We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jun 2016 - 13:42
Warpaw schreef:
Omg kijk hoe sexy hij nu is <'3333
Bo, yup, dat was liefelijke War xDDDD Nu je het zegt, hij mag ook weer andere gaan pesten xD
Misschien moeten hij en Crashpaw een koppel worden. Ze passen goed bij elkaar lol
Dat moment dat je binnenkort een examen hebt en je totaal niet weet wat je er van kunt verwachten. Can I die now? xD
Breakingpoint
StarClan
Dee 164 Afwezig "He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."
CAT'S PROFILE Age: Ageless | Died at 17 Moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jun 2016 - 13:44
Ik heb net aflevering 1 van American Horror Story gekeken. Die gast van Satsui is inderdaad hot! Maar er zit teveel What in StarClan's name? in vind ik
Roseburn
Dark forest
Loïs ❁ 259 Actief You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside
CAT'S PROFILE Age: D E A D [25] ❁ Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jun 2016 - 13:53
och och wat heb ik toch een liefde voor dit plaatje
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jun 2016 - 14:19
Zira schreef:
aw crash is zo'n poepie en zij + cross zijn ook zo cute samen <3
Speaking of wil je even je inbox checken bij Crosspaw & Wapsting! Als ik de berichten in één moet zetten en door moet sturen naar Zira moet je het maar zeggen, da's een kleine moeite, maar ik had nog 'n voorstel voor hun twee
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jun 2016 - 14:22
Crashkit schreef:
Zira schreef:
aw crash is zo'n poepie en zij + cross zijn ook zo cute samen <3
Speaking of wil je even je inbox checken bij Crosspaw & Wapsting! Als ik de berichten in één moet zetten en door moet sturen naar Zira moet je het maar zeggen, da's een kleine moeite, maar ik had nog 'n voorstel voor hun twee
ik ga wel even kijken, je hoeft het niet helemaal opnieuw te sturen hoor x3
Z I R A - P R E V I O U S C O M M A N D E R - D E A D
Jaytail
Member
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jun 2016 - 14:30
Als ik iets niet kan dan is het spt's. IK moet altijd de gedachten van mijn chars kunnen omschrijven en eer dat ik daarmee klaar ben telt mijn post al 200-300 woorden ;( *huilt*
#Above: Yeah, sure
Flowpetal
Member
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jun 2016 - 14:52
Warpaw schreef:
Omg poor War xD Al heeft hij vast wel een comeback the nice guy he is <'3
Ik moet een nieuwe quote hebben voor deze dude xD ~ik kan zijn vaste niet pakken nu hij een kat is jammer genoeg xD~
Neen ee, dat is haar entree bij Fallowpaw. Bij Warpaw heeft ze 'n andere xD
Flowpetal
Member
You’re gonna wake up
It’s only a dream
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 jun 2016 - 15:00
#Bo: Mijn dikke vingers vliegen altijd te snel over die toetsen en dus typ ik ook veel letters verkeerd, dus vandaar de autocorrect. Het irriteert me eigenlijk beiden haha.. ha... *huilt*
You’re gonna wake up
It’s only a dream