EFF Haarzuilens 2016

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

EFF Haarzuilens 2016

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
EFF Haarzuilens 2016 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: EFF Haarzuilens 2016   EFF Haarzuilens 2016 Icon_minitimeza 23 apr 2016 - 0:14

Aangezien ik weet dat er een aantal mensen naar Elfia gaan elk jaar, dacht ik dat het wel leuk was een fototopic te openen. Leuk voor groepsfoto's, of juist als je elkaar mis gelopen bent of helemaal niet kon gaan maar toch even wil weten hoe het was dit jaar. Er kan hier ook gewoon over gekletst worden, dus hoeven niet slechts foto's geplaatst.

Ik baal zelf wel van de weersverwachting, maar heb vandaag even helemaal zelf snel een cape in elkaar gezet, zodat ik dat kan gebruiken om het ietsje warmer te hebben. Had nie verwacht dat t ging lukken.
Ik cosplay deze keer Margaery Tyrell van Game of Thrones, de blauwe jurk met de open zij stukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
EFF Haarzuilens 2016 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: EFF Haarzuilens 2016   EFF Haarzuilens 2016 Icon_minitimedi 26 apr 2016 - 18:04

Het was super leuk zondag, alleen was het wel koud! We hebben elk beetje zon gebruikt om foto's te maken. De cape heeft wel geholpen met het warm houden, anders had ik het echt niet overleefd x'D

Een paar foto's van mijn cosplay:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden

EFF Haarzuilens 2016
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: