|
|
Kath~ 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 16:21 | |
| - Redkit, schreef:
- Redpaw* schreef:
- Hiii! Het is hier zo zonnig en lekker warm en ik ben zo vreselijk happy xD
+1
+1 xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 16:51 | |
| |
|
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 17:22 | |
| iemand nog een topic met waspsting of hazel? |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 17:57 | |
| Lolo Hazel x Rouse als jij kan maken?
Ik wil een rpg in een soort fantasy setting (met een school die teams opleid om) quest te doen en met dan verschillende klasses als warrior, archer, mage, knight etc. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 17:59 | |
| Er komt een Final Fantasy rpg met classes en n shop en level systeem etc xD *hint* |
|
| |
is all that I can take
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 18:04 | |
| Maar ik weet like nada van Final Fantasy dus iemand moet dan een goede handleiding voor me gaan maken of uitgebreide uitleg gaan geven X"D |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 18:05 | |
| Ik weet ook geen poep van Final Fantasy, maar ik ga ook gewoon lekker op de RPG c: |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 18:05 | |
| Eventjes een snelle vraag *kuch hoop dat iemand het weet x3 kuch* zou van de event (van de honden) die na 'bezig' is een soort storyline(s) van kunnen maken? En dan een topicje open bij Starclan waar mensjes zich soort van kunnen aanmelden?
Ik dacht dat het beter was om het maar te vragen voordat ik iets doe wat helemaal niet mag ^^" |
|
| |
is all that I can take
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 18:08 | |
| Yaass Nath dan ben ik niet de enige X"D
Als het iets simpels is mag het waarschijnlijk wel maar het ligt er aan hoe ingewikkeld je het gaat maken waarschijnlijk |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 18:11 | |
| We gaan ervoor zorgen dat mensen die er niets van weten ook gwn mee kunnen doen. De echt specifieke FF dingen zitten voornamelijk in de canon characters, maar als je gwn je eigen aanmaakt is dat geen probleem.
En Marlie, ligt eraan hoe groot die storyline is. Als t invloed heeft op een Clan of meer dan moet t in overleg. Echt bij verhaallijnen wordt t enkel door t team of hoge rang geplaatst. Maar kleine dingen die vooral jouw kat betreffen kunnen gwn in accountmarkt. |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 18:13 | |
| - Firedance schreef:
- We gaan ervoor zorgen dat mensen die er niets van weten ook gwn mee kunnen doen. De echt specifieke FF dingen zitten voornamelijk in de canon characters, maar als je gwn je eigen aanmaakt is dat geen probleem.
En Marlie, ligt eraan hoe groot die storyline is. Als t invloed heeft op een Clan of meer dan moet t in overleg. Echt bij verhaallijnen wordt t enkel door t team of hoge rang geplaatst. Maar kleine dingen die vooral jouw kat betreffen kunnen gwn in accountmarkt. Hm, dan begin ik nu best te twijfelen als mijn verhaallijn niet al te groot is xD ik denk dat ik binnenkort mijn idee naar iemand van het team stuur om mijn plan 'goed te keuren' ect. :3 Bedankt voor het antwoord Anouk en Waz |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 18:39 | |
| Ik ga even een postronde doen en daarna (hopelijk) photoshoppen. c: |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 18:40 | |
| - Rousepaw schreef:
- Maar ik weet like nada van Final Fantasy dus iemand moet dan een goede handleiding voor me gaan maken of uitgebreide uitleg gaan geven X"D
Ik ga nu posten op onze whapp rp mijn kind |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 18:42 | |
| ugh nu nog de stap zetten om mn verslag te beginnen :'D |
|
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 18:44 | |
| - Firedance schreef:
- Er komt een Final Fantasy rpg met classes en n shop en level systeem etc xD *hint*
YAS |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 18:51 | |
| - Rousepaw schreef:
- Ik wil een rpg in een soort fantasy setting (met een school die teams opleid om) quest te doen en met dan verschillende klasses als warrior, archer, mage, knight etc.
THIS!!! :3c |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 18:52 | |
| |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 18:56 | |
| Ik ben altijd blij als Brightspots hier verschijnt c: |
|
| |
is all that I can take
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 18:56 | |
| Thahaha ja Juul komt door onze whapp rp X"D
Als het af is moet iemand me even de link sturen anders kom ik er pas na een maand ofzo achter dat het open is |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 apr 2016 - 19:11 | |
| Ik ben best slaperig, maar om nu al te gaan slapen is een beetje vroeg =w= |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |