hide and seek in the snow



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 hide and seek in the snow

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Mistmoon
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
41
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistmoon
BerichtOnderwerp: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimedo 10 maa 2016 - 19:31

De zon scheen door de bomen in de tallpines en er lag overal sneeuw dat schitterde in de zon maar je kon nog goed kijken.
Mistmoon was weer eens met moonstorm gaan wandelen. Ze had eigenlijk wel zin om iets leuks te doen met dit mooie weer.
Ze zei tegen moonstorm: "Zullen we verstoppertje doen? Mij kun je toch nooit vinden in deze sneeuw."
Haar vacht kon je bijna niet zien door de sneeuw maar de strepen die op haar vachten zaten kon je nog wel zien.
Bij moonstorm zou het wat moeilijker worden om zich te verstoppen of hij moest zich in of bij een boom verstoppen.



eerst moonstorm dan open

Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimevr 11 maa 2016 - 19:00

Het was een koude, maar zonnige dag. De zon scheen door de bomen en er lag overal sneeuw. Hij lag in de warriors-den toen Mistmoon naar hem toe kwam om te vragen of hij mee verstoppertje mee kwam doen. "graag, ik heb al best lang niets actiefs gedaan sinds de bloodclan onze clan overnam." Ze liepen naar de Tallpines toe en voordat ze begonnen begreep Moonstorm ineens waarom Mistmoon verstoppertje wou spellen, Ze was onzichtbaar in de sneeuw.

hide and seek in the snow 2415do8
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistmoon
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
41
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistmoon
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimema 14 maa 2016 - 16:02

"Graag, ik heb al best lang niets actiefs gedaan sinds de bloodclan onze clan overnam." antwoorde hij maar toen kwam hij er pas achter waarom Mistmoon dat wou doen haar vacht kleurde namelijk heel goed bij de sneeuw je zag haar bijna niet.
Ze had er erg veel zin om verstoppertje te spelen dus zwiepte ze vrolijk rond met haar staart.
Eenmaal aan gekomen bij een boom wat een goed plekje is om te beginnen vroeg ze:"Zal ik maar beginnen met tellen moonstorm? Tot hoeveel moet ik eigenlijk tellen? Dat is namelijk wel handig om te weten als je begint."




Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimema 14 maa 2016 - 17:05

Mistmoon vroeg aan Moonstorm hoe lang ze moet tellen. "tel maar tot veertig" antwoordde Moonstorm. In zijn hoofd had hij al een plan bedacht om het wat eerlijker te maken, als Mistmoon zo begon met tellen en haar ogen dichtdeed zou hij zich in de sneeuw rollen en zo zou zijn vacht wit zijn. Nu maar afwachten tot ze begint met aftellen dacht hij.

hide and seek in the snow 21cdpvt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistmoon
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
41
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistmoon
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimema 14 maa 2016 - 17:51

"Tel maar tot veertig" zei moonstorm. "Oké" antwoordde Mistmoon en ze begon met tellen:
"Een, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven, acht, negen, tien........ negenendertig, veertig als je nog niet weg bent dan zie ik je." En ze begon met het zoeken van moonstorm. Eerst keek ze eens goed om haar heen ze ging niet haar neus gebruiken want dat zou niet eerlijk zijn. Ze keek achter een paar bomen en sneeuwhopen maar ze kon hem niet vinden. Ze dacht: "nou deze keer heeft hij zich wel goed verstopt ondanks zijn bruine vacht. Waarschijnlijk heeft hij in de sneeuw gerold om zijn vacht wat witter te maken." Ze was ook nog in de bomen geklommen om te kijken of ze hem zag maar dat had geen nut want alles was wit van de sneeuw.




hide and seek in the snow 8uS82hide and seek in the snow 8uS82hide and seek in the snow OeTrk
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimema 14 maa 2016 - 20:23

Moonstorm lag onder de sneeuw met alleen twee kijkgaatjes. Hij zag Mistmoon langslopen en hoorde haar die zuchten, hij vond dat het lang genoeg had geduurd.
Moonstorm kwam vanuit de sneeuw tevoorschijn en besprong Mistmoon.
Samen rollen ze door de sneeuw tot ze op elkaar bleven uit hijgen.
Moonstorm lag best fijn tegen Mistmoon aan en besloot te blijven liggen tot zij er iets van zou zeggen.

hide and seek in the snow 21cdpvt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistmoon
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
41
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistmoon
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimema 14 maa 2016 - 20:54

Toen Mistmoon zuchtte werd ze opeens besprongen door moonstorm en ze rolde door de sneeuw heen tot ze stil stonden en aan het hijgen waren. Mistmoon ging naast moonstorm liggen ze lag best wel fijn naast hem.
Ze lagen daar nog samen een tijdje tot ze niet meer zo moe waren vroeg ze: Wil jij hem nu zijn? Of denk je dat je me niet zult gaan vinden." Ze plaagde hem een beetje want ze was bijna niet te zien.
Mistmoon dacht: " Hmm zou hij me gaan vinden als ik me de hele tijd in zijn buurt ben?"
Ze wachtte op het antwoord van de bruine kater die naast haar lag.



Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimema 14 maa 2016 - 21:29

Mistmoon vroeg aan Moonstorm of ze weer verstoppertje konden doen en dat hij dan de zoeker zou zijn.
"Dat is goed, Ik zal wel tot veertig tellen en dan komen zoeken." antwoordde Moonstorm.
Hij hoopte dat hij Mistmoon zou kunnen vinden, maar hij gunde haar best deze overwinning. Moonstorm begon met tellen...

(sorry voor de korte post, ik zal de volgende post zo lang mogelijk proberen te doen)
hide and seek in the snow 21cdpvt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistmoon
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
41
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistmoon
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimedi 15 maa 2016 - 14:30

"Dat is goed, Ik zal wel tot veertig tellen en dan komen zoeken." zei moonstorm toen ze hem vroeg of hij nu de zoeker wou zijn. En toen hij begon met tellen ging ze meteen een plekje zoeken war ze zich goed kon verstoppen en moonstorm haar niet zag. Uiteindelijk vond ze er een die goed verborgen was en ze bleef daar zitten wachten tot dat moonstorm haar vond. Ze hoorde nog net hoe hij bezig was met tellen.




(die van mij is ook kort dus maakt niet uit.)

Adopt one today! Adopt one today! Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimedi 15 maa 2016 - 16:57

"38, 39, 40, Als je nu nog niet weg bent zie ik je." Riep Moonstorm. Toen hij zijn ogen opendeed zag hij haar niet, maar dit had hij wel verwacht want ze had een witte vacht. Wat raar was was dat hij haar aanwezigheid wel voelde en dit betekende dat ze dichtbij was. Na bijna overal te hebben gekeken begon hij de moed op te geven, maar hij besloot nog om in een boom te klimmen om van een hoger perspectief alles te bekijken. Hij klom in de boom.

hide and seek in the snow 2zpqozp
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistmoon
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
41
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistmoon
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimema 28 maa 2016 - 11:20

"38, 39, 40, Als je nu nog niet weg bent zie ik je." riep moonstorm hij was net klaar met tellen.
Mistmoon had zich best vlakbij hem verstopt, maar moonstorm zag haar niet. Ze bleef muisstil zitten en sloop af en toe achter moonstorm aan. Na een tijd je zoeken gaf hij de moed op en ging in een boom zitten.
Mistmoon bleef heel stil zitten verscholen achter een sneeuwhoop zodat moonstorm haar niet zag. Ze vond het een beetje zielig voor hem dus ze bewoog 1 centimeter naar rechts toe hopend dat hij haar gezien had en naar beneden kwam om eens goed te kijken wat er bewoog.


sorry voor het lange wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimema 28 maa 2016 - 17:09

Moonstorm zat hoog in de boom om zich heen te kijken.
Opeens verschoof er iets, een klein beetje maar toch.
Moonstorm besloot uit de boom te klimmen en te gaan kijken naar wat er bewoog.
Toen hij bijna beneden was schoot er een vogel de boom uit.
Moonstorm, die dit niet verwachte, schrok en viel het laatste stuk uit de boom.
Hij lande in de sneeuw naast het hoopje dat net bewoog.
"Ik zou maar goed op je hoede zijn vogel, want volgende keer als ik je tegenkom eet ik je op, clanregels of niet." riep Moonstorm.
En nu het hoopje onderzoeken dacht Moonstorm.


Terug naar boven Ga naar beneden
Mistmoon
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
41
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistmoon
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 17:23

Moonstorm riep toen hij uit de boom naar de vogel"Ik zou maar goed op je hoede zijn vogel, want volgende keer als ik je tegenkom eet ik je op, clanregels of niet." Hij was een beetje boos op de vogel moonstorm was naast haar beland.
Hij was nu heel dichtbij de plak sneeuw waar ze lag. Kennelijk had hij bedacht om rond de sneeuwhoop te gaan lopen waar zij zat hij had haar waarschijnlijk zien bewegen. Mistmoon bleef hij stil zitten en zo zacht en rustig mogelijk adem te halen en te bewegen gelukkig was het niet heel erg koud, maar de hele tijd in dezelfde houding zitten is ook weer niet zo fijn aan je spieren hopelijk ging hij niet op haar zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 21:03

Moonstorm keek rond het sneeuwhoopje en zag niemand, "raar is het toch, het ene moment zie ik iets bewegen en het andere moment niet meer."zei hij.
Hij liep nog een rondje en keek of er voetsporen waren, maar die waren er niet want het ging gewoon door met sneeuwen.
Moonstorm besloot uit te rusten en plofte op de sneeuwhoop neer.
Plotseling voelde hij iets bewegen onder zich.

hide and seek in the snow 13yni3d
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistmoon
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
41
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistmoon
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimedo 31 maa 2016 - 19:51

"Raar is het toch, het ene moment zie ik iets bewegen en het andere moment niet meer."zei moonstorm terwijl hij op Mistmoon ging liggen. Ze lachte in zichzelf maar stopte er mee toen hij iets ging doen.
Hij ging echt op haar liggen hij liet zich als een lompe zak aardappels op haar vallen. Ze vond het een goed moment om bovenop hem te springen, maar eerst moest ze nog onder hem uit komen en dat ging niet zonder rustig te bewegen.
Ze was bijna onder hem weg toen ze plotseling boven op hem sprong en "Boe!!!!!"schreeuwde. Hij was vast verrast en verbaasd toen ze schreeuwend boven op hem sprong.
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimevr 1 apr 2016 - 14:11

Toen Mistmoon onder hem vandaan rolde en boven op hem sprong kon hij maar een ding bedenken.
Hij was boven op haar gaan zitten.
Moonstorm kreeg het een beetje warm en schaamde zich, maar veel tijd om zich te schamen had hij niet.
Met een handige techniek gooide hij haar van zijn schouders af en sprong bovenop haar.
Hij lande boven op haar en duwde haar naar beneden.

hide and seek in the snow Ouy628
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistmoon
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
41
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistmoon
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimezo 3 apr 2016 - 15:49

Toen ze op sprong was hij geschrokken. Dat verdiende hij wel dus probeerde ze boven op hem te gaan zitten.
Had ze hem net te pakken gooide hij haar er weer af en duwde haar naar beneden en ging hij alweer op haar zitten.
Dat is ook niet eerlijk om telkens op iemand te gaan zitten. dacht Mistmoon.
Ze gooide moonstorm weer van haar af en sprong op hem en gooide hem in de sneeuwhoop waar zij onder lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimema 4 apr 2016 - 21:39

Terwijl hij op haar lag werd hij van haar af gegooid.
Recht de koude sneeuwhoop in.
Moonstorm lande volop in de sneeuw en zakte naar beneden.
Moonstorm zag helemaal niets meer en hoorde alleen Mistmoon nog wat na hijgen.
Hij had het wel heel koud en opeens, moest hij niesen en nog eens "hatsjoe"

hide and seek in the snow B5ft08
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistmoon
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
41
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistmoon
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimedi 5 apr 2016 - 16:11

Mistmoon hijgde nog even na toen ze moonstorm van haar af had gegooid opeens hoorde ze"Hatsjoe." moonstorm moest niezen waarschijnlijk had hij kougevat door de sneeuw en koude buitenlucht.
Ze had het zelf ook koud maar niet heel erg vaak had Mistmoon het niet zo snel koud.
Ze zag moonstorm niet meer dus ging ze graven in de sneeuwhoop waar hij net was in gezakt en hem uit had horen niezen.
"Leef je nog? Onder die sneeuwhoop." Mistmoon haalde hem onder de sneeuwhoop vandaan hij was helemaal koud en rilde. Ze probeerde hem warm te maken door tegen hem aan te kruipen. "Niet ziek worden hé." zei ze tegen moonstorm hopend dat hij niet ziek werdt.
Terug naar boven Ga naar beneden
moonstorm
Member
hide and seek in the snow DPKsfdL
Sven
132
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
moonstorm
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitimewo 6 apr 2016 - 18:01

Moonstorm voelde dat Mistmoon hem uit de sneeuwhoop trok.
"hatsjoe" deed hij nog een keer.
Moonstorm vreesde hierbij het ergste, hij was verkouden.
Mistmoon kroop tegen hem aan om hem warm te houden.
Wat bleek te werken, want hij kreeg het opeens heel warm.
Wat misschien niet alleen door de vacht kwam.

hide and seek in the snow 311knj4
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: hide and seek in the snow   hide and seek in the snow Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hide and seek in the snow
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Tallpines-
Ga naar: