Everything search

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Everything search

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Routnose
Catministrator
Everything search  BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Everything search    Everything search  Icon_minitimezo 29 mei 2016 - 18:47

Hallo daar!

ik wil graag meteen een goede start maken, en Rout lekker veel leven in schoppen :'p
Daarom zoek ik van alles voor haar!
Routpaw is een windclan apprentice, haar karakter wil ik zo veel mogelijk in de rpg laten uitwerken, maar ze zal over het algemeen een erg zachtaardig, vriendelijk maar onzeker poesje die zo haar problemen heeft.

Wat ik zoek:

-Vrienden
ze is niet super sociaal, dus zal ze er niet heel veel hebben. Maar een klein, heel hecht vrienden groepje van apprentices lijkt me erg leuk!

-Familie
Spreekt voor zich, kan alles zijn! Van siblings tot ouders tot neven tot ooms, maakt mij niet uit! pleeg mag ook natuurlijk. Een verleden kunnen we altijd samen uit werken.

-Vijanden/ pesters
Maakt eigenlijk niet heel erg uit wat. Als het maar een kat is die het op een of andere reden helemaal niet op Rout heeft (:

En als je zelf nog iemand nodig hebt voor een verhaallijn of wat dat ook, ik sta voor alles open!

Terug naar boven Ga naar beneden
Mistfeather
Member
Everything search  O0b2ft
Dani
235
Actief
"Take me to your happily ever after"

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistfeather
BerichtOnderwerp: Re: Everything search    Everything search  Icon_minitimezo 29 mei 2016 - 18:51

Mistpaw kan een vriendin zijn? Zij is een poes die aardig is tegen iedereen die aardig is tegen haar. Ze staat wel echt sterk op haar poten. ^.^
Ze gaat wel binnenkort warrior zijn. c;
Routnose
Catministrator
Kip
3539
Actief
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Everything search    Everything search  Icon_minitimezo 29 mei 2016 - 21:25

Ja lijkt me erg leuk! ^^ Doen we dat ze al vrienden zijn, of dat ze vrienden worden in de rpg?
Heavespark
Member
Everything search  Tumblr_inline_o63thdC67n1se7tcd_500
❖ Loïs
426
Actief
❖ A desert flower? More like a desert cobra!

CAT'S PROFILE
Rank:
Heavespark
BerichtOnderwerp: Re: Everything search    Everything search  Icon_minitimezo 29 mei 2016 - 21:26

Mousepaw kan vrienden zijn? ze is echt een schatje, ze vind iedereen aardig. Ze is ook al vrienden met Mist dus da komt dan wel goed uit c: En ze wordt ook bijna warrior btw!
Futuresong
Member
Everything search  QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Everything search    Everything search  Icon_minitimezo 29 mei 2016 - 21:57

Ik heb ook Puddle als vriend, broertje van Mouse dus dan heeft ze gelijk vertrouwen misschien? Hij is apart maar echt een poepie :3
Mistfeather
Member
Everything search  O0b2ft
Dani
235
Actief
"Take me to your happily ever after"

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistfeather
BerichtOnderwerp: Re: Everything search    Everything search  Icon_minitimezo 29 mei 2016 - 22:07

We zouden een topic kunnen doen met zijn vieren? Dat ze elkaar al kenden en ook wel vrienden waren, misschien in dit topic betere of zoiets? c;
Routnose
Catministrator
Kip
3539
Actief
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Everything search    Everything search  Icon_minitimezo 29 mei 2016 - 22:08

Is voor mij helemaal prima! c:
Warriorqueen
Member
Everything search  Latest?cb=20130709215836
Esther
50
Actief
Do it with love

CAT'S PROFILE
Rank:
Warriorqueen
BerichtOnderwerp: Re: Everything search    Everything search  Icon_minitimezo 12 jun 2016 - 14:28

Misschien kan ze 'vijanden' zijn met warriorqueen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Everything search    Everything search  Icon_minitime

Everything search
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: