|
|
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 18:42 | |
| Omg we waren zonet een pony los aan het longeren in de longeercirkel en die pony kruipt gewoon onder de poort door ohmygod |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 18:45 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 18:47 | |
| Clever ja wij stonden daar zo van what just happened :') |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 18:51 | |
| Cosplay plannen voor Elfia zijn gewijzigd, nu nog hopen dat die vriendin die met mij meegaat haar Sans cosplay af heeft binnen iets meer dan een maand en dat ik een blauw shirt met roze strepen kan vinden xD |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 19:26 | |
| - Zealspark schreef:
- Clever ja wij stonden daar zo van what just happened :')
Je hebt de pony toch nog kunnen vangen? Of was hij nooit echt los geweest door het longeertouw? c: |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 19:46 | |
| - Fisheye schreef:
- Cosplay plannen voor Elfia zijn gewijzigd, nu nog hopen dat die vriendin die met mij meegaat haar Sans cosplay af heeft binnen iets meer dan een maand en dat ik een blauw shirt met roze strepen kan vinden xD
Omg, ga jij op de zondag? Dan wil ik met jullie op de foto !!! |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 20:00 | |
| - Fairfaith schreef:
- Fisheye schreef:
- Cosplay plannen voor Elfia zijn gewijzigd, nu nog hopen dat die vriendin die met mij meegaat haar Sans cosplay af heeft binnen iets meer dan een maand en dat ik een blauw shirt met roze strepen kan vinden xD
Omg, ga jij op de zondag? Dan wil ik met jullie op de foto !!! helaas, we lopen elkaar mis :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 20:16 | |
| - Lizardpaw' schreef:
- Zealspark schreef:
- Clever ja wij stonden daar zo van what just happened :')
Je hebt de pony toch nog kunnen vangen? Of was hij nooit echt los geweest door het longeertouw? c: Geen longeertouw, we lieten haar gewoon even lopen in de longeercirkel. En ja ze liep gelukkig gwn naar de stallen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 21:37 | |
| |
|
| |
Lyan 113 Actief I'll tell you something that you may want to hear
but I'll lie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 21:39 | |
| Heel fma doet pijn aan mijn hartje. |
|
| |
48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 21:41 | |
| Ik merk dat veel roleplayers op deze site ook de 'gesproken' tekst van de voorgaande kat in hun nieuwe post verwerken. Is dit gewenst op dit forum? Aangezien ik daar niet bekent mee ben en het me ongelofelijk lastig lijkt. Of is ieder vrij in zijn eigen stijl te antwoorden zo lang het maar een goede post is? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 21:43 | |
| Je bent helemaal vrij om in je eigen stijl te posten. Wat jij het lekkerste vind werken. Als het maar begrijpelijk is voor de ander |
|
| |
48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 21:45 | |
| Thank youuu~ *is opgelucht* |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 21:46 | |
| Haha np ^^ T is een RPG dus iedereen schrijft gewoon hoe ie wil. Zolang het leesbaar is maakt het mij niet uit in welke vorm je schrijft of wat je precies met de gesproken tekst doet etc. Elke schrijver heeft immers ook zijn eigen stijl. |
|
| |
Bo//B//Botje 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 22:12 | |
| Maar je mag niet zeggen dat de andere poes/kater verbaasd kijkt zonder dat hij of zij dit heeft aangegeven in de post daarvoor, right? Of heb ik het verkeerd begrepen? |
|
| |
48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 22:15 | |
| Dat klopt Kronos ^^
(Random: Dat moment dat je de perfecte afbeelding vindt voor wanneer je kat volwassen is... maar dat je het nog lang niet kan gebruiken T-T )
|
|
| |
San 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 22:15 | |
| ik verveel me ;/ ga straks maar naar bed xD |
|
| |
Bo//B//Botje 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 22:16 | |
| - Caine schreef:
- Dat klopt Kronos ^^
(Random: Dat moment dat je de perfecte afbeelding vindt voor wanneer je kat volwassen is... maar dat je het nog lang niet kan gebruiken T-T )
*Zucht* I know the feeling.. |
|
| |
48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 22:19 | |
| - Kronos schreef:
- Caine schreef:
- Dat klopt Kronos ^^
*Zucht* I know the feeling.. En dan heb ik ook nog het ras maincoon gekozen die doorgroeit tot 4 jaar, dat zou... ongelofelijk veel moons zijn haha |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 maa 2016 - 22:20 | |
| En toen ging ik het weekend in met keelpijn, dikke vermoeidheid en griepsverschijnselen ;_; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|