|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 apr 2016 - 23:14 | |
| Maar rowan wil zo graag dood D= |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 0:29 | |
| Beschrijven wat "houden van" is voor iemand die last heeft van social anxiety en depression is hard as hell :') |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 7:03 | |
| - Honeyscent schreef:
- Beschrijven wat "houden van" is voor iemand die last heeft van social anxiety en depression is hard as hell :')
Sowry.... maar you did well :3 Goodmorning all! |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 8:59 | |
| - Butterstar schreef:
- Maar rowan wil zo graag dood D=
Pech, silver heeft nee gezegd c: Hey all~! |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 9:03 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 10:00 | |
| Zometeen naar de oogarts >< |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 10:23 | |
| Alvast veel succes daarmee, Chi!
&Goedemorgen |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 10:24 | |
| Kwartair gehad pfoe. Hoop dat mn antwoorden goed genoeg zijn |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 10:26 | |
| Thanks Yanthe! Khoop dat t gewoon een kleine bacterie is dat ze met oogdruppels weg kunnen krijgen >< |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 10:29 | |
| Wat is er dan precies met je oog? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 10:38 | |
| M'n linkeroog begint wazig te worden en t lijkt dan zo alsof er tranen fzo inzitten ma da is niet. Kan mss nog van m'n val van Aron zijn, toen ik met m'n hoofd tegen het hek aangevlogen was maar I Dunno..
Ben nu onderweg :c |
|
| |
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 10:43 | |
| @Chi, Ooh beterschap! Hoop dat het goed komt. ^^
Ik kom op school en dan staat iedereen buiten te wachten, want we konden niet naar binnen. Toen we eindelijk binnen waren ligt er overal confetti en lopen alle eindexamenleerlingen met dubbel-fris te gooien. Alle deelscholen(Onze school is verdeeld met bovenbouw en niveau etc.) zijn volgebouwd met allemaal kunstwerken van tafels en stoelen en alle lokalen geblokkeerd zodat we niet naar binnen kunnen. Het stinkt overal ook echt verschrikkelijk. Alle liften zitten vol met ballonen en de trappen zijn helemaal nat. De eindexamenleerlingen hebben zich na een tijdje teruggetrokken in hun deelscholen, maar omg ik zit nu echt in een varkensstal. Ik vond het ergens wel een hele mooie eindexamenstunt. XD Eerste twee lessen uitgevallen en zit nu gewoon mijn tijd uit te zitten. Eerste les heb ik gewoon een lokaal geclaimd met vriendinnen en zijn we een film gaan kijken. Dit is tot nu toe een hele mooie dag. Nou hoe was jullie ochtend? x'D |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 11:13 | |
| omg Dani xD
Mijn ochtend is wel oké tot nu toe, lekker rustig. Ik heb trouwens een heel handig programma gevonden voor pose references voor tekeningen, het heet DesignDoll :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 11:20 | |
| Veel succes en alvast veel beterschap Chi!!
Omg, Dani. Wij mochten niet eens met confetti gooien (wetend dat we het zelf allemaal moesten opruimen) xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 11:46 | |
| Wij mochten geen eindexamen stunt doen omdat het haar daarvoor veel te ver was gegaan T-T |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 12:00 | |
| Ik zal even wat eten en daarna naar de paardjes c: |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 12:22 | |
| Juliaaa Creampje moet topicje met zn oompje |
|
| |
45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 13:33 | |
| Ik zal maar eens een postje plaatsen met mijn geweldige Cinder |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 13:37 | |
| K zit in de les, maar ik wil eigenlijk gewoon aan een photomanip gaan beginnen nu ik mn tablet bij me heb -sigh- |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 apr 2016 - 13:38 | |
| Heyhoi c: m'n vakantie zit er bijna op noo :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |