|
|
| Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Setjes from I N N E R zo 22 mei 2016 - 16:48 | |
| Hallo daar, Intussen zit ik er weer lekker in wat betreft het maken van setjes. Dus daarom open ik een shopje. Omdat ik t niet te druk in 1x wil krijgen doe ik er maar 2 per keer en reserveren is niet mogelijk. Gewoon goed opletten want de derde aanvraag wordt genegeerd. Ik geef aan wanneer er weer ruimte is, dus wacht gelieve daar op. - Voorbeelden:
Zoals je ziet zit maak ik graag gebruik van textures, geef dus goed aan hoe je het wilt. Ik maak een setje maar één keer en wanneer deze af is kan ik moeilijk nog grote dingen veranderen (hooguit wat kleuren en de tekst/naam er op.) Vul dit lijstje dan ook goed en duidelijk in. - Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Naam account:[/b] [b]Avatar/Profiel Plaatje/Signature:[/b] [b]Randje ja of nee, zo ja, wat voor?:[/b] [b]Font naam:[/b] [b]Font tekst:[/b] [b]Plaatjes kat:[/b] [b]Teksture:[/b] [b]Extra's:[/b] Groetjes, Nathalie.
|
| | | Dee 164 Afwezig "He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."
| CAT'S PROFILEAge: Ageless | Died at 17 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Setjes from I N N E R zo 22 mei 2016 - 20:49 | |
| Naam: Inge Naam account: Breakingpaw Avatar/Profiel Plaatje/Signature: Signature Randje ja of nee, zo ja, wat voor?: Ja, standaard rand (zoals bij de voorbeelden) Font naam: Dezelfde als die van Mothflare in voorbeelden (ik weet de naam niet sorry) Font tekst: Breakingpaw Plaatjes kat: https://i.servimg.com/u/f33/18/38/00/82/waters10.jpg Teksture: Dezelfde als Raptorecho/paw Extra's: Kun je de ogen felblauw maken? Naam: Inge Naam account: Breakingpaw Avatar/Profiel Plaatje/Signature: Avatar Randje ja of nee, zo ja, wat voor?: Ja, dezelfde als van de signature hierboven Font naam: / Font tekst: / Plaatjes kat: http://warriorsgraphics.tumblr.com/image/138805955975Teksture: Dezelfde van de signature hierboven Extra's: Kun je de ogen felblauw maken? Alvast heel erg bedankt <3 |
| | | 678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjes from I N N E R zo 22 mei 2016 - 20:52 | |
| Ik heb de textures niet opgeslagen van Raptor, maar ik zal de soortgelijke opzoeken. Font komt goed c: |
| | | Max 778 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjes from I N N E R zo 22 mei 2016 - 21:02 | |
| |
| | | 678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjes from I N N E R zo 22 mei 2016 - 21:04 | |
| Aanvraagjes zijn dicht!! Morgen maak ik de setjes c: |
| | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Setjes from I N N E R di 24 mei 2016 - 17:16 | |
| - Voor Breakingpaw:
er is 1 plaatsje open!! |
| | | 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Setjes from I N N E R vr 27 mei 2016 - 11:58 | |
| Naam: - Naam account: Flintpaw (nu nog Flintkit moet aangepast worden haha) Avatar/Profiel Plaatje/Signature: Avatar, Profiel plaatje en Signature Randje ja of nee, zo ja, wat voor?: Voor Avatar en Signature, zoals bij Raptorecho Font naam: Eh, je mag creatief zijn en kijken wat jij leuk vind? Font tekst: Flintpaw giving in is never good enough Plaatjes kat: Teksture: Raptorpaw of anders gewoon creatief zijn wat jij leuk vind, ik vertrouw je wel!! Extra's: Blauwe ogen |
| | | | Onderwerp: Re: Setjes from I N N E R | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|