I fall on you - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 I fall on you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Thornfang
Member
I fall on you  - Pagina 2 Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: I fall on you    I fall on you  - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 mei 2016 - 1:25

Ze fluisterde zijn naam en tintelingen gingen als vlinders door zijn lichaam heen. Hij kon niet geloven hoe hij zich voelde, dat dit gebeurde. Ze zei dat hij haar blij maakte. Dat ze nooit gedacht had dat ze hem op deze manier überhaupt zou kunnen aanspreken. En dat hoe ze nu met elkaar om gingen, dat dat het gene was wat ze altijd al gewild had. "Ik..." klonk zijn stem zacht en hees. Maar hij werd onderbroken door de volgende woorden van de prachtige, zwart met witte poes. Ze zei toen een aantal keer nee, en dat verwarde hem. Maar toen zei ze dat ze niet zo denken moest. Dat hij dit enkel deed uit vriendschap. Thornfang schudde heftig met zijn kop en keek haar aan. "Nee!" Hij slikte en keek haar nu rustig en liefdevol aan. "Nee, nee, ik doe dit uit meer, Sinclaw," miauwde hij. "Al die keren dat ik je in het kamp zag, of dat we op patrouille waren..." miauwde hij. "Je bent bijzonder en dat heb ik altijd al gezien. Ikzelf heb nooit het lef gehad om je te benaderen, je beter te leren kennen en dat dit nu zo gaat..." hij slikte even. "Het maakt me blij, Sinclaw en ik denk... nee ik weet..." hij zei even niets meer, wou niet te snel gaan voor haar. Dus zweeg hij. Hij wou van haar kant merken dat het echt goed zat, dat geen woord te veel was.


I fall on you  - Pagina 2 IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
I fall on you  - Pagina 2 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: I fall on you    I fall on you  - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 mei 2016 - 1:36

Eeen dat was het geluid van een val die sloot. De honger in haar ogen wist ze te onderdrukken terwijl ze met haar grote gele ogen naar de kater voor haar neus keek. Zijn woorden klonken als muziek in haar oren en langzaam deed ze een stap naar hem toe. Elke pas die ze zette, elke slag van haar hart bedachtzaam en voorzichtig. Dit was het moment. Haar wraak op Innerstar, Shadowclan, Thunderclan en het hele woud inclusief Starclan met hun verzonnen kittenverhaaltjes. Het begon allemaal hier. Ze zou iedereen laten zien wie en wat ze wel niet was. Shadowclan zou het berouwen dat ze haar nooit haar droom hadden laten volgen. Thunderclan zou smeken om genade als ze klaar was met haar wraak voor haar vader verbannen en de andere twee clans zouden buigen voor haar als heerser van alles wwat hun mooi en lief was. Thornfang was te onschuldig om dit door te hebben maar hij maakte een deal hierzo met een duivel. "Thornfang.." Fluisterde ze zachtjes een stap naar hem toe zettend en hem hoopvol aankijkend. "Wat weet je." Fluisterde ze zacht een kleine glimlach op haar lippen terwijl ze hem aankeek.


I fall on you  - Pagina 2 CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
I fall on you  - Pagina 2 Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: I fall on you    I fall on you  - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 mei 2016 - 1:49

Katten hadden een verkeerd beeld van Sinclaw. Ze was wel degelijk lief en mooi. Een goede kat met haar hart op de juiste plaats. Een warrior in hart en ziel, loyaal aan Shadowclan. Ze was helemaal geen verrader of slechte poes met kwaad in het zien. Iedereen die een slecht woord over Sinclaw, zijn toekomstige partner, zei had het fout. Sinclaw was eerlijk en lief. En zoals het er nu uit zag was zij net zo verliefd op hem als hij op haar. Ze zouden partner worden en van elkaar gaan houden, niet meer zonder elkaar kunnen. Dit was pure liefde op het eerste gezicht. Voor beiden, en dat wist hij. Hij zou haar gelukkig maken en laten zien wat het leven echt inhield. Naast de warrior code. Naast hun plicht om de clan op nummer één te zetten. Geluk zat daar namelijk niet ver onder. En dat was wat hij haar wou laten ervaren. Samen. "Thornfang.." fluisterde de zwart met witte engel met een hoopvolle blik in haar heldere gele ogen. "Wat weet je?" Fluisterde ze vervolgens, een glimlach op haar gezicht waarneembaar, terwijl haar ogen in de zijne brandde, als één van de mooiste hypnose die er was. "Ik weet dat ik nooit meer zonder jou wil leven, dat ik jou aan mijn zijde wil hebben, ongeacht wat..." fluisterde hij vast beraden, een hoopvolle, liefdevolle glans in zijn ogen. "Ik weet dat ik jou als mijn... mijn partner wil, Sinclaw," eindigde hij zijn verhaal, terwijl hij haar recht aankeek. Een tikkeltje onzeker, maar meer om haar antwoord, niet om wat hij wou. Hij wou haar, dat was duidelijk.


I fall on you  - Pagina 2 IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
I fall on you  - Pagina 2 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: I fall on you    I fall on you  - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 mei 2016 - 1:59

Maak je borst maar nat Innerstar. Sinclaw komt er aan. De woorden van Thorn lieten haar glimlachen hoewel ze ook een geschrokken blik op haar gelaat wist te verkrijgen en knipperend staarde ze naar de kater. "Maak alsjeblieft geen grapjes met me Thornfang." Fluisterde ze toch een duidelijk hoopvolle tint aan haar stem wervend terwijl ze een stap op hem af deed. "Ik.. Ik dacht dat ik dat nooit zou horen, en zeker niet van een kater zoals jij. Elke poes zou voor jou vallen. Waarom zou je mij willen. Niet dat ik het niet wil. Sterker nog ik wil niets liever dan jouw partner zijn Thorn echtwaar." Ietwat hoopvol hief ze haar kopje op om hem aan te kijken warmte stralend in haar diep gele ogen. Ze had hem. Dit was perfect gewoon perfect zoals ze had gewild dat het ging, zo ging het ook.


I fall on you  - Pagina 2 CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
I fall on you  - Pagina 2 Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: I fall on you    I fall on you  - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 mei 2016 - 2:09

Thornfang stelde zich niet snel zo open op. Alles kon nu gebeuren. Hij kon compleet gesloopt worden, of niets kon beter worden. De woorden van Sinclaw lieten zijn lippen zich nog iets naar boven gaan. "Ik maak geen grapjes, Sinclaw, niet nu, niet hier over," maakte hij haar duidelijk, een indringende blik. Ze moest weten dat dit serieus was. Dat hij haar wou als partner, niemand anders. Thornfang kwam dichter naar haar toe en zij naar hem, ze raakte elkaar nog net niet aan terwijl de woorden van Sinclaw als allemaal zachte, fijne veertjes langs hem heen streelde. Ze had dit nooit verwacht te horen en al helemaal niet als iemand als hij. Dat begreep Thornfang dus niet. Er waren zo veel betere katers dan hij. Hij was de sterkste niet, hij was de snelste niet en hij was zeker de slimste niet. Ook niet de domste, maar zijn verstand zat niet altijd waar het moest zitten. Al zat het nu juist wel op de goede plek. Zijn verstand vertelde namelijk dat het goed was. Dit alles was perfect. En zijn hart stemde er helemaal mee in. Toen vroeg ze waarom hij haar zou willen en daarna kwamen de woorden die hij horen wou. "Ik wil jou, Sinclaw, ik wil dat jij de mijne bent, voor altijd," miauwde hij. "Ik zal er voor je zijn, ongeacht wat, Sinclaw. Ik zal je alle geluk van de wereld laten proeven, dat beloof ik je," miauwde hij, waarna hij zijn kop tegen de hare drukte en een lik langs haar wang gaf. "Van de kleine dingetjes tot de grote dingen," vulde hij zijn vorige zin aan, waarna hij haar recht aan keek. Zijn ogen waren gevuld met allerlei emoties, voornamelijk liefde.


I fall on you  - Pagina 2 IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
I fall on you  - Pagina 2 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: I fall on you    I fall on you  - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 mei 2016 - 2:19

Een glimlach vormde zich rond haar lippen en heel even wist Sin zelf nieteens of deze welgemeend was of niet. Het was sowieso een kleine geruststelling dat er iemand in het woud iets om haar gaf zonder dat ze het moest afdwingen, maar ze had niet verwacht dat het zo makkelijk ana het oppervlak te brengen zou zijn. Desalniettemin bracht dit meer kansen voor haar. Kanden die ze met open klauwen aangreep. Zachtjes drukte ze zichzelf tegen hem aan haar kop verschuilend in zijn grijze vacht. "Mates.. Ik dacht dat ik nooit iemand zou vinden die mij zo goed zou kunnen laten voelen." Fluisterde ze een zachte glimlach rond haar lippen spelend. "Dit is een droom.."


I fall on you  - Pagina 2 CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
I fall on you  - Pagina 2 Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: I fall on you    I fall on you  - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 mei 2016 - 2:25

Hij omarmde Sinclaw helemaal. Hij nam haar geur in zich op en legde zijn kin in haar nek terwijl hij haar zo vast hield. Ze vertelde hem nooit gedacht te hebben dat ze iemand zou vinden die haar zo zou laten voelen. "Dit is geen droom, Sinclaw, dit is echt," murmelde hij, terwijl hij haar strakker tegen haar aan drukte en ondertussen ook zijn dikke staart om haar heen legde. "Jij bent de enige voor mij, Sinclaw," vervolgde hij zachtjes en warm. Hij kon dit niet geloven, niet bevatten, maar Sinclaw was nu zijn partner en hij zou haar nooit meer laten gaan. Hij zou van haar houden, zij zou zijn nummer één zijn. Voor eeuwig en altijd. Zelfs in Starclan zou hij er altijd voor haar zijn, al was het algemeen bekend dat er geen Starclan was voor Sinclaw. "Ik ben blij, Sinclaw," murmelde hij. "Hoe voel jij je?" Vroeg hij vervolgens, terwijl het ondertussen ook schemerig begon te worden. Hoe lang hadden ze hier zo gezeten? Het boeide hem niet, dit moment alleen boeide hem.


I fall on you  - Pagina 2 IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
I fall on you  - Pagina 2 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: I fall on you    I fall on you  - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 mei 2016 - 14:31

Ze duwde zichzelf dicht tegen zijn warmte aan en sloot haar ogen. "Ik geloof je." Fluisterde ze warm en keek op nar hem. Dichter kon ze niet tegen hem aan staan iets dat haar niet al te blij maakte maar goed het moest maar. Het zou voor nu nodig zijn om haar doel te verkrijgen en niets liet ze in haar weg staan van haar doel. Ze zou Innerstar wel klein krijgen en dit leek voor nu de beste optie te zijn. "Ik ben ook blij." Warm glimlachte ze en keek op naar hem haar wang tegen de zijne drukkend. "Maar.. Ik ben ook bang.. je moeder mag mij al niet. Wat zou ze zeggen van ons.." Fluisterde ze zachtjes een beetje angstig.


I fall on you  - Pagina 2 CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
I fall on you  - Pagina 2 Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: I fall on you    I fall on you  - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 mei 2016 - 15:54

Thornfang genoot van het moment, verdronk in Sinclaws zoete geur en in zijn zweverige gevoelens. Hij kon zich geen moment herinneren dat hij ooit gelukkiger geweest was dan nu. Geen enkel moment, zelfs niet toen hij zijn warrior naam ontving. Toen begon ze echter over zijn moeder en maakte Thornfang zich los van Sinclaw om haar recht aan te kunnen kijken. Zijn heldere, diep amber gekleurde ogen in haar fel geel gekleurde ogen. Zijn blik was doordringend en liefdevol. "Sinclaw, maak je geen zorgen. Mijn moeder zal het accepteren, ze heeft geen keuze," miauwde hij vastberaden. "Ik kies voor jou en daarmee voor alles wat het met zich mee brengt, oké? En ik zal er mee om kunnen gaan en ons er door heen slepen," vervolgde hij. "Al zal ik, als ik jou was, je niet al te veel zorgen maken. Innerstar zal het accepteren en blij zijn voor ons," beloofde hij.


I fall on you  - Pagina 2 IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
I fall on you  - Pagina 2 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: I fall on you    I fall on you  - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 mei 2016 - 18:17

Zijn woorden lieten een hoopvolle blik in haar ogen branden terwijl ze hem aankeek met een warme blik haar staart om de zijne heen laten glijden. "Ik durf te wedden dat ze eerst flauwvalt." Zachtjes grinnikte ze even opkijkend naar Thornfang zichzelf dicht tegen hem aandrukkend. "Laten we haar gaan verrassen hmm?" Fluisterde ze zacht een lik gevend over haar borst.


I fall on you  - Pagina 2 CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
I fall on you  - Pagina 2 Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: I fall on you    I fall on you  - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 mei 2016 - 23:06

Thornfang moest lachen om de woorden van Sinclaw. Hij was blij en gelukkig en niemand ging dat verpesten op dit moment. "Hahaha ja inderdaad," grinnikte hij. "Maar dat is haar probleem," vervolgde hij. Vervolgens vroeg Sinclaw of ze haar zouden gaan verassen. Thornfang knikte. Het was ook wel tijd om weer richting het kamp te gaan. En hij wou graag het nieuws in de clan gooien dat er een nieuw koppel was binnen Shadowclan. "Dat klinkt als een goed plan," stemde hij met haar in en gaf haar snorrend een lik langs haar wang.


I fall on you  - Pagina 2 IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
I fall on you  - Pagina 2 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: I fall on you    I fall on you  - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 mei 2016 - 18:26

Een zachte glimlach lag op haar lichte lippen terwijl ze haar staart om de zijne heen gekruld hielt en hem aankeek. "Laten we dan maar gaan." Fluisterde ze zachtjes en begon richting het kamp terug te lopen hem nog altijd onderzoekend aankijkend met een grijnsje op haar lippen.


I fall on you  - Pagina 2 CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
I fall on you  - Pagina 2 Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: I fall on you    I fall on you  - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 mei 2016 - 18:34

Hij wikkelde samen met Sinclaw zijn staart om de hare. Hij glimlachte warm naar Sinclaw en knikte toen ze zei dat ze dan maar konden gaan. "Ja," murmelde hij en ze begonnen samen terug te lopen naar het kamp. Het was al wat donkerder en Thornfang was enorm benieuwd naar de reactie van Innerstar. Hoe dan ook zou t wel goed komen.

Topic uit


I fall on you  - Pagina 2 IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I fall on you    I fall on you  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I fall on you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: