We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 mei 2016 - 14:58
Hii Yanthe :')
Gosh, ik weet niet zo goed wat ik met Mothflare moet... al wil ik haar actief en iets leuks met haar... I just don't know what anymore xD Ik weet niet eens meer hoe je een leuke, mogelijke actieve topic opent ;-; En er zijn nergens gewoon open topics te vinden.. again.
“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.” ― Marilyn Monroe
S T A M P S:
Heavespark
Member
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 mei 2016 - 15:11
Nieuw setje voor deze dan maar (A)
En ik vind open topics maken heel moeilijk atm omdat ik echt overal moet bijposten maar ik me gewoon een week te belabberd voelde om er echt goeie posts uit te krijgen xD
Brightspots
StarClan
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 mei 2016 - 15:24
Aw bedankt allebei <3
Ik moet ook maar is vaker open topics aanmaken denk ik x3
Alderpaw
Member
32 Actief
CAT'S PROFILE Age: Around 10 moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 mei 2016 - 15:31
I still have no idea for some kind of appearance for Alder ;___;
Also, de setjes die ik moet maken komen wss vanavond c: I kinda forgot and stuff happened in between -sigh-
"Pain is your friend; it is your ally. Pain tells you when you have been seriously wounded. And you know what the best thing about pain is? It tells you you're not dead yet"
Brightspots
StarClan
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 mei 2016 - 17:04
omg Wind is vandaag exact 2 jaar oud yeah <'3 Happy birthday little windy, ik herinner me nog dat je een kitten was die altijd de bezoekers ging porren xD Lijkt helemaal zo lang nog niet geleden :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 mei 2016 - 17:13
Winddancer schreef:
omg Wind is vandaag exact 2 jaar oud yeah <'3 Happy birthday little windy, ik herinner me nog dat je een kitten was die altijd de bezoekers ging porren xD Lijkt helemaal zo lang nog niet geleden :')
Awe gefeliciteerd <3
h e ' s s o b a d b u t h e d o e s i t s o w e l l