We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [Gz] The time is ticking away za 12 maa 2016 - 20:09
Hii^^
Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik heb een nieuw account en ik zou het leuk vinden om wat familie voor hem te hebben.
[Moeder] [Vader] [vrienden] Sniper
[Anders]
Familie De bedoeling is denk ik wel duidelijk, ik zoek familie voor de kater. Het mogen neefjes en nichtjes zijn, siblings van alles. Het mogen bestaande maar ook nieuwe accounts zijn. Alles is goed.
Eventjes in het kort; Ik zoek van alles kwa familie + let ik niet op uiterlijk
Vrienden + eventuele Vijanden
Het zou natuurlijk ook leuk zijn als hij vrienden en vijanden heeft. De leeftijd en clan maken niet uit.
xx
Laatst aangepast door Kronos op za 12 maa 2016 - 22:58; in totaal 2 keer bewerkt
Sniper
Member
someone 150 Actief All the gun fights
And the lime lights
And the holy sick divine nights
Onderwerp: Re: [Gz] The time is ticking away za 19 maa 2016 - 22:25
Ik zit te twijfelen tussen vriend of vijand, aangezien ik niet weet hoe ze tegenover elkaar zullen staan nadat Caine Kronos heeft verklikt. Maar wellicht dat ze op latere leeftijd toch een soort band kunnen ontwikkelen. Misschien een haat/liefde vriendschap. Dat ze elkaar het ene moment niet uit kunnen staan en het volgende moment weer maatjes lijken te zijn. Klinkt dat redelijk? c:
Onderwerp: Re: [Gz] The time is ticking away za 19 maa 2016 - 22:33
Dat klinkt prettig, en dan denk ik dat die twee dan op zich prima met elkaar op zouden kunnen schieten. In ieder geval hou ik Caine open voor de vriendschap!