Little nibble

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Little nibble

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Facebook
Member
Little nibble DPKsfdL
Bunbun
15
Actief

CAT'S PROFILE
Facebook
BerichtOnderwerp: Little nibble   Little nibble Icon_minitimedo 7 apr 2016 - 16:51

De kater was nog erg jong en had nog niet zo veel geleerd in zijn training, maar toch was hij erin geslaagd om iets te vangen vandaag. Trots liep hij met het kleine muisje in zijn bek door het camp, zijn ogen iedereen trots - zelfs bijna arrogant - aankijkend. Zijn vrienden hadden nog niets gevangen hoor! Neenee, maar hij, zonder training dan nog wel, hij ving gewoon iets. was hij niet super getalenteerd als jager?

-Eerste post Fortuna
Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Little nibble Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Little nibble   Little nibble Icon_minitimedo 7 apr 2016 - 17:21

De staart van een dikke rat zat vastgeklemd tussen haar klauwen waardoor een koude en vermakende glimlach haar emotieloze gezicht versierde. Het was haar eerste eigen gevangen prooi weer naar moons, en oh wat was ze blij om die verrotte Barn two te verlaten. Ze had dit levendje echt gemist. Ze hief haar poot op en ging zitten, de -nog- levende rat bungelde boven de grond en piepte wanhopig waardoor Fortuna eventjes met haar poot bewoog zodat de rat nog erger begon te 'schreeuwen' en heen en weer slingerde. "Life's not far, is it?" Grinnikte ze zachtjes en boorde haar nagels in het lijf van de rat. Het begon tegen te strippelen en kronkelde over haar poot maar Fortuna liet niet los, ze gooide het beest met een harde smak op de grond en liet haar bloederige nagels in de rest van zijn donkere lijf zakken tot er gewoonweg geen enkel sprankje leven meer in te vinden was. de gitzwarte kattin stond vermoeid op en pakte het beestje op, nu het dood was kon ze het net zo goed maar op eten. Met stevige passen sjokte ze richting het kamp tot er een grijze vacht haar gezichtveld binnen wandele. Zo te zien was het Facebook, een aparte naam vond ze, maar agh niemand was perfect right? De oudere kattin stapte op de jongeling af die zo te zien een muisje zien te vangen had. "Facebook" Begroete ze hem met een korte knik, "Knap gedaan hoor" Vervolgde ze, haar grijze ogen op het stukje prooi gericht. Deze kater had vast en zeker een talent voor jagen -voor zijn leeftijd dan.-
Facebook
Member
Little nibble DPKsfdL
Bunbun
15
Actief

CAT'S PROFILE
Facebook
BerichtOnderwerp: Re: Little nibble   Little nibble Icon_minitimedo 7 apr 2016 - 17:25

De kater legde het kleine muisje voor zijn grijze poten neer en keek de volwassen poes met een grote glimlach aan. "Dankjewel, Fortuna.", antwoordde hij, de trots duidelijk hoorbaar in zijn stem. "Het leek wel recht mijn klauwen in te lopen!" Natuurlijk moest hij altijd wat opscheppen, iedereen moest toch weten hoe goed hij was? Hoe zouden ze anders weten hoe getalenteerd Facebook wel niet was, als hij het niet aan iedereen vertelde!
Fortuna
Member
Little nibble Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Little nibble   Little nibble Icon_minitimedo 7 apr 2016 - 17:31

"Dankjewel, Fortuna." De trotsheid klonk overduidelijk in zijn stem waardoor de gitzwarte poes eventjes kort grinnikte, "Het leek wel recht mijn klauwen in te lopen!" De kattin knikte, "Dan had je zeker erg veel geluk gehad dat deze muis zomaar je klauwen binnenliep" Fortuna glimlachte en zwiepte kort met het puntje van haar staart. "Maar dat geloof ik pas als egels kunnen vliegen, dus laat eens hoe je echt die muis heb gevangen!" Fortuna legde haar rat neer, en spoorde hem aan met een zwiep van haar staart, ze was wel benieuwd naar zijn jachttecnieken en misschien kon ze hem wat bijleren, dat was alleen maar beter voor de Elite dat hun Young ones niet alleen goed konden vechten maar ook konden jagen en overleven.
Facebook
Member
Little nibble DPKsfdL
Bunbun
15
Actief

CAT'S PROFILE
Facebook
BerichtOnderwerp: Re: Little nibble   Little nibble Icon_minitimedo 7 apr 2016 - 18:00

Fortuna spoord ehem meteen aan om te tonen hoe hij het gevangen had, en dat deed de jonge kater dan ook met groot genoegen. De grijze Young One zakte door zijn poten in een ietwat ongebalanceerde sluiphouding - niet de beste, niet de slechtste, zowat gemiddeld - en begon te spreken. "Het was eigenlijk puur geluk dat ik 'm zag zitten. Hij zat wat rond te scharrelen in de blaadjes, dus ik zakte in mijn sluiphouding, zoals deze" Facebook begon naar voren te lopen, niet zo zeer geluidloos al was het nu ook weer niet zo luid als een das. "Hij hoorde me nooit komen! Ik sloop naar 'm toe en toen sprong ik." Hij deed de sprong na, iets te hoog om goed te zijn waardoor hij een schaduw over de prooi wierp alvorens hem te vangen, en ving toen een blaadje dat toevallig voorbij dwarrelde. "En toen beet ik hem dood. Easy als wat."
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Little nibble   Little nibble Icon_minitime

Little nibble
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: