Hallo iedereen,
Ik ben nog steeds het guidebook aan het doorlezen en alle verschillende fora onderdelen.
Ondertussen heb ik wat vragen en wilde ze toch alvast stellen. Aangezien ik een idee in mijn hoofd heb over Caine, maar niet weet of die uitvoerbaar is.
Ik wil Caine uiteindelijk graag bij de bloodclan hebben. Daarbij had ik bedacht dat het wellicht leuk was om hem daar als moederloze kitten te laten joinen. Een die onder de 6 moons is.
Is dat meteen mogelijk of moet er een soort verhaal omheen gemaakt worden om het mogelijk te maken, of is dat mijn eigen invulling?
Ik weet namelijk niet goed of de bloodclan zomaar vreemde kittens tot zich neemt, en al helemaal niet of een kitten uberhaupt in staat is om daar in leven te blijven op zo'n jonge leeftijd.
Ik had het idee misschien met een andere speler te overleggen om Caine tot de bloodclan te nemen, of een oogje in het zeil wil houden.
Het is nog maar een grove schets van wat ik in gedachten heb, omdat ik de mogelijkheden ook nog niet echt door heb. Wel heb ik al gevonden dat er topics zijn om eigen verhaallijnen aan te bieden, of familie voor de kat te zoeken en over hoe het aanmelden bij clans zelf in hun werk gaat.
En nog een andere vraag is, bepalen de spelers zelf wanneer hun katten verouderen, of is daar echt een regel aan gebonden hoe snel je kat mag of kan verouderen?
Hopelijk is mijn vraag een beetje duidelijk, mijn excuses als dat niet het geval is ^^ Het moest even vlug vlug!
ps: Wellicht volgen er nog meer vragen, maar dit is het voor nu ~