|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || wo 17 aug 2011 - 17:12 | |
| - Hoofdstuk 13:
De stem van Snape was het enige wat je kon horen in het klaslokaal, iedereen was doodstil. Ik schreef wat onbelangrijke dingen op het stuk perkament, met de veer van Dehani in mijn hand. In tegendeel tot mij, en Ron zat Hermione ijverig de stof op te schrijven, en was Harry diep in gedachten verzonken. Ik gaapte, met een klein geluidje dat de stilte van de ruimte verbrak. ‘Is mijn les zo saai, madame.. McDonald.’ Zijn wenkbrauw was opgetrokken bij het zeggen van mijn neppe achternaam. ‘Haha, nee hoor, professor Snape.’ Glimlachte ik vriendelijk. Wat verwaande blikken van de Slytherin afdeling, lieten me vuil terug kijken. Bijna iedereen wendde direct hen blik af, behalve Draco Malfoy, hij keek me aan met een soort, onzekerheid bijna. De minuten tikte langzaam voorbij, terwijl ik ieder gezicht uit de klas bestudeerde. Na een tijdje werd gemeld dat de les voorbij was, hierbij sprong ik op, en rende half de klas uit. Uit het lokaal gerend, leunde ik tegen de muur aan naast de krakkemikkige deur van het lokaal. In een kort moment liepen verschillende leerlingen langs me heen, en keken me met een rare blik aan. Nonchalant keek ik naar de afwisselende gezichten, en grijnsde vrolijk. Toen Ron’s rode haar in de deuropening verscheen, maakte ik aanstalten om weg te lopen, samen met de overige drie leerlingen. ‘Wat deed jij nou?’ Grinnikte Hermione, terwijl ik een lach om mijn lippen liet glijden. ‘Snape was zo saai, dus dacht ik maar dat ik beter zo snel mogelijk weg moest komen.’ Ron knikte begrijpelijk, ‘volgende keer doe ik mee.’ Lachte hij naar me. Hij haakte zijn arm in de mijne, terwijl Harry en Hermione naast ons liepen. Mijn groene ogen vingen de jas van Igor op, die om de hoek kwam zetten. Ik versnelde mijn pas en liet Ron gehaast los. ‘Mary!’ Ik stond kaarsrecht stil, wat nu weer? Eenmaal omgedraaid was de man al aardig dichterbij gekomen. De drie leerlingen stonden aan mijn zij, iets wat me op de een of andere manier prettiger liet volgen. Met mijn wenkbrauwen opgetrokken, staarde ik in zijn gerimpelde gezicht van Igor. Hij greep me bij mijn magere polsen, en trok me mee. Uit gehoor afstand van de anderen, begon hij te spreken. ‘Je vader houd een bijeenkomst Zaterdag.’ Yeah alsof ik dat nog niet wist. ‘Hij gaat je bekend maken.’ Vervolgde hij. ‘Ik snap mijn vader niet, waarom zou hij jou vertrouwen?’ Bracht ik sarcastisch uit. ‘Het kan me niet veel schelen, maar het blijft onbegrijpelijk.’
Meteen na die woorden draaide ik me om, en liep zonder een krimp te geven naar Harry, Ron en Hermione. ‘Wat moest hij van je?’ Vroeg Hermione verbaasd. De achterdochtige ogen van Harry spraken boekdelen. Fijn Igor, fijn pap, nu vertrouwde hij me weer niet. Kun je het geloven? Een diepe, luide zucht vulde de stilte. ‘Hij wilt dat ik met Kruml naar het feest ga,’ loog ik. ‘Je vind niks aan Viktor, waarom wil hij dat dan?’ Zei Hermione logisch. Verbaasd keek ik haar aan, blijkbaar had ze me wel mooi lopen bestuderen. Ik besloot het te negeren, en keek haar aan. ‘You’re right, daarom zei ik ook nee. Viktor gaat maar lekker met iemand anders.’ Zelfvoldaan keek ik naar het drietal, waarna we onze weg vervolgde naar de volgende les, Verweer tegen de zwarte kunsten.
Pfoeh heb mn verhaaltje een beetje verwaarloosd Hier een hoofdstukje :3 |
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || wo 17 aug 2011 - 20:19 | |
| xD AWESOME! |
| | | Lizle 178
| |
| | | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| | | | 788
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || wo 17 aug 2011 - 20:23 | |
| Nice ;D Zoals altijd eigenlijk, ik ben benieuwt wat Voldie gaat zeggen tijdens de bijeenkomst >D |
| | | 155
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || wo 17 aug 2011 - 20:40 | |
| Ben zo nieuwsgierig naar wat er verder gaat gebeuren!!! Schrijf snel verder xD!!! Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind - Andere signature:
|
| | | Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || do 18 aug 2011 - 13:16 | |
| I like this chapter, and thankyou gusy, REACTIONS?:3 - Hoofdstuk 14:
De week vloog als een bezetenen voorbij, en gek genoeg werkte het weekend op mijn zenuwen. Ik klapte mijn koffer dicht, en pakte Dehani’s kooi vast. Ze kraste eenmaal, en met verschillende woorden vertelde ik dat ik haar ga missen. Hermione had beloofd voor haar te zorgen, en als ik niet afstamde van Voldemort hadden misschien wel, - en nu kokhals ik letterlijk – vriendinnen kunnen worden. Met beide handen vol stuntelde ik de trap af, waar Ron, Harry en Hermione me stonden op te wachten. ‘Moet je echt naar de Malfoys dit weekend?’ Vroeg Harry vol afschuw. ‘Ja, Narcissa en Lucius willen iets leuks doen met mij en Draco.’ Mijn wenkbrauwen waren getrokken tot een frons. ‘Ga je er samen met Malfoy heen?’ Vroeg Hermione verbaasd. ‘Alsof die met mij gezien wilt worden,’ zuchtte ik. Ron knikte begrijpend, en zuchtte toen diep. Het bruinharige meisje trok me in haar armen, en gaf me een stevige knuffel. Daarna pakte Harry me beet, een steek ging uit naar mijn vader. 13 Jaar zonder vader, door hem. De jongen die me nu in zijn armen hield, en het niet leuk vond om afscheid te nemen. Ik zuchtte diep. Mijn mond was tot een streep getrokken, en ik maakte me los uit Harry’s armen. Mijn hoofd wendde zich naar Ron, ‘ik ga je missen Mary.’ Glimlachte hij kort. ‘Over twee dagen ben ik er weer gekkie, en ik ga jou ook missen.’ En bij Ron meende ik het, zijn rare grapjes en zijn vrolijkheid waren de enige die ik eigenlijk kon verdragen, naast de tweeling. Hij opende zijn armen en ik knuffelde hem terug, waarna ik mijn lippen op zijn wang plaatste. ‘Dag,’ mijn stem was gericht naar iedereen. Ron keek me aan, hij had een lichte blos op zijn wangen, iets dat me deed grinniken. Eenmaal naar de openhaard genomen, gaf Harry me het zakje brandstof, waarna hij me nog een lachje gunde. ‘Malfoy Manor.’ Sprak ik luid en duidelijk, en voor ik het wist ging ik in vuur op. Mijn mantel zat onder het as, toen ik de open haard in het huis van Malfoy uit stapte. Een bleke vrouw met dezelfde blonde haren als Draco, kwam verbaasd op me af. ‘Wie ben jij? Je kan hier niet zijn, meisje, het is hier gevaarlijk.’ Viel ze gelijk met de deur in huis. ‘Houd je mond,’ sprak ik enkel. Waarna ik door de gangen liep, op naar de vergaderzaal. Mijn donkergroene ogen stonden vals, evenals de grijns die om mijn lippen krulde. Als een compleet ander persoon paradeerde ik naar de vergaderzaal. Onderweg kwam ik Draco tegen. Hij zou niet veel later bij hen horen, en dat wist hij maar al te goed. ‘Geen vragen,’ siste ik waarna ik de deuren opende. Het was leeg op een aantal Death Eaters na, waaronder Bellatrix. ‘Zo, zo wat hebben we hier?’ Vroeg ze met een grijnsje op haar gezicht. Haar vuile kleding, en geklitte haar maakte haar de ultieme vuiligheid. ‘Ga douchen, bitch.’ Wierp ik haar weg, en langs haar heen stappend liep ik in de richting van mijn vaders stoel. Voordat ik plaats kon nemen, sneed er een verschrikkelijke pijn door mijn lichaam. Gillend en krijsend viel ik op mijn knieën, mijn handen vouwden zich rond mijn lichaam. Bellatrix had me vervloekt met de Cruciatus Curse, mijn schreeuwen galmden door heel het Malfoy Manor, en in mijn ooghoeken zag ik Draco toekijken. De pijn verspreidde zich door heel mijn lichaam, elke ader leek door worden gesneden door het scherpste mes wat je kon bedenken. Wat Death Eaters lachte, maar al trillend van de pijn kon ik naar mijn wand grijpen. Richtend naar Bellatrix, sprak ik pijnlijk één van mijn favoriete woorden uit. ‘CRUCIO!’ De pijn zwakte direct af, en nu lag het stomme wijf op de grond te kronkelen.
‘Wat is hier aan de hand?’ Een bekende stem achter me liet me breed grijnzen, als ik mijn spreuk verbrak, en omkeek. Daar stond mijn vader, ook met een grijns. ‘Pap!’ Juichte ik met liefelijke lach. Waarna ik naar hem toe rende en hem om de hals vloog. ‘Dag, Mary, ik heb je gemist.’ Hij sloot zijn armen om hem heen. En in mijn ooghoeken zag ik hoe Draco vol verbazing en afgunst toe stond te kijken.
The sweet and bad side of Mary Nagini Riddle. |
| | | Quinty 1297 Actief
| |
| | | | Sanne 101
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || do 18 aug 2011 - 13:38 | |
| Hiehie dankjewel<3
Moar likers? |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| | | | Sanne 101
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || do 18 aug 2011 - 13:51 | |
| |
| | | Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || do 18 aug 2011 - 14:23 | |
| ooommmmfffgg!! ik blijf dit sereus zo mega geweldig vinbden ik kan niet wachten op het volfgende hoofdstuk! |
| | | Sanne 101
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || do 18 aug 2011 - 14:29 | |
| Voor de Draco liefhebbers onder ons; - Hoofdstuk 15:
Met mijn kin in de lucht geheven, zat ik naast mijn vader. Hij hield een toespraak, en ook Draco zat stilletjes aan de lange tafel. Iedereen leek nerveus, en keihard hen best te doen op er goed uit te zien. ‘Nagini?’ Fluisterde ik in mijn parseltongue. Dit wekte verbaasde blikken op, die weer werden bestraft door mijn vader. Ik gniffelde vrolijk bij het zien van mijn vader die zo boos werd. ‘Papsieee.’ Zeurde ik zacht, ‘wat is er?’ Vroeg hij met vriendelijke stem. ‘Ik verveel me,’ hij keek me fronsend aan. ‘Ga maar iets leuks doen met Draco.’ ‘Dat was niet wat ik bedoelde,’ fluisterde ik knorrig. Draco stond twijfelachtig op, en liep richting mij en mijn vader. Toen we samen naar de deur liepen, werden we onderbroken door mijn vader. ‘Oh, en neem Nagini mee.’ Sprak hij zoetjes. ‘Met alle genoegen,’ antwoordde ik vrolijk. Nagini kroop weer via mijn been omhoog, en hing rond mijn nek. Eenmaal uit de donkere kamer, liepen we naar de woonkamer, waar we plaats namen op de bank. ‘Apart,’ sprak Draco als eerste. Nagini had ons achter gelaten om op jacht te gaan. ‘Ik wist altijd al dat er iets vreemds was aan jou, hoe je me naam kende.’ Sprak hij, zijn woorden zorgvuldig uitgekozen. Het aangename haardvuur maakte me wat kalmer, en ik keek hem aan. ‘En jij bent de nieuwe pup van mijn vader?’ Draco grinnikte zachtjes, en staarde moeilijk voor zich uit. Zijn tanden waren strak op elkaar geklemd, ‘zo kun je het wel noemen ja.’ Hij zuchtte diep. ‘Bevalt het je niet?’ Mijn vraag gericht naar de jongen naast me. ‘Eerlijk? Nee. Ik wil gewoon zijn, net zoals die Weasley tweeling. Ofzo.’ Een zucht ontsnapte uit zijn keel, en ik volgde zijn voorbeeld. ‘Op het eind is niemand normaal, Draco, we zitten hier allemaal in.’ Zijn stormachtige grijze ogen keken in de mijne, en zachtjes knikte hij. ‘En jij, welke kant kies jij?’ Ik slikte, en mijn hart klopte in mijn keel. Hoe kon ik dit nu weer weten? Hoe moest ik me hier uit redden? Zonder er bij na te denken drukte ik mijn lippen op die van Draco. Hij leek van het moment gebruik te maken, en streek met zijn tong over mijn lip. Gewillig opende ik mijn mond, en onze tongen ontmoetten elkaar. Zijn lippen waren ruw, maar niet onaangenaam, het was niet dat ik Draco leuk vond. Maar als ik me vaker uit een situatie moest redden met Draco, was dit wel een goede optie. Voor mijn gevoel beëindigde Draco de kus al veels te snel, ‘het is niet dat ik je leuk vind, eh.’ Waren Draco’s eerste woorden. ‘Nah, ik jou ook niet. Al was het niet verkeerd. ‘ Mompelde ik met een beetje verlegenheid in mijn stem. ‘Jij kan er ook wat van hoor,’ lachte hij. De stilte was niet ongemakkelijk, mijn hoofd lag tegen zijn vrij brede borstkast aan, terwijl hij door mijn zwarte haren streek.
‘Draco, heb je een vriendin?’ Een schokje in zijn ademhaling deed me vragend opkijken. ‘Nee, waarom?’ Mijn schouders werden opgehaald, ‘zomaar.’ Hij knikte begrijpend, ‘jij?’ Ook ik schudde mijn hoofd, ‘nee als dochter van Voldemort is het niet toegestaan om liefde te kennen.’ Het leek alsof ik medelij in zijn grijze ogen zag. ‘Begrijpelijk, dus nu ben ik je optie?’ Grijnsde hij. ‘Als je het niet erg vind?’ Gniffelde ik zachtjes, hij knikte. Draco leek ergens over in te zitten, ik wist dat hij iemand leuk vond. Het was de manier waarop hij keek nadat we gezoend hadden. Hij schudde zijn hoofd, ‘helemaal niet zelfs.’ Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen waardoor ik zachtjes giechelde.
Ben ook tevreden over dit hoofdstuk, maar schrijven over Malfoy gaat gemakkelijk, mwahha:3 Reacties? ^^ |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
| | | | Sanne 101
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || do 18 aug 2011 - 14:52 | |
| |
| | | Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || do 18 aug 2011 - 15:25 | |
| mg, Ik was zo aan het lezen en dacht echt dat ze hem uit zou voeteren, lees ik opeens dat ze haar lippen op die van van.. AAHHGG!! XD omg zoals wazz zecht. GENIAAAAAL!! |
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || do 18 aug 2011 - 15:42 | |
| WHooooot! Ik mis hier zowat twee chapters gebeurt ervan alles! Je gaat Rons hart breken! Gehehe xD |
| | | Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || do 18 aug 2011 - 15:54 | |
| I'll never break my hunnies heart. Maar Draco and Mary vinden elkaar nietleuk eh. Ze gebruiken elkaar alleen een beetje xD Naja jullie zullen het wel zien, heb 16 bijna af dus ^^ Moaaaaaaaaaaawr reacties? |
| | | Quinty 1297 Actief
| |
| | | | Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Devils Daughter || do 18 aug 2011 - 17:14 | |
| MOAAAR DRACO - Hoofdstuk 16:
Rustig zittend op Draco’s schoot, bladerde ik door de Quibbler. Draco leek elk deel van mijn gezicht te bestuderen, terwijl ik rustig de bladzijdes omvouwden. Ik ging wat onderuitgezakte zitten, zodat ik met mijn hoofd op de bankleuning lag en over Draco’s schoot heen. Met een luide zucht sloot ik mijn ogen, en hing met mijn hoofd over de leuning, waardoor mijn keel helemaal bloot lag. Draco boog voorover, en drukte zachte kusjes op de huid van mijn keel. Verbaasd kwam ik omhoog, en keek hem aan. Maar hij negeerde me, en plaatste zijn lippen nu in mijn nek. Een rilling schoot over mijn ruggengraat, waardoor mijn nekhaartjes overeind gingen staan. Draco grinnikte zachtjes, ‘you like?’ Vroeg hij zachtjes, meteen gniffelde ik en knikte. Hij bleef liefkozend over mijn arm strelen. De blonde jongen had het op de een of andere manier voor elkaar gekregen, boven mij te hangen en me te plagen door zijn lippen net naast de mijne te zetten. We werden onderbroken door een kuchje in de hoek van de kamer. Draco schoot overeind, en ging op een aparte wijze recht zitten, en staarde naar de kamer. Nu zijn haar wat warriger zat, zag hij er best sexy uit. Ik keek naar mijn vader, die ons met afschuw bekeek. ‘Pap, we vinden elkaar niet leu..’ Mijn vader onderbrak me. ‘Ho, stop ik wil het niet weten. Normaal moet ik boos worden, maar ik moet er mee leren leven dat je opgroeit.’ Zuchtte hij, terwijl ik naar hem toe liep om hem een knuffel te geven. ‘Mijn daden hier zijn bijna gedaan, we vertrekken over een uurtje of 2 naar huis.’ Ik knikte, en keerde terug naar de bank, terwijl Lucius en Voldemort beide wegliepen. Direct daarna schalden onze lachen door de kamer. ‘Hahaha, zag je, hahahaa! Zag je hun gezicht!’ Gierde Draco uit, de tranen sprongen in mijn ogen van het lachen. ‘Hahahaa, ja, dat hoofd!’ Stemde ik. Na uitgelachen te zijn - waarbij ik op de grond was gevallen, en Draco achterlijk op de bank lag - waren we stil. ‘Draco, hoe doen we tegen elkaar op school?’ ‘Ik weet het niet Mary, niemand weet dat je The Lord zijn dochter bent.’ Ik schudde mijn hoofd, ‘nee en ik moet het vertrouwen van Harry, Ron en Hermione hebben. Al heb ik Ron aardig voor elkaar,’ grinnikte ik. Draco keek me aan, ‘volgens mij heeft die Weasley een oogje op je.’ Zei hij, met een grijnsje. Weer een situatie waar ik geen antwoord op wist, wat een opluchting dat Draco’s lippen gebruikt mochten worden. Eenmaal opgestaan liep ik naar hem toe, en drukte mijn lippen weer op de zijne. Ditmaal steek ik met mijn tong over zijn lippen, ook hij opende zijn mond en hij verkende mijn mond grondig. Ik kreeg de neiging een giechel te laten ontsnappen, als ik dacht aan een Muggle-dokters onderzoek, maar hield me in. De zoen duurde veel langer dan de vorige, iets waar ik geen bezwaar tegen had. Terwijl onze lippen ritmisch heen en weer bewogen, woelde ik met mijn handen door zijn haar. Zijn handen waren afgezakt naar mijn heupen.
Zonder te stoppen, was ik op Draco’s schoot terecht gekomen. En drukte mezelf een beetje tegen hem aan, na een aantal minuten, haalde ik mijn lippen van de zijne. ‘Jammer dat dit op school niet kan,’ zei ik lichtjes uithijgend. Hij lachte zachtjes, ‘het is maar beter dat we elkaar niet leuk vinden. Anders zal éen dag zonder dít nog moeilijker zijn.’ Instemmend grijnzend boog ik me voorover. Met mijn lippen in de zijkant van zijn nek geplaatst, begon ik zachtjes te zuigen. ‘Mary, ik wil geen zuigzoen, dan krijg ik vragen.’ Jammerde Draco, hij duwde me zachtjes weg. ‘Dan zeg je toch gewoon een eenmalig uitstapje, en dan heb ik het niet over seks.’ Het laatste was er achter geplakt, zodat Draco wist dat hij niet moet zeggen dat hij een vluggertje had genomen. Hij grijnsde, terwijl hij met zijn vinger voelde aan de rode plek die was achtergelaten in zijn nek. ‘Mary, we gaan!’ Hoorde ik mijn vaders stem luid roepen. ‘Ik zie je wel weer op school,’ met een knipoog en nog een kus op zijn lippen, klom ik van zijn schoot. ‘Bye Mary.’ Terwijl ik Draco met een zelfvoldaan lachje achterliet.
Excuses voor degene die seks wilden, dat zit er niet in. Mary is pas 14 foeifoei (: |
| | | | Onderwerp: Re: Devils Daughter || | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |