We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 mei 2016 - 14:26
Good afternoon people
Snow art:
Thank you Jamieeeeeee <333
Nevermind
Member
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
CAT'S PROFILE Age: 110 moons Gender: Tomcat ♂ Rank: Old man
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 mei 2016 - 14:29
Tess <3
Zop zop, ik heb alles voorbereid voor m'n eindwerk. Nu nog ppt wat aanpassen en wat hulpkaartjes maken. Ook biotech voor een uurtje geleerd~ Nu wachten tot ouders eindelijk thuis komen -sigh- xD
and as he was the black canvas
they drew stars and a moon to make him a glorious night
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 mei 2016 - 18:02
Omg ik heb een derde knie.. Vandaag tweede intensieve springles (meteen een parcour).. Maar dat beest had dus nog nooit over water gesprongen en dat meteen in galop dan was niet zo.. uhm, slim (A)
Eraf gevallen met knie tegen die staander, nu dus een enorme rood/blauw/paarse bult >< En dan te weten dat ik er binnen de vijf min terug opzat, tóch nog over dat water ben gesprongen en nadien nog n ander paard heb gereden :')
4 paarden op één dag rijden is veel xD
Routnose
Catministrator
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars