|
Linn 269
| |
| Onderwerp: RPGtime vr 22 jul 2011 - 11:28 | |
| Naam: RPGtime Soort: [RPG] Onderwerp: RPGen Omschrijving: Vele mensen hebben niet meer veel tijd om te rpg'en. Dit komt door school etc. Daarom presenteer ik RPGtime. De plek waar je gemakkelijk de tijd hebt om te rpgen. Hier hoef je namelijk geen lange posts te maken en kun je gemakkelijk een topic starten zonder enkele problemen. RPG hier over alle ondewerpen die je maar kunt verzinnen. Wolven, Warrior cats, Katten, Paarden, Draken en nog veel meer! Link: www.rpgtime.actieforum.comBanner: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
73
| |
| |
| |
alexandra 146
| |
| Onderwerp: Re: RPGtime vr 22 jul 2011 - 19:18 | |
| Ik hou van zo'n forum <3 Wino is in tha house >D I'm coming back I will return And I'll possess your body and I'll make you burn I have the fire I have the force I have the power to make my evil take its course |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: RPGtime vr 22 jul 2011 - 21:39 | |
| Jah, De lay-out, daar zit ik ook een beetje mee . Maybe dat ik hem binnenkort of morgen miss ga veranderen. En thanx ^^ |
|
| |
143
| |
| |
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: RPGtime za 23 jul 2011 - 9:50 | |
| Ik ben ook lid geworden^^ Ik heet er Breezy |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
201
| |
| |
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: RPGtime za 23 jul 2011 - 16:18 | |
| Leuk dat jullie hier allemaal reageren ^^ :3. Bedankt dat jullie je registreren :3. Yay, We hebben al 11 leden :'D. |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: RPGtime zo 24 jul 2011 - 20:51 | |
| Ontzettend leuk bedacht! Ik kan nog geen naam verzinnen xD Maar echt leuk :3 Ik ga me aanmelden ^^ Al weet ik nog niet als wat xD ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
Daphne 392
| |
| Onderwerp: Re: RPGtime ma 25 jul 2011 - 0:07 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: RPGtime | |
| |
|