|
|
Zoé c: 220 Actief Remember me ♡
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 20:15 | |
| - Zealspark schreef:
- Fruity schreef:
- Ik krijg maar niet genoeg van al die Japanse liedjes, gatver cx
Ga kpop luisteren, das nog beter ;D
wijst heel subtiel naar EXO kpop hè *denkt na en zoekt 't op* Edit; nou, niet echt mijn stijl c: meer kawaii metal (; |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 20:30 | |
| Voor mensen die van bluesy indierock houden > Band of Skulls Daarbij vind ik het ook super chille huiswerk muziek c: |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 20:46 | |
| Ga weg verkoudheid, niemand geeft om jou.
--
Alles goed hier met iedereen? ;3 |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 20:50 | |
| @Freedje; gember eten schijnt te helpen tegen verkoudheid, mij helpt het iig wel vaak c: & Met mij gaat het wel goed, mj? |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 20:53 | |
| - Dazzlestrike schreef:
- @Freedje; gember eten schijnt te helpen tegen verkoudheid, mij helpt het iig wel vaak c:
& Met mij gaat het wel goed, mj? Het is nu zo meer snotteren en zo'n pijnlijk gevoel onderaan de neus hebben. En soms hier en daar wat hoesten c: Ik denk dat het tegen z'n einde loopt tho c: Maar op de verkoudheid na gaat het wel goed. Lekker veel aan het posten, hè, haha :3 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 21:09 | |
| ik ben een beetje moe, snelle stemmingswisselingen zijn vermoeiend =w= |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 21:21 | |
| - Shark schreef:
- Dazzlestrike schreef:
- @Freedje; gember eten schijnt te helpen tegen verkoudheid, mij helpt het iig wel vaak c:
& Met mij gaat het wel goed, mj? Het is nu zo meer snotteren en zo'n pijnlijk gevoel onderaan de neus hebben. En soms hier en daar wat hoesten c: Ik denk dat het tegen z'n einde loopt tho c: Maar op de verkoudheid na gaat het wel goed. Lekker veel aan het posten, hè, haha :3 Haha, chill c: Ja ik ben druk bezig met wiskunde leren, alle theorie doornemen :') |
|
| |
93 Actief Sarcasm is my ONLY defence!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 21:24 | |
| Is er iemand die een setje wilt maken voor hellfire?
|
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 21:28 | |
- Shark schreef:
- Dazzlestrike schreef:
& Met mij gaat het wel goed, mj? Het is nu zo meer snotteren en zo'n pijnlijk gevoel onderaan de neus hebben. En soms hier en daar wat hoesten c: Ik denk dat het tegen z'n einde loopt tho c: Maar op de verkoudheid na gaat het wel goed. Lekker veel aan het posten, hè, haha :3 Haha, chill c: Ja ik ben druk bezig met wiskunde leren, alle theorie doornemen :') Wiskunde... HAAT AAN DAT VAK XD -- Even allemaal klikken op deze link ^^ |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 21:28 | |
| Ik zou eigg nog eens moeten posten met Little :3 @Nath, Succes! Ik heb wiskunde als eerste examen gehad. Maar ik heb al gehoor dat ik er goed doorben, dus das al een opluchting (A) |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 21:31 | |
| OMG KPOP IS GEWELDIG IK BEN ER AL LIKE TWEE JAAR VERSLAAFD AAN EN EXO IS LIFE *schreeuwende laura loopt weg*
Koda word sneller 9 weken pleasssseeeee T^T ik hou niet van wachten (is nu bijna 3 weken) |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 21:36 | |
| - Littlestream schreef:
- Ik zou eigg nog eens moeten posten met Little :3
@Nath, Succes! Ik heb wiskunde als eerste examen gehad. Maar ik heb al gehoor dat ik er goed doorben, dus das al een opluchting (A) Niks moet ;P En thanks, ik ga m'n best doen! En dat is altijd fijn om te horen, dat je goed door bent c: Ik hoop dat t in mijn geval te zelfde is. Foxdung is mijn slechtste vak ;w; @Freedje; Ergens vind ik t wel leuk, maar ben dr slecht in :/ |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 21:44 | |
- Littlestream schreef:
- Ik zou eigg nog eens moeten posten met Little :3
@Nath, Succes! Ik heb wiskunde als eerste examen gehad. Maar ik heb al gehoor dat ik er goed doorben, dus das al een opluchting (A) Niks moet ;P En thanks, ik ga m'n best doen! En dat is altijd fijn om te horen, dat je goed door bent c: Ik hoop dat t in mijn geval te zelfde is. Foxdung is mijn slechtste vak ;w;
@Freedje; Ergens vind ik t wel leuk, maar ben dr slecht in :/ Ik vond alleen de stelling van Pythagoras leuk omdat ik daar goed in was xD |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 21:51 | |
| Stelling van ptyhodinges was juist mijn slechtste hoofdstuk ooit xD Ik heb vaak voor dagelijks werk 88 of 90, voor examens of in de 70 of tachtig :')
ik schep niet op hoor mensen want voor LO ben ik bv zwaar gebuisd (A)
@Laura, EXO<3 |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 21:56 | |
| - Littlestream schreef:
- Stelling van ptyhodinges was juist mijn slechtste hoofdstuk ooit xD
Ik heb vaak voor dagelijks werk 88 of 90, voor examens of in de 70 of tachtig :')
ik schep niet op hoor mensen want voor LO ben ik bv zwaar gebuisd (A)
@Laura, EXO<3 Ik heb dat voor toetsen en altijd ook een goed rapport ^^ Soms mag het eens mee zitten c: |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 maa 2016 - 22:40 | |
| Vakantie is great
Als je niet heel de dag stuff doet en dan verslagen en helemaal moe thuis komt xD
Hallo iedereen~ c: |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 7:23 | |
| |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 7:29 | |
| *staat in deuropening om naar school te gaan *Checkt voor de zekerheid rooster* Eerste 2 uur vrij *draait zich om en kruipt weer in bed*
---
Goedemorgen x3! |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 7:55 | |
| |
|
| |
330 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 maa 2016 - 8:27 | |
| Dan zit je thuis met een kat die z'n staart tussen de deur heeft gezeten 0-0 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|