[Gz] The time is ticking away

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kronos
Member
[Gz] The time is ticking away DPKsfdL
Bo//B//Botje
64
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kronos
BerichtOnderwerp: [Gz] The time is ticking away   [Gz] The time is ticking away Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 20:09

Hii^^

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik heb een nieuw account en ik zou het leuk vinden om wat familie voor hem te hebben.

[Moeder]
[Vader]
[vrienden]
Sniper

[Anders]

Familie
De bedoeling is denk ik wel duidelijk, ik zoek familie voor de kater. Het mogen neefjes en nichtjes zijn, siblings van alles. Het mogen bestaande maar ook nieuwe accounts zijn. Alles is goed.

Eventjes in het kort;
Ik zoek van alles kwa familie + let ik niet op uiterlijk

Vrienden + eventuele Vijanden

Het zou natuurlijk ook leuk zijn als hij vrienden en vijanden heeft. De leeftijd en clan maken niet uit.

xx

Laatst aangepast door Kronos op za 12 maa 2016 - 22:58; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sniper
Member
[Gz] The time is ticking away BOiRJGl
someone
150
Actief
All the gun fights
And the lime lights
And the holy sick divine nights

CAT'S PROFILE
Rank:
Sniper
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] The time is ticking away   [Gz] The time is ticking away Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 20:13

Ik heb Sniper wel als vriendin
Kronos
Member
Bo//B//Botje
64
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kronos
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] The time is ticking away   [Gz] The time is ticking away Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 20:14

Gezellig ^^
Sniper
Member
someone
150
Actief
All the gun fights
And the lime lights

CAT'S PROFILE
Rank:
Sniper
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] The time is ticking away   [Gz] The time is ticking away Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 20:15

Als je wilt kunnen we wel een topic
Kronos
Member
Bo//B//Botje
64
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kronos
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] The time is ticking away   [Gz] The time is ticking away Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 20:16

Is goedd, wie maakt?
Sniper
Member
someone
150
Actief
All the gun fights
And the lime lights

CAT'S PROFILE
Rank:
Sniper
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] The time is ticking away   [Gz] The time is ticking away Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 20:17

Jij?
Kronos
Member
Bo//B//Botje
64
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kronos
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] The time is ticking away   [Gz] The time is ticking away Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 20:19

Ik heb op een ander account nog wel een paar topics die ik moet maken, als jij m zou kunnenmskrn zou dat fijn zijn maar ik kan ook Wink
Sniper
Member
someone
150
Actief
All the gun fights
And the lime lights

CAT'S PROFILE
Rank:
Sniper
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] The time is ticking away   [Gz] The time is ticking away Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 20:21

Ik maak hem wel, maar het komt wel wat laat
Caine
Member
48
Actief

CAT'S PROFILE
Caine
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] The time is ticking away   [Gz] The time is ticking away Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 22:25

Ik zit te twijfelen tussen vriend of vijand, aangezien ik niet weet hoe ze tegenover elkaar zullen staan nadat Caine Kronos heeft verklikt.
Maar wellicht dat ze op latere leeftijd toch een soort band kunnen ontwikkelen. Misschien een haat/liefde vriendschap. Dat ze elkaar het ene moment niet uit kunnen staan en het volgende moment weer maatjes lijken te zijn. Klinkt dat redelijk? c:
Kronos
Member
Bo//B//Botje
64
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kronos
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] The time is ticking away   [Gz] The time is ticking away Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 22:29

Ik heb geen idee misschien dat Kronos eerst (bijna) niemand meer vertrouwd maar langzaam aan, stapje voor stapje Caine gaat vertrouwen?
Caine
Member
48
Actief

CAT'S PROFILE
Caine
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] The time is ticking away   [Gz] The time is ticking away Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 22:33

Dat klinkt prettig, en dan denk ik dat die twee dan op zich prima met elkaar op zouden kunnen schieten. In ieder geval hou ik Caine open voor de vriendschap!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Gz] The time is ticking away   [Gz] The time is ticking away Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: