|
|
Freedje 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 21:26 | |
| - Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Next to make on Sims 4:
-Tallshadow -Nevermind -Shark <'3 -Sweetheart -Bronzemask
Wat doet dat (gebroken?) hartje daar bij Shark? Ik ben nieuwsgierig xD Oh het is niet persee een gebroken hartje. xD ik weet niet waarom ik dat doe. Maar Freedje is bae, net zoals Shark die mn Alex traint :") *huilt heel hard*
Ik had nooit gedacht dat iemand mij bae zou vinden ;( <3 Haha ja zodra Yanthe tijd heeft om te reageren kan hij weer verder tegen d'r snauwen xD *huilt mee*
Laten we samen emotioneel zijn. xD Shark is on his man period. Ik zie Alex nog echt 'n crush ontwikkelen voor Shark... LET'S MAKE THINGS AWKWARD SHALL WE? ;D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 21:28 | |
| De stroom is nu bijna een dag uit al hier. We hebben nu alleen omdat er buiten nog een generator staat te loeien, maar alles in de kamers doet t nie. Enig pluspuntje de wifi wel. |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 21:34 | |
| - Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
Wat doet dat (gebroken?) hartje daar bij Shark? Ik ben nieuwsgierig xD Oh het is niet persee een gebroken hartje. xD ik weet niet waarom ik dat doe. Maar Freedje is bae, net zoals Shark die mn Alex traint :") *huilt heel hard*
Ik had nooit gedacht dat iemand mij bae zou vinden ;( <3 Haha ja zodra Yanthe tijd heeft om te reageren kan hij weer verder tegen d'r snauwen xD *huilt mee*
Laten we samen emotioneel zijn. xD Shark is on his man period. Ik zie Alex nog echt 'n crush ontwikkelen voor Shark... LET'S MAKE THINGS AWKWARD SHALL WE? ;D OMG YASS! WHAHAAH DE DRAMA DIE ZAL KOMEN (le ship is sailing #sharex) |
|
| |
Freedje 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 21:36 | |
| - Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
Laten we samen emotioneel zijn. xD Shark is on his man period. Ik zie Alex nog echt 'n crush ontwikkelen voor Shark... LET'S MAKE THINGS AWKWARD SHALL WE? ;D OMG YASS! WHAHAAH DE DRAMA DIE ZAL KOMEN (le ship is sailing #sharex) LATEN WE EEN APART TOPIC TUSSEN HUN DOEN OF ZO DIE JIJ MAAKT *Awesome-face* Oké oké de volgende maak ik beloofd <3 |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| - Firedance schreef:
- De stroom is nu bijna een dag uit al hier. We hebben nu alleen omdat er buiten nog een generator staat te loeien, maar alles in de kamers doet t nie. Enig pluspuntje de wifi wel.
Ohwww wat naar :c Gelukkig dat het warm is bij jullie en jullie niet bevriezen. Ik zal huilen hier, zo koud is t :c |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| @Waz; Balen :c Wel fijn dat de wifi het doet though!
FREEDJE wij zouden ook ooit weer iets samen moeten doen in de rpg man :"( Na dat mooie geslaagde alanaxconnor HAHA |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 21:37 | |
| - Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
Laten we samen emotioneel zijn. xD Shark is on his man period. Ik zie Alex nog echt 'n crush ontwikkelen voor Shark... LET'S MAKE THINGS AWKWARD SHALL WE? ;D OMG YASS! WHAHAAH DE DRAMA DIE ZAL KOMEN (le ship is sailing #sharex) LATEN WE EEN APART TOPIC TUSSEN HUN DOEN OF ZO DIE JIJ MAAKT *Awesome-face* Oké oké de volgende maak ik beloofd <3 YAS, IK MAAK HEM NU METEEN. Nyra zal zo buitengesloten worden xD poor gal |
|
| |
Freedje 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 21:39 | |
| - Jaytail schreef:
- @Waz; Balen :c Wel fijn dat de wifi het doet though!
FREEDJE wij zouden ook ooit weer iets samen moeten doen in de rpg man :"( Na dat mooie geslaagde alanaxconnor HAHA Ik heb karakters genoeg |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 21:42 | |
| - Ashkit,. schreef:
- Jaytail schreef:
FREEDJE wij zouden ook ooit weer iets samen moeten doen in de rpg man :"( Na dat mooie geslaagde alanaxconnor HAHA Ik heb karakters genoeg Ik heb er ook genoeg :"D Roep maar welke clan |
|
| |
Freedje 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 21:43 | |
| - Raisingsun schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Jaytail schreef:
FREEDJE wij zouden ook ooit weer iets samen moeten doen in de rpg man :"( Na dat mooie geslaagde alanaxconnor HAHA Ik heb karakters genoeg Ik heb er ook genoeg :"D Roep maar welke clan Wat voor soort verhaallijn wil je? <3 |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 21:46 | |
| - Ashkit,. schreef:
- Raisingsun schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Jaytail schreef:
FREEDJE wij zouden ook ooit weer iets samen moeten doen in de rpg man :"( Na dat mooie geslaagde alanaxconnor HAHA Ik heb karakters genoeg Ik heb er ook genoeg :"D Roep maar welke clan Wat voor soort verhaallijn wil je? <3 Maakt mij niks uit :"D Een iets verhaallijn :") |
|
| |
Freedje 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 21:47 | |
| - Raisingsun schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Raisingsun schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Jaytail schreef:
FREEDJE wij zouden ook ooit weer iets samen moeten doen in de rpg man :"( Na dat mooie geslaagde alanaxconnor HAHA Ik heb karakters genoeg Ik heb er ook genoeg :"D Roep maar welke clan Wat voor soort verhaallijn wil je? <3 Maakt mij niks uit :"D Een iets verhaallijn :") Stuur me anders 'n PM dan bespreken we 't verder ;D |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 21:50 | |
| Raisingsun is nu ook weer smexy~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 22:02 | |
| - Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
Laten we samen emotioneel zijn. xD Shark is on his man period. Ik zie Alex nog echt 'n crush ontwikkelen voor Shark... LET'S MAKE THINGS AWKWARD SHALL WE? ;D OMG YASS! WHAHAAH DE DRAMA DIE ZAL KOMEN (le ship is sailing #sharex) LATEN WE EEN APART TOPIC TUSSEN HUN DOEN OF ZO DIE JIJ MAAKT *Awesome-face* Oké oké de volgende maak ik beloofd <3 YAS, IK MAAK HEM NU METEEN. Nyra zal zo buitengesloten worden xD poor gal https://www.warriorcatsnl.com/t29394-so-do-you-like-bread-shark#674909I DARE EVERYBODY TO FOLLOW THIS XD |
|
| |
Freedje 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 22:04 | |
| - Runningpaw schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
Laten we samen emotioneel zijn. xD Shark is on his man period. Ik zie Alex nog echt 'n crush ontwikkelen voor Shark... LET'S MAKE THINGS AWKWARD SHALL WE? ;D OMG YASS! WHAHAAH DE DRAMA DIE ZAL KOMEN (le ship is sailing #sharex) LATEN WE EEN APART TOPIC TUSSEN HUN DOEN OF ZO DIE JIJ MAAKT *Awesome-face* Oké oké de volgende maak ik beloofd <3 YAS, IK MAAK HEM NU METEEN. Nyra zal zo buitengesloten worden xD poor gal
https://www.warriorcatsnl.com/t29394-so-do-you-like-bread-shark#674909
I DARE EVERYBODY TO FOLLOW THIS XD Ik voel me een pedofiel nu hahaha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 22:05 | |
| - Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
Laten we samen emotioneel zijn. xD Shark is on his man period. Ik zie Alex nog echt 'n crush ontwikkelen voor Shark... LET'S MAKE THINGS AWKWARD SHALL WE? ;D OMG YASS! WHAHAAH DE DRAMA DIE ZAL KOMEN (le ship is sailing #sharex) LATEN WE EEN APART TOPIC TUSSEN HUN DOEN OF ZO DIE JIJ MAAKT *Awesome-face* Oké oké de volgende maak ik beloofd <3 YAS, IK MAAK HEM NU METEEN. Nyra zal zo buitengesloten worden xD poor gal
I DARE EVERYBODY TO FOLLOW THIS XD Ik voel me een pedofiel nu hahaha hahahaha, het is alleen maar Alex die gaat crushen op Shark > |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 22:06 | |
| - Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Ashkit,. schreef:
- Runningpaw schreef:
I DARE EVERYBODY TO FOLLOW THIS XD Ik voel me een pedofiel nu hahaha Heel stiekem he Freedje |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 22:06 | |
| Mensen please, mag t iets minder met die quotes? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 22:07 | |
| Raising being sexy af Wait a minute... Hoe heet die site ook alweer dat je verschillende avatars kan laten afspelen op je profiel ofzo? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 mei 2016 - 22:09 | |
| - Runningpaw schreef:
- Raising being sexy af
Wait a minute... Hoe heet die site ook alweer dat je verschillende avatars kan laten afspelen op je profiel ofzo? http://sig.grumpybumpers.com/Deze? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|