|
| Lore 109 Actief I thought I was an atheist until I realized I'm a God
| |
| Onderwerp: Family name [Tallshadow] do 26 mei 2016 - 15:50 | |
| Barkpaw had grootste plannen voor de toekomst. Hoge rangen, of in elk geval de beste warrior van de clan. Hiervoor had hij natuurlijk veel ervaring voor nodig, maar hij moest ook leren van degegen die voor hem waren gegaan. En dat was de reden dat hij nu voor de warriorden zat. Hij wist niet zeker of dit mocht, maar besloot dat de rest het maar even moest verdagen voor hun toekomstige deputy. Hij stak even zijn kop naar binnen, opzoek naar de huidige. Het was redelijk laat, dus er lagen al een wat katten in. De kater schraapte zijn keel. "Tallshadow? Ik zou graag met u spreken."
|
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| | | | Lore 109 Actief I thought I was an atheist until I realized I'm a God
| |
| Onderwerp: Re: Family name [Tallshadow] ma 30 mei 2016 - 21:14 | |
|
En daar was hij dan, in al zijn glorie. Barkpaw deed zijn best zijn snuit een beetje in toom te houden, zodat hij niet complete fangirl leek. Tallshadow glimlachte vriendelijk, en de apprentice deed zijn best het terug te geven al leek het meer op een jongensachtige grijns. "Tallshadow, ik heb grootste dromen om net zoals u te worden." Zijn stem was zelfverzekerd. Dit was iets wat hij wou, iets wat hij moest bereiken. "Kunt u me alstublieft uw ervaring delen en tips geven?
|
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Family name [Tallshadow] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |