Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Wat wil jij op Warrior Cats zien? za 30 apr 2016 - 17:03 | |
| Ik heb niet alles gelezen van hierboven (a) dus misschien dat ik in herhaling val Maar misschien voor op het profiel een tekstvakje voor de skills. Of je kat goed is in vechten en slecht is in ... zoiets? |
|
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Wat wil jij op Warrior Cats zien? za 30 apr 2016 - 17:34 | |
| |
|
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Wat wil jij op Warrior Cats zien? za 30 apr 2016 - 19:04 | |
| ik gebruik iphone 4s en safari of google, en hij laat het wel zien als ik helemaal uitzoom, maar dan kan ik er niet op tikken omdat het zoooo klein is. Als ik dan inzoom dan verdwijnt het gewoon.
en ja skills is handig ;') |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Wat wil jij op Warrior Cats zien? za 30 apr 2016 - 20:25 | |
| Hmm ik weet nie of we daar wat aan kunnen doen Laura. Aangezien het zo'n standaard actieforum dingetje is en hij het enkel niet doet op bepaalde browsers. Ik zal even voorstellen of iets in de navigatiebalk niet wat is, een linkje onder profiel ofzo, maar weet niet of dat handig is. |
|
232 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat wil jij op Warrior Cats zien? za 9 nov 2019 - 8:44 | |
| Het is lastig om te zien of een kat online is. Ja op de hoofdpagina kun je het gemakkelijk zien, maar niet als je in een topic zit. Dat is best jammer vind ik. |
|
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat wil jij op Warrior Cats zien? zo 10 nov 2019 - 2:07 | |
| Die hadden we wel! Zijn wss kapot gegaan in de strijd om de afbeeldingen. Gaan we fixen! |
|
232 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat wil jij op Warrior Cats zien? zo 10 nov 2019 - 2:20 | |
| Okay Dat kan altijd eens gebeuren. ;D |
|
| Onderwerp: Re: Wat wil jij op Warrior Cats zien? | |
| |
|