Posten met het verkeerde account.

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fluffyfur
Member
Posten met het verkeerde account. DPKsfdL
43

CAT'S PROFILE
Fluffyfur
BerichtOnderwerp: Posten met het verkeerde account.   Posten met het verkeerde account. Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 13:58

Lieve leden,
Ik heb het idee dat een aantal van jullie vaak met het verkeerde account posten, en er dan niets aan doen, of het op een rare manier oplossen.
Zoals;
- Met het goede (of verkeerde) account een losse post maken om zich te verontschuldigen.
- Gewoon doorgaan.
- een Quote maken met het goede account, van de post met het slechte account.

Dit Kan natuurlijk niet, het staat niet alleen slordig, het is ook verwarrend voor de andere spelers.
Het kan eens zijn dat het je gebeurd. Dat is echt geen probleem, want je kan het zelf oplossen!
Dit kan op de volgende manier:

Jetje = foute account Markus = goede account.

Als je met het verkeerde account gepost hebt ( met jetje dus) merk je dat vaak direct.
- Je kopieërt de tekst die je net met jetje gepost hebt. ! Kopieër het met ctrl c, en maak er geen quote van !
- Log Jetje ook nog niet uit, want je kan de post verwijderen.
- Verwijder de post van Jetje. Jullie kennen allemaal de knop waar Quote op staat, als het goed is staat er daarnaast een X . Daar moetje op klikken. Dit kan trouwens alleen als jij de laatse bent die gepost heeft.( Lijkt me een duidelijke stap.)
- Nu kan je Jetje uitloggen, en inloggen met markus.
- Ga met markus naar het topic, en plak de tekst die je net gekopieërt hebt in het schrijfvlak.
En post het.
Zo makkelijk los je het op! Op deze manier scheelt het de admins en de moderator veel moeite, en is het voor jullie ook veel makkelijker! En het staat veel netter etc. Wink
Ik hoop dat de uitleg duidelijk genoeg is, zo niet, stuur me een pb. ( dus niet hieronder reageren.) En dan verander ik het zo nodig.

Mvg
Bluestar, Rusty, en FluffyFur

( Pb Fluffyfur over dit topic)
Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: