|
|
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 16:38 | |
| Ze gaat ze wel missen hoor *snif snif* wie moet ze dan gaan vervelen? |
|
| |
Egni 279 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 16:44 | |
| Ik zweet me te pletter |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 16:57 | |
| Ik ben helemaal niet Lionroar ook een grote poetsbeurt aan het geven hoor. Neeeuh. |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 16:59 | |
| Snowy is idd evill, twee zeer gezonde katers van het leven beroofd :') Poor them, idg kunnen ze Snowy lastig vallen vanuit starclan >333 |
|
| |
Michelle 140 Actief 'Tis a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don't want to be most of us.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 17:00 | |
| Ahhh kijk hoe hot Bear is jongens <3 |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 17:02 | |
| Komen ze zeker langs in al haar nachtmerries, help D: En dan hebben we een nieuwe Medicine cat en Deputy nodig o: Gelukkig is Snowy uitermate geschikt voor de rol van Deputy *kuch kuch* |
|
| |
Kath~ 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 17:23 | |
| weet iemand nog een site waar ik een beetje goeie, mogelijk geen gebruikte kattenplaatjes kan vinden hehe..? ^^'' |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 17:26 | |
| |
|
| |
Michelle 140 Actief 'Tis a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don't want to be most of us.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 17:30 | |
| - Shadowpaw, schreef:
- weet iemand nog een site waar ik een beetje goeie, mogelijk geen gebruikte kattenplaatjes kan vinden hehe..? ^^''
www.flickr.comwww.500px.com |
|
| |
Kath~ 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 17:39 | |
| - Bearpaw- schreef:
- Shadowpaw, schreef:
- weet iemand nog een site waar ik een beetje goeie, mogelijk geen gebruikte kattenplaatjes kan vinden hehe..? ^^''
www.flickr.com www.500px.com Thanks! |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 17:40 | |
| Yas 600 rpg posts met Lurks ;3;
Ik moet actiever met deze kerel maar ah |
|
| |
Esmee / Sokje 204 Actief Sky above me
Earth below me
Fire within me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 17:47 | |
| En Locked moet eens haar warriornaam gaan krijgen ;o 15 maanden en nog steeds apprentice x3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 17:49 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Yas 600 rpg posts met Lurks ;3;
Ik moet actiever met deze kerel maar ah *master looks down from above* 4007Kidding, dat is echt nice, en Lurk en Tall moeten topic >3 |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 17:51 | |
| - Lockedpaw schreef:
- En Locked moet eens haar warriornaam gaan krijgen ;o 15 maanden en nog steeds apprentice x3
Heeft ze dr ceremonie dan al gehad? |
|
| |
Earth below me
Fire within me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 17:54 | |
| Nee hoor, moet haar nog aanmelden voor de volgende :') Ik neem de hele tijd pauzes van WC en ondertussen blijft haar familie wel ouder worden dus moet ik wel de juiste leeftijd instellen, maar ik vergeet steeds om haar dan ook aan te melden voor de ceremonie :3 |
|
| |
Nynke c: 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 17:55 | |
| Ik ben 4 dagen weg, is er in eens een nieuwe layout. :') Wel even wennen tho. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 17:55 | |
| - Tallshadow schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Yas 600 rpg posts met Lurks ;3;
Ik moet actiever met deze kerel maar ah *master looks down from above* 4007 Kidding, dat is echt nice, en Lurk en Tall moeten topic >3 SHSHSHSH YOU. :C JIJ BENT GWN GESTOORD OP DAT VLAK still love u tho ♥Maar yeah! Dat is waar! Wie maakt? Locked heeft gwn ergens in een hoekje zitten rotten, stoute Esmee >:c |
|
| |
Earth below me
Fire within me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 17:58 | |
| Ja :c Als ik actiever was geweest met haar dan had ze Lurkings I-don't-care-buddy kunnen zijn :p Maar goed, ik zal eens kijken of ik meer topics voor haar kan regelen |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 18:01 | |
| en ja hoor, hier ben ik weer cx |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 mei 2016 - 18:01 | |
| - Lockedpaw schreef:
- Ja :c
Als ik actiever was geweest met haar dan had ze Lurkings I-don't-care-buddy kunnen zijn :p Maar goed, ik zal eens kijken of ik meer topics voor haar kan regelen Lurk heeft geen vrienden, ze hebben hem allemaal verlaten, zielige augurk :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|