[AG] Ophelia

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[AG] Ophelia

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Quietstep
Member
[AG] Ophelia XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: [AG] Ophelia   [AG] Ophelia Icon_minitimema 21 maa 2016 - 23:27

Hello,

aangezien ik gestopt ben met Warrior Cats, heeft Lolo mij gevraagd of ik Ophelia weg wilde geven, zodat ze alsnog actief kan worden, dus vandaar dat ze op de accountmarkt staat nu. Hier wat informatie over het account:

[AG] Ophelia 2myu90k
Ophelia – Elite – 6 moons
Ophelia is een zwart-witte kattin met blauwgroene ogen. Ze is de dochter van Zira en Jinx, als zou je dit van haar karakter niet af kunnen leiden. Haar siblings zijn Muta, Nyra en Pyre, maar echt een goede relatie heeft ze hier niet mee. Alleen met Muta kan ze overweg. Ook haar relatie met haar moeder is niet bepaald goed, sinds Ophelia zelf een hekel heeft aan Zira omdat haar moeder haar duidelijk laat merken haar nooit gewild te hebben. Ophelia leeft in haar eigen wereldje, dat totaal niet bij het Bloodclan-ideaal past. Ze wil niemand pijn doen en ze wil zich ook totaal niet met de Clans bemoeien, tot ergernis van haar mentor Hellhound.

Voor meer informatie kun je bij haar aanmelding kijken; Hierzo!

Ik zoek gewoon iemand die haar actief wil houden, en Lolo zal natuurlijk meebeslissen over naar wie ze gaat. Het liefst zou ik haar wel weer terug willen, mocht ik ooit weer actief worden op Warrior Cats, aangezien haar naam en karakter mij toch wel dierbaar zijn.

- Demi
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
[AG] Ophelia Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Ophelia   [AG] Ophelia Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 10:56

Is hier nog interesse naar?
Rainflare
Member
[AG] Ophelia 15rfggi
Selena
69
Actief
So tell my, where shall I go?

CAT'S PROFILE
Rainflare
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Ophelia   [AG] Ophelia Icon_minitimezo 10 apr 2016 - 10:40

Hey,
ik heb zou Ophelia nog wel over willen nemen.
Heb nog geen BloodClan kat wat we wel heel leuk lijkt. Ophelia's karakter vind ik me ook wel in.
Kan haar waarschijnlijk echt wel actief houden. Als je haar ooit weer terug wil kunnen we dat best overleggen, geen probleem.
Zit nog niet heel lang hier op warriorcats, dus weet niet of ik haar daarom nog wel mag overnemen en als Lolo dat ook goed vind. Doe al wel langer aan RPG. Als je wilt weten wat met post zijn kun je kijken bij dit account Rainflare, Promisedpaw en Wolfkit'.

Zou het erg leuk vinden als ik haar mag overnemen.
Beartooth
Member
[AG] Ophelia Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Ophelia   [AG] Ophelia Icon_minitimezo 10 apr 2016 - 17:05

Ik wil haar ook wel overnemen of delen Very Happy
Je mag haar zeker terug hebben als je weer actief word Dems, cause it have to cause I love Quiet (a)
Als ik een voorbeeldpost moet typen vraag gerust Smile

Met Ophelia zelf ga ik het waarschijnlijk op het gemakje doen tot ik haar karakter helemaal te pakken heb. Ik zal het karakter zo weinig mogelijk veranderen c:
Ophelia
Member
[AG] Ophelia Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Ophelia   [AG] Ophelia Icon_minitimeza 16 apr 2016 - 17:34

Hee, ik heb besloten om Ophelia aan Bearpaw/Beertje te geven c: Alsnog bedankt voor de interesse!
Ik zal je het wachtwoord even sturen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Ophelia   [AG] Ophelia Icon_minitime

[AG] Ophelia
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: