
| Jongens, ik heb jullie iets spannends te melden.
Crashpaw en Routpaw gaan kits krijgen. Ik weet niet hoe, maar het gebeurt.
JIJ HEBT DIT OP JE AFGEROEPEN KIP, JIJ SHIPTE ZE!!!
Voor de rest heb ik niks zinnigs te melden xD |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 jun 2016 - 16:10 | |
| Jongensss, ik wil meer RC warriors c': |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|