Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: [AG] Ophelia ma 21 maa 2016 - 23:27 | |
| Hello, aangezien ik gestopt ben met Warrior Cats, heeft Lolo mij gevraagd of ik Ophelia weg wilde geven, zodat ze alsnog actief kan worden, dus vandaar dat ze op de accountmarkt staat nu. Hier wat informatie over het account: | Ophelia – Elite – 6 moons Ophelia is een zwart-witte kattin met blauwgroene ogen. Ze is de dochter van Zira en Jinx, als zou je dit van haar karakter niet af kunnen leiden. Haar siblings zijn Muta, Nyra en Pyre, maar echt een goede relatie heeft ze hier niet mee. Alleen met Muta kan ze overweg. Ook haar relatie met haar moeder is niet bepaald goed, sinds Ophelia zelf een hekel heeft aan Zira omdat haar moeder haar duidelijk laat merken haar nooit gewild te hebben. Ophelia leeft in haar eigen wereldje, dat totaal niet bij het Bloodclan-ideaal past. Ze wil niemand pijn doen en ze wil zich ook totaal niet met de Clans bemoeien, tot ergernis van haar mentor Hellhound.
|
Voor meer informatie kun je bij haar aanmelding kijken; Hierzo!Ik zoek gewoon iemand die haar actief wil houden, en Lolo zal natuurlijk meebeslissen over naar wie ze gaat. Het liefst zou ik haar wel weer terug willen, mocht ik ooit weer actief worden op Warrior Cats, aangezien haar naam en karakter mij toch wel dierbaar zijn. - Demi |
|
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Ophelia vr 25 maa 2016 - 10:56 | |
| Is hier nog interesse naar? |
|
Selena 69 Actief So tell my, where shall I go?
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Ophelia zo 10 apr 2016 - 10:40 | |
| Hey, ik heb zou Ophelia nog wel over willen nemen. Heb nog geen BloodClan kat wat we wel heel leuk lijkt. Ophelia's karakter vind ik me ook wel in. Kan haar waarschijnlijk echt wel actief houden. Als je haar ooit weer terug wil kunnen we dat best overleggen, geen probleem. Zit nog niet heel lang hier op warriorcats, dus weet niet of ik haar daarom nog wel mag overnemen en als Lolo dat ook goed vind. Doe al wel langer aan RPG. Als je wilt weten wat met post zijn kun je kijken bij dit account Rainflare, Promisedpaw en Wolfkit'.
Zou het erg leuk vinden als ik haar mag overnemen. |
|
Beertje 485 Actief The kindest men
know no love
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Ophelia zo 10 apr 2016 - 17:05 | |
| Ik wil haar ook wel overnemen of delen Je mag haar zeker terug hebben als je weer actief word Dems, cause it have to cause I love Quiet (a) Als ik een voorbeeldpost moet typen vraag gerust Met Ophelia zelf ga ik het waarschijnlijk op het gemakje doen tot ik haar karakter helemaal te pakken heb. Ik zal het karakter zo weinig mogelijk veranderen c: |
|
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Ophelia za 16 apr 2016 - 17:34 | |
| Hee, ik heb besloten om Ophelia aan Bearpaw/Beertje te geven c: Alsnog bedankt voor de interesse! Ik zal je het wachtwoord even sturen. |
|
| Onderwerp: Re: [AG] Ophelia | |
| |
|