|
|
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Gedichten zo 26 sep 2010 - 14:07 | |
| Kleur v.d. kat (vacht, ogen): Langharige grijze vacht met een iets donkerdere streep over zijn rug, heldere amberkleurige ogen. Eigenschappen: Lief, enthousiast, nieuwsgierig en beste vriend van Firepaw. Doet het liefst: Dingen ontdekken, trainen en jagen, iets doen met Firepaw Extra's: Helpt graag en is best aardig heet later Graystripe (ja, dit is de echte uit de boeken ) Onderwerp v.h. gedicht (globaal): Uhm... mag je zelf weten..? Misschien aan het jagen met Firepaw.? Soort (rijm of geen rijm): Geen rijm Lengte (lang of kort, of maakt niet uit): Maakt niet uit. Taal (Engels of Nederlands): Engels Eventuele eigen suggesties: Niks.! ik blijf erbij dat je het zo goed kan - My time~:
|
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten zo 26 sep 2010 - 14:13 | |
| Run, Graypaw, run As fast as your legs will go As fast as the light will shine your eyes as amber catch the beams of hearts your paws with gray grab the prey Run, Graypaw, run your friends'll be with you through the grass and the pain through the tasks and the tests the Raven and the Fire are at your side ~Friends are the most valuebale in life (srry voor de engelse spelfouten xD hoe schrijf je valuebale?)
Laatst aangepast door Kittypaw op zo 26 sep 2010 - 14:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
iro!! 114
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten zo 26 sep 2010 - 14:13 | |
| Onderwerp v.h. gedicht (globaal): Over Jaypaw, zn blindness dat ie in dromen kan lopen ofzoiets ;$ Soort (rijm of geen rijm): Rijm Lengte (lang of kort, of maakt niet uit): Maakt niet uit Taal (Engels of Nederlands): Engels Eventuele eigen suggesties: Idunnoo? Kleur v.d. kat (vacht, ogen): Silver tabby helder blauwe ogen Eigenschappen: Med cat? Blind. Doet het liefst: Ehm eeh? met zn stok spelen (aa) Extra's: Blind kan in dromen lopen enz. |
|
| |
iro!! 114
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten zo 26 sep 2010 - 14:16 | |
| heb even het andere lijstje er bij geplaatst was vergeten ;$ |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten zo 26 sep 2010 - 14:18 | |
| Oké, dankje Jaypaw Blindness struck you, but Jaypaw, dream the moon will shine a silver beam Please light your eyes Open your heart Let in the love, no longer scattered in shards Jaypaw, please let in the feel because I know your heart can heal ~It's your inside that counts |
|
| |
iro!! 114
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten zo 26 sep 2010 - 14:19 | |
| |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten zo 26 sep 2010 - 14:24 | |
| Thank you very much! Ik ben echt blij dat jullie m'n knutseltjes mooi vinden! |
|
| |
110
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten zo 26 sep 2010 - 15:00 | |
| Kleur v.d. kat (vacht, ogen): Silver tabby cat, lichtblauwe ogen Eigenschappen: rustige kat Doet het liefst: jagen, rennen over de Windclan vlaktes Extra's: (deputy v.d. Windclan) Onderwerp v.h. gedicht (globaal): alleen zijn, zonder partner of zoiets Soort (rijm of geen rijm): geen rijm Lengte (lang of kort, of maakt niet uit): maakt niet uit Taal (Engels of Nederlands): Nederlands Eventuele eigen suggesties: Cloudsongpie, Skyleaf, Aztecie,Lightningkit- Spoiler:
|
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten zo 26 sep 2010 - 15:07 | |
| Alleen; zonder anderen of iets anders/slechts
anderen, ver weg niemand was dichtbij Skyleaf, arme poes alleen in deze tijd deputy, ander geluk maar niets bracht licht in de leegte of hoop in haar hart de vlinder vervluchtigt te snel voor de bloem maar blijf stil en wacht de vlinder zal komen met zijn kleuren en vleugels de wind vernieuwt is dit niet, wat je had gewild?
Als je hem niet mooi vind, dan ga ik langer bedenken :3 |
|
| |
110
| |
| |
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten vr 1 okt 2010 - 19:31 | |
| You told me to shut up, to run, to get out of your sight to leave the fairytale I had found in your eyes
You said those words that hurt me those words I couldn't get the good is long forgotten your heart is turning red
Still I cannot blame you you've warned me just in time it was only me to stay the tears to cry were mine
~You didn't break my heart My heart broke me |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten za 2 okt 2010 - 10:45 | |
| Hij is mooi hoor ^_^ Beter dan die flutgedichten die ik maak in ieder geval ^_^ |
|
| |
Mark 127 Actief "The end."
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten za 2 okt 2010 - 14:04 | |
| Kleur v.d. kat hond (vacht, ogen): Wit met bruine plekken, een geheel bruin hoofd, bruine ogen. Eigenschappen:Lief, aardig, klein en knuffelbaar =3 Doet het liefst: Ontspannen bij mij, of bij andere mensen, soms wel gek rondrennen. Extra's: Tis een klein hondje, een Jack Russel =D
Onderwerp v.h. gedicht (globaal):/ Soort (rijm of geen rijm): Geen rijm Lengte (lang of kort, of maakt niet uit): Maakt niet uit Taal (Engels of Nederlands): Maakt niet uit Eventuele eigen suggesties:/
|
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten za 2 okt 2010 - 16:27 | |
| @Bluepaw; ik vind die van jou ook mooi! vooral die je voor Raindrop gemaakt had ^^
Little dog, you are like a dream our trust is forever our game is for now just run around and make me laugh let me hug you let me hold you I'll never let you go you are my friend you'll always be, and we'll never part because you own my heart ~Friends are forever |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten za 2 okt 2010 - 16:29 | |
| Ja, maar ik kan geen Engelse gedichten maken, haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten za 2 okt 2010 - 16:59 | |
| Kittypaw, dies echt mooi <3 Dankjewel! |
|
| |
443
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten za 2 okt 2010 - 17:02 | |
| ^^ ik hoopte dat je het mooi zou vinden ik wist het niet zeker |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten za 2 okt 2010 - 17:04 | |
| Niet zeker?! Ik krijg de tranen in mijn ogen als ik dat lees, (omdat ik echt zo veel van mijn hondje hou <3) |
|
| |
86
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten za 2 okt 2010 - 17:09 | |
| Kittypaw, jij kan echt mooie gedichten schijven!!! Ik ben echt helemaal fan van je! =D Iloveitsoverymuch. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten | |
| |
|
| |
|