|
|
27
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten za 16 apr 2011 - 8:59 | |
| dit gedicht heb ik gemaakt voor een opdracht van nederlands en ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden.
Hou van je ouders Als dieren moeders van hun kind Zoveel hoe ik van mijn ouders Als dieren moeders van hun kind Hou ervan om bij hun te zijn Zij vinden het ook fijn om bij je te zijn Ook al weten de meeste kinderen dat niet Als ze hun zien De kinderen beseffen niet Dat ze er niet altijd zullen zijn Hou van je ouders Want straks zullen ze er niet meer zijn
|
|
| |
77 Actief
| |
| |
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten za 16 apr 2011 - 17:26 | |
| Het heeft een mooie boodschap en ik vind het wel leuk, maar het loopt niet zo lekker, als je snapt wat ik bedoel ^^" Aan het einde ook, twee keer zijn in drie regels is een beetje veel. Ook iets wat ik zelf altijd vergeet maar wat volgens iemand die bij mij op een soort cursus om verhalen te leren schrijven zat wel nodig is; aan het begin van iedere zin juist geen hoofdletter bij gedichten, zodat het één geheel blijft
Verder is 'hou' 'houd' of 'houdt' en 'als ze hun zien' is 'als ze hen zien', net als bij 'houd ervan om bij hun te zijn' is 'houd er van om bij hen te zijn' en dieren moeders moet aan elkaar. Moet de 'hoe' in de derde regel niet 'houdt' zijn? (Sorry, ik let altijd op spelling ^^")
D: Sorry dat ik veel commentaar lever! ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
75
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten wo 27 apr 2011 - 16:15 | |
| songtext... gemaakt voor mijn beste vriendin: - Spoiler:
[coupl. 1] Outside it's raining just like the sky is feeling the same as I do now on this moment I miss you so much
[ref.] why did I have to leave you why did I have to go why, why, why oh why did I have to go and why, why can't I see you now I want to see you now
[coupl. 2] My heart is feeling broken tears are filling my eyes tears are rolling down my face my thouchts are only darness without you in my life
[ref.]X2
[bridge] I miss you I miss you I miss you so much I miss you I miss you I miss you so much so tell me
[ref.]
- lollypop!:
Lolly's zijn gigantish lekker!!
|
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten za 7 mei 2011 - 16:04 | |
| Nog een gedicht van mij :3 Ik heb de laatste tijd echt totaal geen inspiratie! D: ~Hero- Spoiler:
Once I needed a hero someone to soothe my pain someone to tell me the world wouldn't crumble when I'd touch it that someone.. he never came Oh yes, someone came someone special enough to make me believe he would be my hero I let him take my hands, guide me through a universe of our own I followed, lame as I was your disguise fooled my desires so badly I wanted someone to lean on you seemed strong enough to handle the pain inside my heart and you did, at least, I thought Why did I believe? I should've known your smile as it was nothing more than the morning rain dissolved without a trace you said I should stand alone.. and let go I stumbled, trying to grasp your hands fell, hard I touched this universe and it was too late It crumbled Like sand it flowed through my fingers to make sure happiness couldn't track me It was you, your words made me a fool I fooled myself and now, what's left of me? Don't try to act like you don't know You still feel the weight of my heart on your shoulders shouldn't have said that words; 'As long as your world rests on my shoulders, you'll not be able to stand alone' Why did you think I needed a hero? My world was to heavy my heart to loaded my thoughts.. to far I needed a hero to carry me home I needed a hero but.. he left me alone
~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
10
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten zo 8 mei 2011 - 13:03 | |
| whooo Night hier 8D Kun je een gedicht maken over Eclipsekit? ^^ Night Brokenstar Eclipsekit Littlecreek
Lolly's zijn gigantisch lekker. |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten zo 8 mei 2011 - 13:37 | |
| Ja heuwr, maar wil je aub zeggen waar het ongeveer over moet gaan/het lijstje invullen :3 xD Leuke foto trouwens! ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten ma 25 jul 2011 - 21:01 | |
| *hier ook weer eens posten :3* - Spoiler:
And then again, what's the use of all this? why can't I see eyes without pain? I can't imagine the times when it was better they just seem all the same..
It's like we're heading for disaster like we're running toward the end at that point, there's no turning back a last blow, unable to defend
Misery keeps tracking us, following our every dream the hunt is on, but never mind it's all too late it seems
~Maybe it's time to give in
What do ya think :3 En, wat best lomp is, ik had zinnetjes die ik mooi vond verzonnen.. kan ik er geen gedicht achter maken D: 'And no one would've ever guessed I wiped away this destiny just to ease the pain' Weet iemand iets? :3 ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten ma 25 jul 2011 - 21:52 | |
| Valk:
Een vogel van de lucht. Een vogel die leeft niet van tucht. Zijn blik zo goed. Zijn duik met moed. Een roofvogel alleen. Weinig om zich heen. Enkel zijn prooi. Hij vlucht niet voor de kou, noch voor de dooi. Hij is een vogel waarvan ik hou. Als ik met hem ruilen zou. Dan zal ik net als hij zijn. Een leven zonder pijn. Jaren jagen. Jaren vliegen. Dat zal nog eens mooi zijn. Dan vlieg ik over de Ijssel en de Rijn.
Wolf:
Een dier zo trouw. Een dier zo gauw. Zo sterk, maar ook zo zwak. En al wordt hij niet mak. Hij is ook een dier. Hij heeft die vacht echt niet voor de sier. Monster genoemd. Van het kwaad verdoemd. Hij is niet vreselijk. Want kijk. Jagen doen ze samen. Dat zal ook de welp vlug leren. Ik hou wel van dit dier. Ik hou wel van dit dier. Al doen sommige dat niet. Zoals je misschien wel eens ziet.
Twee gedichten van mij, maar bij jou is het prut |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten do 18 aug 2011 - 11:38 | |
| Your steps are the only sound I can seem to hear softer, slower but steady away from me forced to turn your back on this life
'So, I guess we won't see each other again,' you say, voice soft I nod, unable to agree saying yes would be like losing all hopes
I find it hard to believe this really is the last time that this really means it's over I look into your eyes and I can only pray I'll look into them again
~You're leaving my world but you won't leave my heart
~Ja, dit staat ook al in het onzintopic, maar ik moest het toch even kwijt ^^~ ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
Mighty Miss M >:] 331
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten do 18 aug 2011 - 12:13 | |
| ik begrijp je helemaal... |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten do 18 aug 2011 - 12:13 | |
| Thank you <3 Ik hoop dat het goedkomt bij jou ^^ ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
Mighty Miss M >:] 331
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten do 18 aug 2011 - 12:17 | |
| ik denk het niet, of in ieder geval niet snel... Mijn beste vriendin, Melissa, heb ik al bijna een jaar niet meer gezien en een tijdje terug kwam een juf van mijn basisschool bij ons op bezoek, ik weet niet precies waarom en toen ik vroeg hoe het met Melissa ging, zei ze dat Melissa was verhuisd naar het noorden van het land (Ik woon in limburg) en dat ze mij Melissa's adres niet mocht geven... |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten do 18 aug 2011 - 19:03 | |
| O.. Dat is echt niet leuk! Een vriendin van mij is vier jaar geleden verhuisd naar het midden van het land en ons contact verwaterde langzaam, dat vind ik echt zo jammer.. En nu gaat er weer iemand weg en dat roept gewoon zoveel herinneringen op.. Veel sterkte <3 ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
Maria 307
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten vr 16 nov 2012 - 19:34 | |
| Voor als je een gedichtje wil Invullen aub: Kleur v.d. kat (vacht, ogen): vuurrood met groene ogen, wit snuitje en borst. Eigenschappen: zo'n playcat (playboy), trekt zich van niks aan eb heeft een schijt aan Warrior code, heeft een lief van de RC terwijl hij in TC zit Doet het liefst: Flirten met poezen. Extra's: nope. Onderwerp v.h. gedicht (globaal): Lionblaze die aan 't playen is, zowat dat zijn leven maar een spel is, en hij die an't flirten is. Belangrijk! ^^ Soort (rijm of geen rijm): rijm Lengte (lang of kort, of maakt niet uit): kies maar Taal (Engels of Nederlands): hm... Engels Eventuele eigen suggesties: nope Ik hoop dat je het leuk vind! Ja!! - Spoiler:
- Strawie als MLP <3:
- Thanx Jonny
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Gedichten | |
| |
|
| |
|