|
|
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 21:36 | |
| |
|
| |
Rebecca 64 Actief " Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know "
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 21:37 | |
| Ik zoek eigenlijk een rode maine coon die er zo uitziet: Iemand die mij wil helpen? (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 21:39 | |
| Gewoon tabby maine coon intikken in google of deviantart of 500px of idunno c:
Ik heb teveel fanfics weer gelezen ohmygooddd inspiratie overvloed dit moet ik vaker doen
En ik ga wss nachtje door doen. Vrijdag examens en op het tempo dat ik studeer ben ik er pas volgend jaar klaar voor :'D |
|
| |
Kath 356 Actief Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 21:43 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 21:49 | |
| Thankyou!
Heel stiekem zal ik succes wel nodig hebben, of goodluck of of.. alles XD |
|
| |
216 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 21:52 | |
| - Chivypaw schreef:
- Ooomeeen <3 i like the lettertype hmmmn
Hellow daar Daniël, dankje Thanks <33 |
|
| |
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 21:53 | |
| Hehe, toch iets met 'Monster' gedaan Chi? xD Nu nog Lucky one. Omg mijn Scheikunde opdracht is verschrikkelijk. Met die reductoren en oxidators. ;w; Geeft me beetje hoofdpijn. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 21:55 | |
| - Frostfaith schreef:
- Hehe, toch iets met 'Monster' gedaan Chi? xD Nu nog Lucky one.
Omg mijn Scheikunde opdracht is verschrikkelijk. Met die reductoren en oxidators. ;w; Geeft me beetje hoofdpijn. sshhh lucky one moest nog komen nu verpest je alle drama :C Ja mensen ik heb teveel koffie op -zet exo weer op- faniiiiiiics |
|
| |
Kath 356 Actief Space is just a word made up by someone who's afraid to get too close
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 21:57 | |
| oh, @Daniël, Ik kon alleen deze rode maine coon vinden die rood was, en maine coon en een beetje een mooi plaatje had x3 - Klik:
Ik heb ze wel beetje lelijk afgeknipt maar anders waren ze zo grootEDIT: Bij dit linkje (https://500px.com/davidcharouz) kon ik ook nog een paar plaatjes vinden van een rode kat, moet je ff naar beneden scrollen. Weet niet of ie goed is. Anyway, dit is alles wat ik kon vinden ^^ -------- Misschien moet ik nu maar eens gaan douchen of iets van hw maken... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 22:05 | |
| - Littlestream schreef:
- Frostfaith schreef:
- Hehe, toch iets met 'Monster' gedaan Chi? xD Nu nog Lucky one.
Omg mijn Scheikunde opdracht is verschrikkelijk. Met die reductoren en oxidators. ;w; Geeft me beetje hoofdpijn. sshhh lucky one moest nog komen nu verpest je alle drama :C
Ja mensen ik heb teveel koffie op
-zet exo weer op- faniiiiiiics Oeeeh xD Ben benieuwd Hoe drink jij nu koffie? Ik zou dan niet meer slapen. @Hierboven, Ik ben nu hw aan het afmaken en net klaar met douchen toevallig. x'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 22:07 | |
| Kan ik ook niet en is de bedoeling huehe weet je niet hoe saai frans is :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 22:09 | |
| Aah, ik moet misschien ook wel wat koffie op dan. Want het tempo van deze opdracht maken is verschrikkelijk laag. Oh ik weet hoe saai Frans is. Is de reden dat ik dat maar in de 3de heb laten vallen. x3 Ik heb nu Spaans. Veel beter. |
|
| |
10 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 22:11 | |
| Ben een lijstje aan het maken van alle fantasy fairs en cons in en in de buurt van Nederland, maar ik weet er maar een paar. Hebben jullie nog suggesties?
|
|
| |
Rebecca 64 Actief " Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know "
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 22:19 | |
| - Oliveoil schreef:
Ben een lijstje aan het maken van alle fantasy fairs en cons in en in de buurt van Nederland, maar ik weet er maar een paar. Hebben jullie nog suggesties?
* Elfia * Midwinterfair * Castlefest Meer weet ik er even niet (: --------- Setje van Daniël is aangepast |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 22:41 | |
| - Daniël schreef:
- Oliveoil schreef:
Ben een lijstje aan het maken van alle fantasy fairs en cons in en in de buurt van Nederland, maar ik weet er maar een paar. Hebben jullie nog suggesties?
* Elfia * Midwinterfair * Castlefest
Meer weet ik er even niet (:
---------
Setje van Daniël is aangepast Je hebt ook nog Keltfest en de midwinter fair als ik het goed heb. Voor cons ken ik alleen Animecon en Dutch comic con haha |
|
| |
| |
| |
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jun 2016 - 22:57 | |
| Cool!!
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jun 2016 - 8:13 | |
| |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jun 2016 - 9:59 | |
| Morning guys ^-^
Ugh, i'm dead, luisteren naar een stel filosofen tot 11 uur In de avond (3 uur aan een stuk door) en de beroemtste filosoof vervolgens persoonlijk een vraag stellen terwijl ik doodsbang ben van mensen...pffft, niet niets |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 jun 2016 - 12:22 | |
| Morning!!(middag)
kzit hier volop blokfluit te spelen en te zingen. Komend examens gaat wel goed komen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|