|
| |
Freedje :3 122
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || zo 25 sep 2011 - 16:43 | |
| Ik kan niet leven zonder Harry Potter, Mary is mijn karaktertje geworden :p With special thanks to Spottedleaf <3Lilypaw ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Adams ~ Squirrelpaw ~ |
| | | 1413
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || zo 25 sep 2011 - 16:50 | |
| Nog steeds even awesome <3 ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
| | | 788
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || zo 25 sep 2011 - 16:54 | |
| Ik heb net eventjes de laatste paar hoofdstukken weer doorgelezen, ik kan niet wachten op meer 8D |
| | | Quinty 1297 Actief
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Devils Daughter || zo 25 sep 2011 - 18:23 | |
| Ik heb de vierde film ook weer bij de hand, er kloppen een aantal dingen niet. Maar oke,het is dan ook mn eigen versie. |
| | | Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || wo 12 okt 2011 - 20:15 | |
| - Hoofdstuk 25:
Waarom wist ik niet, maar de buttons irriteerde me mateloos, daardoor keek ik naar een van de vrienden van Cedric. “Vanwaar die button toch?’’ Mijn stem was glashard, en nogal opdringerig. “Welja, het is gewoon de waarheid.” Reageerde – Julien. Ik trok mijn wenkbrauw op, “of..’’ Begon mijn stem, waarna ik naar hem toe liep en met mijn ogen knipperde. “Je kan het gewoon niet aan dat Harry potentiële winnaar is, en je zelf liever in zijn schoenen had gestaan. Misschien kun je beter een voorbeeld nemen aan Cedric.’’ Diggory schoot in de lach, en keek Julien met pretlichtjes in zijn ogen aan. “She has a point.’’ Glimlachte hij, en zette me neer op zijn schoot. Ik trok mijn hand uit mijn gewaad, en met een simpel zwiepje veranderde ik de button van ‘potter stinks’ naar "Julien smells awful" Voel mijn wraak. In mijn hoofd deed ik een ‘Mwuahaha,’ lach en Julien trok de button kwaad van zijn gewaad. “Oké je krijgt je zin,’’ snauwde hij. Maar kon toen toch wel een grijnsje rond zijn lippen toveren. Mijn ogen gleden naar Cedric. Zijn gelaatstrekken waren scherp, en zijn bruine haren zaten door de war. Dat was die sexy manier die Draco soms had. Verder was hij iets langer dan ik, en was dan ook een aantal jaar ouder. Als het had gekund, was hij zeker een potentieel liefje geweest. Hij glimlachte terug, en keek me speels aan. Toen Draco zijn blik op me had gericht, trok ik een wenkbrauw op, en boog me voorover om Cedric te zoenen. Maar wait.. what? Ik weet zeker dat ik iets van rood/oranje haar in mijn ogen had gezien. De tong van Cedric gleed over mijn onderlip, maar ik liet hem niet toe en haalde mijn lippen van hem af. Daar stond Ron, voor Draco. Malfoy lachte zelfvoldaan en keek van Ron naar mij, ‘excuse me Cedric.’ Mompelde ik zachtjes, hem verbijsterd achterlatend. Mijn weg vervolgend naar de Weasley, "Ron ’t is niet wat je denkt.." Begon ik zacht, hij wendde zijn blik af. "Waarom zou het mij schelen?" Mijn hart brak bij zijn harde gezicht, en het harde gelach van Draco maakte me razend. Toen Ron was weggelopen, richtte ik me tot Draco. "Dat was een onjuiste zet, Malfoy!" Siste ik naar hem, mijn wand prikte tegen de huid van zijn keel. Hij stond op, en streek onder mijn kin. "Maar liefje, ik weet toch dat je me niks doet." "Wacht maar lieveling, het kan je nog eens tegenvallen. Je weet toch tot wat ik in staat ben." Hij lachte spottend, "nou je bent veel te softy om zijn dochter te zijn." Fluisterde hij spottend maar gemeend, ik hief mijn hand en klapte hem in zijn gezicht. Een rode plek ontstond, en zijn ogen verhardde. "Bitch!" Schreeuwde hij, en pakte mijn pols. Zijn greep was pijnlijk, maar met een tik van mijn wand wist ik hem los te maken. "Crucio!" Gilde ik, maar Draco wendde hem af, "Imperio!" Schreeuwde hij terug, en ik voelde hoe hij zijn lichaam in mijn bezit had. Angstig probeerde ik me te verzetten, door mijn wand te trekken. Toen Malfoy de vloek ophief zakte ik in een hoopje op de grond. Hij hielp me overeind en keek me in de ogen, "probeer me nooit meer te vervloeken met de Cruciatus curse." Siste hij, waarna ik hem aan keek. "Mijn afkomst moet toch een beetje zichtbaar blijven," we lachten zachtjes. "Kus," hij tuitte zijn lippen zoals een broer zou doen bij zijn zus. En snel drukte ik een kusje op zijn lippen. Woedde raasde nog steeds door mijn aderen, en van frustratie stuurde ik een "Confringo!" Af op de boom die naast me stond. Het ding laaide op in vlammen, en woedend baande ik mijn weg naar een stille hal. Er zat een meisje, ze was foeilelijk en huilde, "wat is er meisje?" Vroeg ik poes, maar dan ook poeslief. Ze keek naar me op, "ik wil dood." "Maar meisje, waarom zou je?" Ze keek me aan, "mijn ouders zijn dood. Niemand mag me, er is geen toekomst voor me. Wil jij me vermoorden?" "Zou je dat echt vragen aan Lord Voldemorts dochter?" Fluisterde ik in haar oor, ze verstijfde bij de naam, en haar ogen werden groot. "Popje niet zo bang.." "Ik geloof je niet, je bent een gryffindor." Stribbelde ze tegen. "Mary Nagini Riddle, is de naam. Nagini, vernoemd naar de slang van mijn vader de heer Voldemort. Riddle muggle achternaam van mijn vader. Ik sta beroemd bij de Death eaters om mijn goede gebruik van de onvergefelijke vloeken." Nonchalant begon ik mijn wand te poetsen en keek haar met vals grijnsje aan.
Let me know, volgende hoofdstuk is ook bijna klaar. |
| | | 79
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || wo 12 okt 2011 - 20:24 | |
| Waaaauuuuuw het is prachtig XD |
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || do 13 okt 2011 - 18:01 | |
| O.O
TAKE THAT RON! *Is still in love with Tommie Feltoonn <33 :3 |
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || do 13 okt 2011 - 22:53 | |
| Hihi.. Poor ronnie.. Ik weet echt niet wat k met Mary's liefdesleven moet.. Misschien ga ik een gearrangeerd huwelijk doen tussen Draco en haar.. En dat ze dan in de problemen raakt met Ron ofzo. Draco Malfoy story vind ik namelijk ook heeel heel leuk! Maar ik wil het vijfde jaar ook doen.. en om nou zo lang een relatie tussen Mary en Ron te hebben kan haast niet.
HELP ME OUT! |
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || do 13 okt 2011 - 23:30 | |
| Dubbelpost who cares.. - Hoofdstuk 26:
Het meisje met het bruine kroeshaar keek me aan, ‘je bent vast te bang om Crucio op me af te vuren.’ Siste ze uitdagend, de angst duidelijk merkbaar in haar stem. ‘Je wilt écht dood hè meisje?’ Lachte ik een tikje verbaasd, en keek haar aan. De groene ogen die bij me hoorde, boorde in de hare. De sluwe, slangachtige blik tuurde over haar gelaat als ik mijn wand hief. ‘Crucio!’ Schreeuwde ik hard, en het meisje viel op de grond. Ze begon te schreeuwen, de brandende pijn gleed nu over haar lichaam de tranen over haar wangen stromend. ‘STOP!’ Gilde ze huilend, ik hief de vloek op en liep nonchalant langs haar heen. ‘Meisje niet zo hard gillen, dan worden er pottenkijkers getrokken. Hoe zei je dat je naam was liefje?’ ‘I…Ik..’ ‘Praat eens gewoon.’ ‘Sascha.’ ‘Afgrijselijke naam liefje, misschien moeten we er maar een eind aan maken? Niemand zou je missen.’ De woorden gleden over mijn lippen zonder dat ik er erg in had. ‘Je doet je best maar..’ ‘Waarom zeg je dat nou, dan is het plezier er af en moet ik je nog even laten lijden..’ Mompelde ik zogenaamd teleurgesteld. Ik knipperde lieflijk met mijn ogen, en grijnsde vals. Opeens zette het meisje het op een sprint, waardoor ik zuchtte. Al die verspilde moeite voor niks, ‘AVADA KADAVRA!’ Een groene straal schoot uit mijn wand naar het kind toe, ik raakte. Zij zakte neer. Met zelfvoldaan lachje knielde ik bij haar neer, en draaide haar om. Haar bleke, stille gezicht deed me schrikken. Mijn ogen werden groot, en ik voelde tranen opwellen. Draco had gelijk, ik was te softy. Toen er mensen aankwamen, begon ik te schreeuwen alsof ik haar net had gevonden. Het waren Fred, George en een aantal mensen. Steeds schuldiger, begon ik me te voelen. Hoe kon ik, hoe kon ik een onschuldig kind vermoorden. “Oh mijn god, Mary wat is er gebeurd?’’ Fred keek me medelijdend aan, en sloeg een arm om me heen. “Ik heb haar zo gevonden,” snikte ik. Niet omdat het zo’n verschrikkelijke vondst was, maar omdat ik haar had vermoord. “Sascha Krynder.’’ Mompelde een bruine jongen, zijn ogen keken treurig. Er kwamen meer leerlingen aan ook leraren kwamen om de hoek. Waaronder professor Snape. Mijn ogen keken naar hem, en hij keek me scherp aan. “McGonagall komt er aan.’’ Zijn stem was glashard en koud, hij pakte me bij mijn pols. En trok me mee, eerder sleepte. Ik snikte zachtjes, en zonder tegenstribbelen werd ik meegenomen door één van de volgelingen van mijn vader. “Mary je moet nog zo veel leren, je weet toch dat Dumbledore alles weet?’’ Snauwde hij me af, de tranen rolde over mijn wangen. “Ik kan het niet meer Severus,’’ Hij zuchtte en trok me zijn kamertje in, ik werd ruw op de stoel getrokken die voor zijn bureau stond. “Voorlopig kun je doen wat je wilt, ik bedoel. Met je vriendjes om gaan, Ik houd Igor wel in de gate, je vader word voorlopig niet beter en Nagini is zijn waardevolste bezit. Buiten jou.’’ Zijn stem was bijna sympathiek. “Waar komt die aardigheid vandaan, je was altijd de strenge, gemene docent volgens Harry.’’ Hij zuchtte en legde zijn vingers op de tafel. “Kun je een geheimpje bewaren Mary?” Ik knikte. “Ik ben nooit een volgeling van je vader geweest, ik geloofde niet meer in hem sinds de dood van Lilly Potter. De vrouw van wie ik hield.’’ Zijn stem klonk gebroken, en voor één maal voelde ik medelij. “Je vader vertelde me dat je maar door bleef gaan over wie je moeder was. Hij was gefrustreerd, en vertelde me wie ze was. Ik vind dat je het recht hebt dit te weten.” Mijn hart klopte in mijn keel, mijn handen trilde. Zou Severus me echt vertellen wie mijn moeder was. Nieuwsgierig maar bang tegelijk wachtte ik af. “De naam van jou moeder is Risanna Evans.’’ Wait. Was dat niet de achternaam van Harry’s moeder. Die had toch maar één zus? “Verloren zus van Lily.’’ Mijn ogen werden groter. “Dat kan niet waar zijn! Harry is geen familie van me.’’ Die groene ogen die ik herkende. Nee. Hij kon het niet menen. “Ik ben er zeker van Mary, Harry is jou neef.’’
Hoofdstuk dat een favoriet sterretje verdiend. Weer een wending in het verhaal. |
| | | Quinty 1297 Actief
| |
| | | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || vr 14 okt 2011 - 16:55 | |
| O.O
*dies with Losty
ITS SOO FRAEKING AMAAZING <33 |
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || vr 14 okt 2011 - 21:36 | |
| JEEJ! Mooooaar reactions? ;$ |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| | | | Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || do 20 okt 2011 - 20:42 | |
| omg... i still like this story so much!! |
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || vr 30 dec 2011 - 23:18 | |
| - Chapter 27:
Vragen doemden op in mijn hoofd, en ik baande me een weg door de verlaten gangen. Op naar de grote zaal, waar ze vast al bezig waren aan de lunch. Verdriet maakte een weg door mijn aderen, ik had iemand vermoord. Ik wilde trots op mezelf zijn, vader zou trots zijn. Een stem deed me opkijken. ‘’Ik trouw niet met haar, vader, geen sprake van!’’ ‘’Jullie kunnen toch zo goed met elkaar omgaan? Leer er maar mee leven, jongen. Dit is hoe hij het wilt hebben.’’ De manier waarop hij ‘hij’ uit sprak, stond me niet aan. Zo praatten mensen alleen maar als ze over mijn vader spraken. Ik keek om de hoek, mijn lange zwarte haren vielen langs mijn schouders. ‘’Mary!’’ Lucius glimlachte hartelijk en opende zijn armen om ze vervolgens op mijn schouders te leggen. ‘’Draco zal het je wel vertellen,’’ met die woorden verdween hij als een Death Eater. En verbaasd keek ik naar de blonde jongen. ‘’Ik.. eh. Jij.’’ Stotterde hij, en keek naar de grond. ‘’Onze vaders hebben ons uitgehuwelijkt.’’ Mijn wereld leek van me weg te vallen. ‘’Wát?’’ ‘’Je hoorde me,’’ gilde hij gefrustreerd met zijn handen in zijn haar. ‘’Dit kan niet!’’ Snauwde ik op mijn beurt terug. ‘’Alsof ik dit zo had gewild!’’ Klonk mijn stem door de gang. ‘’Het is niet anders..’’ Mompelde ik daarna zachtjes, en hij liep naar me toe terwijl ik mijn armen om hem heen sloeg. ‘’We gaan.’’ Met een zucht opende ik de deuren van de grote zaal, en de blikken werden onze kant opgericht. Met mijn kin in de lucht gestoken, negeerde ik de ogen. Zei zacht gedag tegen Draco, en liep naar mijn vaste plek. Ron keek me kwaad aan, en zat niet zo dicht op me als normaal. De tranen welde op in mijn ogen, en Hermione keek me bezorgd aan. ‘’Is er iets, Mary?’’ Vroeg Harry zachtjes, en dat was de druppel. Een traan rolde eenzaam over mijn wang, en direct keek Ron wat minder boos. Mijn onderlip begon te trillen. De eerste snikken kwamen uit mijn mond, en ik merkte hoe Draco me in de gaten hield. Toen niemand iets uithaalde kwam hij stampvoetend op me af. En trok me van mijn zitplaats af, terwijl hij zijn armen stevig om me heen sloeg. ‘’Lekkere vrienden zijn jullie,’’ hoorde ik hem naar ze snauwen. ‘’Ik houd van hem,’’ snikte ik terwijl mijn gehuil door de inmiddels stille zaal klonk. ‘’Weet ik toch lieverd,’’ suste hij me en drukte zijn lippen op mijn kruin. Iedereen was vast verbaasd, de sterke, Mary met de giftige tong, die iedereen liever in Slytherin zag huilde. En de Draco, geen uitleg nodig, troostte haar. Wat een giller. ‘’Wat is er allemaal aan de hand?’’ Hoorde ik Hermione vragen. ‘’Dat is aan haar om te vertellen.’’ Mijn tranen waren gedroogd, maar mijn hoofd lag nog steeds verstopt tegen zijn borstkast. ‘’Alles weer oké?’’ Hoorde ik Draco vragen, ik keek op, en hij glimlachte. Hij zoende me, voorzichtig, geen broer en zus kusje, maar een echte zoen. ‘’We maken er wel wat van,’’ fluisterde hij. De meeste zaten al weer aan hen eten, en lette er niet op, maar het drietal kregen me verafschuwend aan. Draco ging er vandoor, ‘’hij is je broer niet.’’ Hoorde ik Hermione zeggen. ‘’Nee,’’ antwoordde ik kort. ‘’Is hij je vriendje?’’ Hoorde ik Harry kotsend zeggen. ‘’Nee.’’ Ron was het zat en sloeg op de tafel, ‘’wat is hij dan? Je bekt met hem maar hij is niks voor je?’’ Sneerde hij woedend. En ik keek naar de grond, terwijl de tranen inmiddels weer over mijn wangen sijpelde. ‘’Alsof het jouw kon schelen, zoals je zei.’’ Kwaad stond ik op van de tafel en rende de zaal uit, wetend dat Hermione achter me aan kwam, om de waarheid er uit te halen. Toen we op een afgelegen plek waren, schreeuwde ze naar me. ‘’Sta verdorie stil Mary!’’ Gilde ze overstuur. ‘’Ik weet wie je bent! Ik weet wát je bent!’’ ‘’Wát ben ik dan? WAT?’’ Ze stond stil, ze hijgde. De tranen liepen uit mijn gifgroene ogen, terwijl ze naar me toe kwam lopen. ‘’Je bent Voldemort’s dochter. Mary Nagini Riddle.’’
REACTIES? |
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || za 31 dec 2011 - 13:17 | |
| Great as always<3
Ikhouvanjeverhalen EnikhouvanDraco<3
c: |
| | | C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || za 31 dec 2011 - 13:38 | |
| Draco is een lafaard maar hij is sexy |
| | | Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || za 31 dec 2011 - 13:48 | |
| Epic <3 Nog steeds liefde voor dit verhaal ;D |
| | | 198
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || za 31 dec 2011 - 14:07 | |
| Ik was even bang dat je niet meer verder zou schrijven... Ik lief het zo!!!! Je verhaaltjes zijn epic!!! =3 Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
| | | | Onderwerp: Re: Devils Daughter || | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |