|
|
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 mei 2016 - 21:40 | |
| klinkt goehehe die twee konden elkaar toch al? |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 mei 2016 - 21:41 | |
| ik ben morgen jarig woohoo |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 mei 2016 - 21:42 | |
| |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 mei 2016 - 21:43 | |
| hahahaha x3 dan krijg ik m'n tv, ik heb hier nog een oude staan maar i kweet niet of die goed is voor gaming. als het wel zo zou zijn zou dat geweldig zijn want you know, dan kan ik m'n playstation nu krijgen ipv over ene halfjaar tot een jaar en gamen o3o |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 mei 2016 - 21:44 | |
| Noiceeeeee god wou dat k playstation op mn kamer had XD maar mn broers mag ik iig niet aankomen en daarnaast denk k dat als k dr een had ik nooit meer online zou komen hier lol x'D |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 mei 2016 - 21:48 | |
| Ik moet echt nodig weer eens posten, gelukkig ben ik morgen vrij c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 mei 2016 - 21:49 | |
| Haha nicee Julia! (gelukkig heb je morgen ook geen horde gekke meiden lol XD) |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 mei 2016 - 22:15 | |
| Heeft iemand enig idee waar dat topic staat met awards? Ik kan het nergens vinden xD
Edit: Sorry, had er overheen gekeken. Heb het gevonden :3 |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 mei 2016 - 22:20 | |
| - Zira schreef:
- ik ben morgen jarig woohoo
Waar is mijn uitnodiging voor die dikke fissa smh |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 mei 2016 - 22:45 | |
| ohmygod de tv is goed!! ik kan een playstation hebben op zaterdag : DDDDD
@Juul: geen dikke fissa dit jaar xD ik spendeer de dag lekker thuis achter m'n laptopje want ik ben lui en ik ben de afgelopen drie dagen al sociaal geweest hehe |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 mei 2016 - 22:56 | |
| Sociaal zijn is zeer vermoeiend |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 mei 2016 - 22:56 | |
| Hey
De BloodClan is roze.. wauw *claps* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 mei 2016 - 23:04 | |
| - kittypaw schreef:
- Hey
De BloodClan is roze.. wauw *claps* Er hoort ergens in die zin een overduidelijke 'weer' te staan XD |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 mei 2016 - 23:05 | |
| - Sinclaw schreef:
- kittypaw schreef:
- Hey
De BloodClan is roze.. wauw *claps* Er hoort ergens in die zin een overduidelijke 'weer' te staan XD Maar de vorige keer was ShadowClan toch? xD Always the evil ones |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 mei 2016 - 0:09 | |
| - kittypaw schreef:
- Sinclaw schreef:
- kittypaw schreef:
- Hey
De BloodClan is roze.. wauw *claps* Er hoort ergens in die zin een overduidelijke 'weer' te staan XD Maar de vorige keer was ShadowClan toch? xD
Always the evil ones Nope, tis vier keer gebeurd en vier keer BC geweest x'D |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 mei 2016 - 0:53 | |
| - what I do on photofiltre:
|
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 mei 2016 - 7:25 | |
| |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 mei 2016 - 8:42 | |
| |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 mei 2016 - 10:10 | |
| Goedemorgen, Butter en Julia c: |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 mei 2016 - 10:24 | |
| - Waspsting schreef:
- ohmygod de tv is goed!! ik kan een playstation hebben op zaterdag : DDDDD
@Juul: geen dikke fissa dit jaar xD ik spendeer de dag lekker thuis achter m'n laptopje want ik ben lui en ik ben de afgelopen drie dagen al sociaal geweest hehe ..:c nu kan ik alle slingers weer terug gaan brengen zeker. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|