Newleaf kills [AK]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Newleaf kills [AK]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crookedpaw
Member
Newleaf kills [AK]  DPKsfdL
70

CAT'S PROFILE
Rank:
Crookedpaw
BerichtOnderwerp: Newleaf kills [AK]    Newleaf kills [AK]  Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 10:50

Bonjour! :3

Alvast bedankt voor het aanklikken van dit topic, want ik ga een grote Newleafschoonmaak houden wat betreft mijn accounts. Ik merk nu duidelijk aan mijzelf dat ik het niet langer meer lukt/leuk vind om zoveel accounts actief te krijgen plus ik het ook druk heb en graag opnieuw wil starten. De accounts die ik hier onder heb staan heb ik vroeger in bepaalde buien aangemaakt, toen ik nog als een kleine noobspeler aankwam :'3

Daarom deze topic, de accounts staan hier omdat ik ze dood zal laten gaan maar er ze mogen natuurlijk ook overgenomen worden. :3

Het blijven wel mijn dierbaarste accounts omdat de meeste vooral zijn gemaakt toen ik hier pas net kwam, dus het zou fijn om een soort motivatie neer te zetten waarom/en hoe je de account wilt vermoorden <3 *snik*

Tigersnow//43 Moons//Rogue
Mijn allereerste account, hij heeft een partner Blackswirl en een nestje die inactief geraakt is. Hij is een zachtaardige kater en is heel trouw aan zijn vrienden en familie. Hij zoekt daarom bijna nooit zonder reden ruzie ect, alleen als zijn familie word bedreigd veranderd hij in een beest. :'3
(Hier twijfel ik nog over!)

GrizzlyFace//22 Moons//Rogue
Jup, met de hoofdletter F. Ik weet niet waarom maar ik het blijkbaar een obsessie met hoofdletters?? Nou ja, hij een gewelddadige bloeddorstige kater die alles verslind op zijn pad. Hij was als kleine kit aangevallen en daarom is zijn linkerkant van zijn gezicht verminkt. Hij heeft een partner Cloverblossom en een nestje die ook inactief is geraakt, bij zijn familie is hij een zacht gekookt eitje maar daarbuiten is het een tijger die zijn prooi verslint.
Mag overgenomen/vermoord worden

Flush//Rogue//5 Moons(?)
Flush de kitten van Rina en Springtrap, en het nichtje van Ravi. Het was eerst de bedoeling dat Flush werd meegenomen naar Thunderclan samen met haar vader Springtrap. Hier is nooit wat van gekomen, en iedereen is inactief dus mag van mij apart vermoord/overgenomen worden.

Wolfpaw//9 Moons//Windclan
Wolfpaw, de broertje van Tigerpaw, Plumpaw en nog een paar x3  
Jammer genoeg ook inactief geraakt en blijkbaar 0,0 inspiratie voor hem. Mag overgenomen/vermoord worden
(Let op, waarschijnlijk word hij al vermoord door Vexus. Maar staat nog niet vast!)

Autumn.//(?) Moons//Rogue
Kitten van Blackswirl en Togersnow, helemaal niks mee gedaan. Mag van mij vermoord worden.

Abyss//18 Moons//Bloodclan
Een jonge lapjespoes die vroeger ergens bij de zeekust heeft gewoond met haar eigen groep katten, ze is dus echt een leider en een vechtersbaas. Haar staart is is gebroken geweest en een grote litteken over haar oog. Like a pirate :'3 ze was naar Bloodclan gegaan omdat ze haar groep had verloren en dus haar familie; Thorn, Wolverine en Tornado opzocht.
(Hier twijfel ik nog over! Ook liever overnemen inplaats vermoorden..)

Dit was het nog voor nu :3!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Newleaf kills [AK]  Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf kills [AK]    Newleaf kills [AK]  Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 14:12

Hell wil wel een einde maken aan Grizzly, here's why:
Grizzly is de enige kat die echt kans maakt om door Hell vermoord te worden omdat Hell geen clangenoten of kittens aanvalt. Ook is Hell geen kat die zonder reden anderen aanvalt dus Tigersnow zal waarschijnlijk eerder een gesprekje en daarna weer verder met ieders eigen leven worden. Als Grizzly om welke reden dan ook Hell aan kan vallen zal Hell er wel een einde aan kunnen maken. Als hij aangevallen word vecht hij natuurlijk terug, hij is een goede maar ook slimme vechter. Hell zelf heeft zich de laatste tijd behoorlijk rustig gehouden en een herinnering voor anderen en hem zelf zou wel op zijn plaats zijn nu. Natuurlijk gaat Hell er ook niet zonder problemen vanaf komen, als Grizzly hem een flinke wond op zijn schouder zou kunnen geven zou dat ook weer voor wat nieuws zorgen om met Hell te rpg'en. En nu stop ik maar want dit word straks nog langer dan mijn posts X"D
Ashfoot
Member
Queen M
50
Actief
"Friendship means understanding, not agreement. It means forgiveness, not forgetting. It means the memories last, even if contact is lost"

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashfoot
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf kills [AK]    Newleaf kills [AK]  Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 14:40

Ik vind het prima! :3 ik zou zo snel mogelijk de topic aanmaken voor je zodat we kunnen beginnen!
Thanks
Zira
Deceased
Newleaf kills [AK]  Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf kills [AK]    Newleaf kills [AK]  Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 14:47

Zira kan ook wel iemand vermoorden als je wilt. Het liefste Flush of Autumn, omdat ze op het moment aan het opknappen is van groenhoest en dus nog niet top fit is. Ze zou hen trouwens niet zonder reden vermoorden, dus er moet wel gebeuren waarom ze hen aanvalt ^^
Smokepaw,
Member
Freedje
180
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf kills [AK]    Newleaf kills [AK]  Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 14:49

#Lolo: Zou ik Autumn mogen doen? Ik had Marlie al via PM gecontacteerd, maar dat kun jij natuurlijk niet weten. Als Marlie het goed vindt krijg jij Flush voor jouw rekening (en als jij dat goed vindt?) Very Happy
Zira
Deceased
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf kills [AK]    Newleaf kills [AK]  Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 14:50

Oh ik vind het prima hoor! Mij maakt het niets uit ^^.
Ashfoot
Member
Queen M
50
Actief
"Friendship means understanding, not agreement. It means forgiveness, not forgetting. It means the memories last, even if contact is lost"

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashfoot
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf kills [AK]    Newleaf kills [AK]  Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 14:53

Freedje, Prima! :3

Lolo, Ik denk inderdaad dat Flush wel een goeie kandidaat is, ze heeft af en toe een grote mond omdat ze denkt dat ze echt wat is voor haar leeftijd. Ze kan dus denken dat Zira op haar terratorium is en dat ze dan haar aanvalt of een grote mond geeft(?) Maar omdat Zira niemand om zijn reden snel aanvalt, dat ze dam duwt en zo op het ijs terecht komt? (want er staat daar een riviertje of iets) maar het is Newleaf dus zakt ze door het ijs en verdrinkt? :'3
Smokepaw,
Member
Freedje
180
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf kills [AK]    Newleaf kills [AK]  Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 14:55

#Marlie: Maak jij het topic of doe ik dat? Ik ben wel vrij druk nu xD
Ashfoot
Member
Queen M
50
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashfoot
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf kills [AK]    Newleaf kills [AK]  Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 15:03

Smokepaw, schreef:
#Marlie: Maak jij het topic of doe ik dat? Ik ben wel vrij druk nu xD

Ik moet vandaag echt nog veel doen xD dus het liefst jij
Zira
Deceased
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf kills [AK]    Newleaf kills [AK]  Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 16:02

@Marlie: Kan! Maar Zira kan d'r ook gewoon aanvallen hoor, als Flush een grote mond geeft dan is dat al rede genoeg ^^
Ashfoot
Member
Queen M
50
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashfoot
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf kills [AK]    Newleaf kills [AK]  Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 16:02

Zira schreef:
@Marlie: Kan! Maar Zira kan d'r ook gewoon aanvallen hoor, als Flush een grote mond geeft dan is dat al rede genoeg ^^

Mij maakt het niet uit :'3
Zira
Deceased
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf kills [AK]    Newleaf kills [AK]  Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 16:53

Ashfoot schreef:
Zira schreef:

Doen we dat wel, da's iets logischer c:
Wie maakt het topic aan?
Lethal
Member

Newleaf kills [AK]  Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf kills [AK]    Newleaf kills [AK]  Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 17:03

Zira schreef:
Ashfoot schreef:
Zira schreef:

Doen we dat wel, da's iets logischer c:
Wie maakt het topic aan?

Jij? :3
Zira
Deceased
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf kills [AK]    Newleaf kills [AK]  Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 20:54

Claw
Deceased
Newleaf kills [AK]  Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf kills [AK]    Newleaf kills [AK]  Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 21:04

Claw kan ook altijd eentje vermoorden als diegene hem irriteert XD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Newleaf kills [AK]    Newleaf kills [AK]  Icon_minitime

Newleaf kills [AK]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: