FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Stage 15/05 tot 31/07 zo 8 mei 2016 - 12:38 | |
|
Heey allemaal,
De meeste van jullie hebben wel een beetje gevolgd wat ik allemaal in het positiviteits-topics heb gezet enzo. Voor de mensen die dat totaal gemist hebben: ik ga van de zomer op stage in de Dominicaanse Republiek. Ik vertrek over een week, op de 15e en zal daar de 19e beginnen met mn stage. Ik blijf daar voor 2,5 maand en kom op 31 juli terug.
Hoewel de meeste hotels wifi hebben en het opgravingshuis waar ik 2 maanden verblijf ook, kan ik simpelweg niks beloven over mijn activiteit. Sowieso zit ik 6 uur terug in de tijd, dus ik zal op andere momenten in de dag aanwezig zijn als gewoonlijk en tijdens mijn stage werk ik ook nog eens 6 dagen per week van 5 uur 's ochtends tot 6 's avonds. Ik zal vaak genoeg doodop zijn en dus niets voor WC kunnen regelen of kunnen posten op topics. En als het bij mij dus 7 uur in de avond is, is het bij jullie 2 uur 's nachts xD
Wat ik daar ga doen? Ik werk samen met een aantal mede studenten mee aan het Nexus1492 project. We gaan opgraven met als doel het onderzoeken van de oorspronkelijke bewoners van het eiland en de contactperiode met Columbus. Daarnaast wordt er ook nog survey gelopen. http://www.nexus1492.eu/
Ik zal hier zeker nog wel eens een update plaatsen, plus foto's en whatnot. Daarnaast zal ik ook heus af en toe wel posten en wat doen, maar verwacht gewoon niet veel, want ik ga het echt super druk krijgen.
Thanks alvast voor het begrip!
xFiredance, Arrowthrill, Runepaw, Ghosteyes & Cheetahleap.
Laatst aangepast door Firedance op di 2 aug 2016 - 10:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Stage 15/05 tot 31/07 di 2 aug 2016 - 10:56 | |
| |
|
CHI 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Stage 15/05 tot 31/07 di 2 aug 2016 - 11:48 | |
| Welcome back Waz! Ik weet niet wat voor weer het in Nederland is, maar hier regent het. Fijn terugkomen, niet? |
|
| Onderwerp: Re: Stage 15/05 tot 31/07 za 6 aug 2016 - 0:03 | |
| Ah thanks! In Nederland is t wisselend, maar vind t wel fijn dat ik gewoon dingen kan doen zonder me na 10 min al weer vol gezweet te hebben xD En lekker onder een deken slapen s nachts <3 |
|
| Onderwerp: Re: Stage 15/05 tot 31/07 | |
| |
|