|
Beertje 485 Actief The kindest men
know no love
| |
| Onderwerp: Geen posten meer di 26 apr 2016 - 20:27 | |
| Hallo iedereen Na de vakantie werd plotseling alles heel druk. Ik moet mij beter inzetten voor school (a) En ergens in mei hebben wij opvoering (toneel) waar we heel hard naar toe werken. Daarom heb ik niet altijd tijd. Ook mijn 'vakantiejob' vergt veel tijd van mij. Zondag is er ook net iemand overleden en ik wil jullie ook niet bezaaien met trieste postjes dus zal ik het even rustig aan moeten doen. Maar ik beloof dat ik na deze drukke periode weer volop ga posten. Greetzzz |
|
| |
28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Geen posten meer wo 18 mei 2016 - 17:40 | |
| Ben van donderdag (19-05) tot zaterdag (21-05) weg de posts komen dus allemaal zondag |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Geen posten meer ma 13 jun 2016 - 20:07 | |
| examens Vandaag was het mijn eerste. Er komen alleen nog maar posten op Chivypaw c: de examens duren tot woensdag (volgende week), dus zal ik waarschijnlijk vrijdag weer actief zijn heheh |
|
| |
Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
| |
| Onderwerp: Re: Geen posten meer vr 8 jul 2016 - 14:28 | |
| Omdat ik het actiefst ben op Branch momenteel kun je me beter daar op bereiken, moest je vragen hebben of iets belangrijks mee te delen heb Want deze komende week wordt het héél erg druk. Ik ga namelijk speelplein werking doen en dat is heel vermoeiend. Waarschijnlijk kom ik thuis en ga ik slapen in de zetel. Posten komen nog wel, maar weinig. Mosslily, Branchpaw, Chivypaw, Magpiehowler, Kingslayer, ... |
|
| |
know no love
| |
| Onderwerp: Re: Geen posten meer zo 17 jul 2016 - 11:50 | |
| Van vandaag tot woensdag ben ik weg en kan ik niet antwoorden op posten, ... in verband met geen wifi te hebben in dat hotel c':
greetz beertje |
|
| |
know no love
| |
| Onderwerp: Re: Geen posten meer wo 27 jul 2016 - 19:54 | |
| Ik ben in de helft van mijn 2de werkweek en daarna ga ik op vakantie. Ik zal dus niet online zijn op:
donderdag 28/07 's avonds zondag 31/07 tot zaterdag 20/08 (ongeveer)
c: dit geld voor al mijn accounts. Ik heb op sommige plekken nog wifi en ik zal zeker posten bij de belangrijke events, maar ik ben niet heel de tijd bij dat wifi plekje. |
|
| |
Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
| |
| Onderwerp: Re: Geen posten meer do 18 aug 2016 - 22:31 | |
| Het is dus donderdag 18/08 geworden en ik ben dus nu weer vol op actief c: |
|
| |
from this day until
my last day
.
| Onderwerp: Re: Geen posten meer ma 12 sep 2016 - 21:08 | |
| Ik zit in een serieuze post dip ;-; posten met Chivy komen heel traag, de rest komt niet. Ik hoop dat de dip snel hersteld wordt, maar momenteel ziet het er nogal bewolkt uit. Mijn enorme excuses |
|
| |
from this day until
my last day
.
| Onderwerp: Re: Geen posten meer za 29 okt 2016 - 17:58 | |
| De postdip is totally verdwenen c: maar nu ben ik op vakantie ik kan niet posten van zondag 30/10 tot zaterdag 5/11 natuurlijk kom ik eens kijken |
|
| |
| Onderwerp: Re: Geen posten meer | |
| |
|
| |
|