|
|
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 19:59 | |
| Allo iedereen hier |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 20:17 | |
| Ik ga niet al te veel meer posten vanavond jongens (: Ben 'n beetje moe :3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 20:25 | |
| Dat klinkt alsof je naar bed moet Freedje >3
Sooo, how's life? Nog iets gemist in mijn afwezigheid? |
|
| |
Marieke 161 Actief You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 20:27 | |
| //looks at Tall's "quote" in the mini-profile
ARE YOU KITTEN ME?! EMMA PLZ, BEN JE ONS NOU SOORT VAN AAN HET RICKROLLEN :U |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 20:29 | |
| - Tallshadow schreef:
- Dat klinkt alsof je naar bed moet Freedje >3
Sooo, how's life? Nog iets gemist in mijn afwezigheid? Innerstar gaat Acefray vellen hahaha |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 20:32 | |
| - Tallshadow schreef:
Sooo, how's life? Nog iets gemist in mijn afwezigheid? Haha nee, maar ik heb echt al veel postjes gemaakt vandaag en m'n verhaal afgewerkt en nu is m'n inspiratie 'n beetje op... maar ik word altijd moe van veel posten maken ik weet ook niet waarom xD |
|
| |
J. 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 20:34 | |
| - Rapidpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
Sooo, how's life? Nog iets gemist in mijn afwezigheid? Haha nee, maar ik heb echt al veel postjes gemaakt vandaag en m'n verhaal afgewerkt en nu is m'n inspiratie 'n beetje op... maar ik word altijd moe van veel posten maken ik weet ook niet waarom xD Well, technisch gezien ga je toch wel door het emotionele energieverbruik die men bij sociale interacties heeft wanneer je aan een text-based roleplay meedoet, aangezien je wel de gesproken/lichamelijke reacties van je figuur moet bedenken en de gevolgen daarvan c: Dus dat is niet zo gek |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 20:38 | |
| - Scalefern schreef:
- Rapidpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
Sooo, how's life? Nog iets gemist in mijn afwezigheid? Haha nee, maar ik heb echt al veel postjes gemaakt vandaag en m'n verhaal afgewerkt en nu is m'n inspiratie 'n beetje op... maar ik word altijd moe van veel posten maken ik weet ook niet waarom xD Well, technisch gezien ga je toch wel door het emotionele energieverbruik die men bij sociale interacties heeft wanneer je aan een text-based roleplay meedoet, aangezien je wel de gesproken/lichamelijke reacties van je figuur moet bedenken en de gevolgen daarvan c: Dus dat is niet zo gek Echt nadat ik een 2.000 post heb geschreven is dat vre-se-lijk! Dan kan ik bijna geen posts meer schrijven xD |
|
| |
J. 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 20:39 | |
| - Rapidpaw schreef:
- Scalefern schreef:
- Rapidpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
Sooo, how's life? Nog iets gemist in mijn afwezigheid? Haha nee, maar ik heb echt al veel postjes gemaakt vandaag en m'n verhaal afgewerkt en nu is m'n inspiratie 'n beetje op... maar ik word altijd moe van veel posten maken ik weet ook niet waarom xD Well, technisch gezien ga je toch wel door het emotionele energieverbruik die men bij sociale interacties heeft wanneer je aan een text-based roleplay meedoet, aangezien je wel de gesproken/lichamelijke reacties van je figuur moet bedenken en de gevolgen daarvan c: Dus dat is niet zo gek Echt nadat ik een 2.000 post heb geschreven is dat vre-se-lijk! Dan kan ik bijna geen posts meer schrijven xD Veel te relatable xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 20:40 | |
| - Cherrypatch schreef:
- //looks at Tall's "quote" in the mini-profile
ARE YOU KITTEN ME?! EMMA PLZ, BEN JE ONS NOU SOORT VAN AAN HET RICKROLLEN :U @Ocean... Sorry what?! |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 20:40 | |
| - Scalefern schreef:
- Rapidpaw schreef:
- Scalefern schreef:
- Rapidpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
Sooo, how's life? Nog iets gemist in mijn afwezigheid? Haha nee, maar ik heb echt al veel postjes gemaakt vandaag en m'n verhaal afgewerkt en nu is m'n inspiratie 'n beetje op... maar ik word altijd moe van veel posten maken ik weet ook niet waarom xD Well, technisch gezien ga je toch wel door het emotionele energieverbruik die men bij sociale interacties heeft wanneer je aan een text-based roleplay meedoet, aangezien je wel de gesproken/lichamelijke reacties van je figuur moet bedenken en de gevolgen daarvan c: Dus dat is niet zo gek Echt nadat ik een 2.000 post heb geschreven is dat vre-se-lijk! Dan kan ik bijna geen posts meer schrijven xD Veel te relatable xD Fijn dat iemand me begrijpt hahaha Ik heb ook best veel bijgepost dus dat zit wel snor ;3 |
|
| |
| |
| |
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 20:41 | |
| Emma! We moesten nog eens een topic Tall x Tall >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 20:43 | |
| That is so true Yanthe!! Maak jij of ik? |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 20:49 | |
| - Tallshadow schreef:
- Cherrypatch schreef:
- //looks at Tall's "quote" in the mini-profile
ARE YOU KITTEN ME?! EMMA PLZ, BEN JE ONS NOU SOORT VAN AAN HET RICKROLLEN :U
@Ocean... Sorry what?! Kijk ons topic, we zijn betrapt door een niet zo vrolijke Inner en Ace antwoorde weer eens geweldig... Dus kwam het erop neer dat we begonnen te geinen over door Innerstar gevelde katten ofzow... |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 20:53 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 20:55 | |
| Gaaf Yanthe!!
Oh my word, ik heb gereageerd! @Ocean |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 20:56 | |
| Gosh k haat mezelf echt dat ik Danger weer actief ga maken xd |
|
| |
Freedje 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 20:58 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 mei 2016 - 21:00 | |
| - w.i.p. outfit reference sheet ding voor een van mijn OCs:
Degenen die nog niet doorhadden wie "Tick" is, hier is een enorme hint (als dit het niet al totaal verraad) xD Niet dat ik echt anoniem wilde blijven of zo xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|