| Fluff's world <3333333333 | |
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Fluff's world <3333333333 do 28 jul 2011 - 18:31 | |
| Zoals ik al in OnzinTopic zei. Hier is Fluff's World!!! ___
Hey Oke. Dit is fluff's world. hier vertel ik dingen over Fluff en laat ik nieuwe foto's zien.
Ik ga ook Arts maken van Fluff, en het leek me wel leuk om dat met jullie te delen ;D
Fluff info:
Naam: Fluff of Fluffy Soort: Dwerg konijn Leeftijd: 15/16 weken Uiterlijk: Zwart wit Karakter: Nog onbekend
Hoe kom ik bij mijn konijn: Ik was gisteren met een vriend van mij naar de stad. hij had nieuwe kleren nodig. We liepen langs de dieren tuin, en ik stelde voor om even een kijkje te nemen, dat deden we. Ik ging bij de konijnen kijken, er waren alleen maar zwarte pik zwarte konijnen. En Fluff de zwart witte konijn. Die stal mijn hard. Ik zei zo, 'Die neem ik, hoe lang ik ook moet zeuren het lukt me!' Die avond ging in naar huis, ik had het konijntje gereserveerd, zo dat ik hem krijgen kon. ik zeurde in totaal drie uren lang. Maar het bleef nee. Ik ging boos naar mijn moeders huis en vertelde haar dat het niet mocht. Toen belde mijn vader hij zei dat ik morgen (Vandaag dus) komen moest. Er ging een lichtje bij me branden. Ik mag hem, ik mag Fluff! Ik ging dus naar papa toe de volgende dag (vandaag) hij zei dus dat het echt niet mocht. Ik ging huilend naar mijn kamer. Toen kwam papa boven en hij gaf me 20 euro. 'Haal hier het konijntje maar van', dat deed ik! En nu zit op de bureau stoel met Fluff op mijn schoot. <3333333333333333
Foto's:
Dit was deel één (A) |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Fluff's world <3333333333 do 28 jul 2011 - 19:10 | |
| |
|
| |
155
| |
| Onderwerp: Re: Fluff's world <3333333333 do 28 jul 2011 - 20:03 | |
| Awwwww echt schattig! Ik had vroeger ook een konijntje maar die van jou is echt schattig!!! |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Fluff's world <3333333333 do 28 jul 2011 - 21:04 | |
| Thnks Guys ;D ___ Nieuwe foto's: |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Fluff's world <3333333333 do 28 jul 2011 - 21:15 | |
| Ik wil Fluff knuffelen ;o |
|
| |
33
| |
| Onderwerp: Re: Fluff's world <3333333333 vr 29 jul 2011 - 7:23 | |
| |
|
| |
Jûûl Und Irô 103
| |
| Onderwerp: Re: Fluff's world <3333333333 vr 29 jul 2011 - 8:18 | |
| Awww Cutteeee <3333333 Im totally fallen in love! Wel cool want woensdag bracht mijn BFF haar konijn weg omdat ze naar Suriname ging verhuisen. Die hete Sneacker em OMG wat lijkt fluff op hem! |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Fluff's world <3333333333 vr 29 jul 2011 - 13:03 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Fluff's world <3333333333 vr 29 jul 2011 - 18:31 | |
| Thnx! __
Groot Nieuws! Fluff loopt niet weg! Ik heb vanochtend gewoon Anime gekeken met Fluff op mijn schoot. Ik hield hem niet vast! En wat nou cool is. Hij liep niet weg, probeerde het niet eens! En Fluff Like's Warrior Cats.
Fluff's Story Ik ga een verhaal over Fluff schrijven, en het verhaal heet Fluff's Story. Er moeten meer konijnen in het verhaal, dus heb jij een awesome konijntje, en wil je die beroemd hebben over heel WC en WS meld het hier ;D Maak een foto van je konijn en zet die er bij met de naam, beschrijf het karakter hoe die in het verhaal moet zijn. Je mag ook ideetjes geven voor het verhaal. Het word een grappig verhaaltje, voor kleine kinderen zou eht wel spannend en leuk zijn. En voor naja rond 14 jaar oud, gewoon grappig xD
Wat ik zoek voor fluff's story. Een beste vriend voor Fluff, een broer en een zus, en nog konijnen er om heen.
Waar het over gaat Het gaat over Fluff en zijn beste vriend. Maar ze leven allebij in een apparte Familie. De familie's zijn met elkaar verbonden, maar voor Fluff's geboorte is er ruzie ontstaan en zijn ze apart gegaan.
xD _____
Wat vinden jullie? |
|
| |
105
| |
| Onderwerp: Re: Fluff's world <3333333333 di 2 aug 2011 - 1:47 | |
| - Inleiding:
Twee konijnen keken me kaar met vijandige ogen aan. 'Wij horen niet meer bij jullie, jullie zoeken het maar ui', snoof een zwart witte dwerg konijn met één flap oor, met de naam Vleky. 'Zoeken jullie het maar uit!' Zei een andere dwerg konijn met een bruine vacht, met de naam Brown. Vleky sprong weg en hupte naar haar thuis. Ze sprong snel en Brown bleef daar nog even toe kijken en sprong uit eindelijk ook weg. De twee families haatte me kaar nu. Ze hadden nu alle bij verschillende namen. De familie van Vleky droeg nu de naam: De pluisjes. En de familie van Brown: De snuffels. De volgende dag lag vleky in haar hol. Ze heeg hard. Er ging iets gebeuren, iets moois. toen ze stopte emt hijgen lag er een aantal pluizen bolletjes, het waren de baby's van Vleky. 'Fluff', zei ze terwijl ze het oudste jongetje aan raakte met haar snoet.
Een klein kort beginnetje. Ik vind het wel grappig. Een veerhaal over konijnen ;D Zou mijn zusje leuk vinden ;D |
|
| |
Esmee 366 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluff's world <3333333333 di 2 aug 2011 - 2:02 | |
| Je moet wel een beetje op je spelling letten. Vleky is misschien een beetje raar geschreven, tenzij je zou willen dat je de naam uitsprak als Vleeky. Vlekkie/Vlekky zou dan misschien wat beter zijn. En me kaar kun je misschien beter schrijven als elkaar, want me kaar bestaat niet in de Nederlandse taal. En dan is het ook nog 'zei een zwart-wit dwergkonijn met één flapoor' En typfoutje: jullie zoeken het maar uit En het is hijgde, niet heeg.. Verder vind ik het leuk geschreven, vooral voor een jongere catogorie c:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Fluff's world <3333333333 di 2 aug 2011 - 21:39 | |
| - Darkflower schreef:
- Inleiding:
Twee konijnen keken me kaar met vijandige ogen aan. 'Wij horen niet meer bij jullie, jullie zoeken het maar ui', snoof een zwart witte dwerg konijn met één flap oor, met de naam Vlekkie. 'Zoeken jullie het maar uit!' Zei een andere dwerg konijn met een bruine vacht, met de naam Brown. Vleky sprong weg en hupte naar haar thuis. Ze sprong snel en Brown bleef daar nog even toe kijken en sprong uit eindelijk ook weg. De twee families haatte me kaar nu. Ze hadden nu alle bij verschillende namen. De familie van Vlekkie droeg nu de naam: De pluisjes. En de familie van Brown: De snuffels. De volgende dag lag Vlekkie in haar hol. Ze hijgde hard. Er ging iets gebeuren, iets moois. toen ze stopte met hijgen lag er een aantal pluizen bolletjes, het waren de baby's van Vlekkie. 'Fluff', zei ze terwijl ze het oudste jongetje aan raakte met haar snoet. Een klein kort beginnetje. Ik vind het wel grappig. Een veerhaal over konijnen ;D Zou mijn zusje leuk vinden ;D Gewijzigd. |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Fluff's world <3333333333 wo 17 aug 2011 - 9:40 | |
| MIJN KONIJN WILT MEEDOEN! hij heet Diego en heeft nog maar één oog. hier een foto. - Spoiler:
|
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Fluff's world <3333333333 wo 17 aug 2011 - 17:25 | |
| Mag mijn cavia meedoen? 0-0 |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fluff's world <3333333333 wo 17 aug 2011 - 18:22 | |
| Fluff is cute! «3 && Kiara moet ook meedoen! c: Ze is een bruin/witte hangoor, best groot omdat haar vader een kruising met een vlaamse reus was, met lang haar op der pels. Oh, en ze is ook best mollig. Ze heeft een wam onder haar kin die ze gebruikt als kussen. xD Hier een paar fotootjes van der: - Kiaartje <3:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Fluff's world <3333333333 do 18 aug 2011 - 21:47 | |
| Aww, mooi, ik dacht even dat ik niet door kon gaan!
Maar leuk en wat een liefe konijnen.
BTW een Cavia in het verhaal is best leuk! Ik verzin daar nog wel wat leuks voor, en Blue, als je zelf ideeën daar voor hebt, kom maar op!
Gel voor iedereen btw. |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Fluff's world <3333333333 zo 21 aug 2011 - 11:28 | |
| okai umm let me think. Fluffie verliefd in boekje? OP diego? Doego verliefd op fluff? Zij nestje krijgen? zij kolonie beginnen en leider zijn? o.0 hele mond vol |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Fluff's world <3333333333 zo 21 aug 2011 - 11:38 | |
| Fluff is een mannetje hé xD
Ik weet niet of Diego (dat in mijn oren een jongens naam is) een jonge is xD |
|
| |
Icon 150 Afwezig katten kunnen ook paars zijn
| |
| Onderwerp: Re: Fluff's world <3333333333 zo 21 aug 2011 - 17:34 | |
| OMG SORRY! IK DACht DatHeT EeN VRouWtjE Was! |
|
| |