| Riverclan friend search {Breakingpaw} | |
|
Dee 164 Afwezig "He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."
| CAT'S PROFILEAge: Ageless | Died at 17 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Riverclan friend search {Breakingpaw} vr 27 mei 2016 - 11:42 | |
| Hoi mensen die naar hun scherm kijken en dit nu lezen (ja jij dus),
Ik zoek voor Breakingpaw een vriendengroepje waarmee hij optrekt en gewoon plezier maakt. Het moeten Riverclan apprentices zijn.
Breakingpaw is de zoon van Futuresong en Ashdrizzle, al weet hij zelf niet dat dat zijn vader is. Hij is een nieuwsgierige jonge apprentice die graag de grenzen van zijn mentor en moeder opzoekt. Breaking is een typische kater en kan heel stoer en opschepperig doen. Ondanks al die dingen heb je aan hem een goede vriend, ookal kan hij soms wantrouwend zijn naar anderen. Maar als je zijn vertrouwen wint, gaat hij voor je door het vuur.
Ik hoop dat hier animo voor is. Inge |
|
| |
Kath 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Riverclan friend search {Breakingpaw} vr 27 mei 2016 - 16:31 | |
| Ik heb Rushingpaw wel voor je. Ze kan nogal hyper overkomen en speelt graag spelletjes, een beetje kittenachtig is ze nog. Wel is ze er vriendelijk en optimistisch en kan ze een goeie vriendin zijn c; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Riverclan friend search {Breakingpaw} vr 27 mei 2016 - 19:30 | |
| Vind ik helemaal goed |
|
| |
Kath 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Riverclan friend search {Breakingpaw} za 28 mei 2016 - 0:01 | |
| Zullen we topicje doen dan? En wie maakt? C: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Riverclan friend search {Breakingpaw} za 28 mei 2016 - 8:18 | |
| Ik maak wel, ik PB je hem als hij er is. |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Riverclan friend search {Breakingpaw} za 28 mei 2016 - 15:04 | |
| Ik heb Owlpaw. ^^ Owl wilt heel graag dingen leren en houd eigenlijk niet zo van opschepperige types. Misschien is dit wel leuk in de RPG, dat ze eest elkaar niet zo mogen of zo en later worden ze goede vrienden. Het is maar een idee ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Riverclan friend search {Breakingpaw} za 28 mei 2016 - 16:44 | |
| Super idee! Zullen we dan ook een topicje doen. Zo ja, wil jij maken? |
|
| |
Camilla ♥ 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Riverclan friend search {Breakingpaw} zo 29 mei 2016 - 11:44 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Riverclan friend search {Breakingpaw} zo 29 mei 2016 - 13:13 | |
| Super bedankt! Ik ga gelijk reageren. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Riverclan friend search {Breakingpaw} | |
| |
|
| |
|