We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hallo daar lieverds! Ik ben benieuwd wie van jullie er aankomend weekend allemaal op DCC zullen zijn! Ik ben er het hele weekend met twee verschillende cosplays! Een dag als Toriel van Undertale en een dag als Triss Merigold van the Witcher! c:
Yu
Member
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
Onderwerp: Re: Dutch Comic Con do 24 maa 2016 - 8:59
Er is een Undertale meet op zaterdag! Rond 3 uur gingen ze volgens mij verzamelen rond de ingang. Dus ik denk dat je nog wel een hoop Undertale gaat zien!
Yu
Member
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself