We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 mei 2016 - 19:52
Heeft iemand ooit al eens schuurplekken gekregen van een loopbroek...? De pijn is vrij ondraaglijk aan het worden en ik weet niet echt wat ik er aan moet doen of zo ;_;
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 mei 2016 - 20:10
#Emma: Ik heb er al Zwitsal op proberen te smeren, maar daar ga je pas echt van over de grond rollen van de pijn direct nadat je het hebt aangebracht xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 mei 2016 - 20:13
Ik denk dat je het beste er niks op kan doen en het gewoon moet laten genezen tot het weer een beetje weggaat. ook al door de pijn is dat toch beter. Want als je er weer aanzit word het wellicht weer erger
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 mei 2016 - 20:17
Ja goed plan!! Al komt dat denk ik pas morgenavond of misschien nog vanavond als ik puf heb. Zit nu voornamelijk te stressen over mijn intake morgen... :'D
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 mei 2016 - 20:25
Narrowpaw schreef:
Ik denk dat je het beste er niks op kan doen en het gewoon moet laten genezen tot het weer een beetje weggaat. ook al door de pijn is dat toch beter. Want als je er weer aanzit word het wellicht weer erger
Ja, misschien wel, maar djeeeez... het is echt pijnlijk hahahaha xD
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 mei 2016 - 20:28
@Ashkit, ik kan geen goede, mooie grijze kittens vinden waar ik een fatsoenlijk setje van kan maken. Ik kan er geen genoegen mee nemen als een setje lelijk blijft ^^"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 mei 2016 - 20:42
Innerstar schreef:
@Ashkit, ik kan geen goede, mooie grijze kittens vinden waar ik een fatsoenlijk setje van kan maken. Ik kan er geen genoegen mee nemen als een setje lelijk blijft ^^"
Zoek maar rustig verder hoor ik heb geen haast ik heb werk genoeg met m'n huidige 7 acc's xD
Heavespark
Member
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!