|
|
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 10:23 | |
| LOLAAAAA HALLOOOOO |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 10:35 | |
| |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 10:47 | |
| Hey guyss Vandaag blijft een in bed lig en vergeet de wereld dag x3 |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 10:51 | |
| Why Mims? Het is zulk lekker weer |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 11:34 | |
| Mweh ik ben ziek aan t worden denk k |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 11:37 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 12:12 | |
| Ik mag van mijn moeder een nieuwe game kopen, heeft iemand hier toevallig nog aanraders? Het liefst games die offline gespeeld kunnen worden op een computer of Wii U en liever geen horror. |
|
| |
San 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 12:28 | |
| iemand een topic met ever? wil haar actief krijgen x3 |
|
| |
Bunny 63 Actief "And you will miss sunrise, if you close your eyes, and that will break my heart in two"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 13:10 | |
| - Fisheye schreef:
- Ik mag van mijn moeder een nieuwe game kopen, heeft iemand hier toevallig nog aanraders?
Het liefst games die offline gespeeld kunnen worden op een computer of Wii U en liever geen horror. Parkitect is een spel dat ik net gekocht heb. Het is momenteel nog in pre-alpha maar perfect speelbaar. Als je Rollercoaster tycoon kent, weet je ook ongeveer hoe deze is - het is een beetje zoals de eerste maar dan met veel betere graphics. Hier is de website: http://themeparkitect.com/#aboutEr zijn ook al mods voor, die vind je hier: https://parkitectnexus.com/Volgens mij kost het spel nu 15 euro, maar dat word duurder als ze in Beta gaan. -- Hii allemaal! Iemand topicje met Turtle? |
|
| |
Patatje Joppie:) 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 13:18 | |
| Iemand die mij motivatie kan geven om is eindelijk aan mijn huiswerk te beginnen? |
|
| |
Bunny 63 Actief "And you will miss sunrise, if you close your eyes, and that will break my heart in two"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 13:20 | |
| - Ramona schreef:
- Iemand die mij motivatie kan geven om is eindelijk aan mijn huiswerk te beginnen?
begin aan je huiswerk als je morgen niet wil gaan uitleggen waarom het niet gedaan is, zou ik zo zeggen ;3 |
|
| |
Camilla ^^ 462 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 13:22 | |
| - Ramona schreef:
- Iemand die mij motivatie kan geven om is eindelijk aan mijn huiswerk te beginnen?
Ik helaas niet, ik heb hetzelfde. Mijn boek ligt open voor me op mijn bureau maar ik heb er nog geen een keer naar gekeken... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 13:37 | |
| Thx voor de motivatie xD
----
Hmm, Ramona een crush geven of niet? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 13:39 | |
| - Ramona schreef:
- Thx voor de motivatie xD
----
Hmm, Ramona een crush geven of niet? crushes zijn altijd tof ;3 zorgen voor lekker veel drama, zeker als ze niet van dezelfde clan komen enzo :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 14:06 | |
| - Turtlekit schreef:
- Ramona schreef:
----
Hmm, Ramona een crush geven of niet? crushes zijn altijd tof ;3 zorgen voor lekker veel drama, zeker als ze niet van dezelfde clan komen enzo :') Yeah I know, maar wie :c |
|
| |
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 14:11 | |
| - Ramona schreef:
- Turtlekit schreef:
- Ramona schreef:
----
Hmm, Ramona een crush geven of niet? crushes zijn altijd tof ;3 zorgen voor lekker veel drama, zeker als ze niet van dezelfde clan komen enzo :') Yeah I know, maar wie :c als het niet wederzijds moet zijn kun je in principe altijd een random kat kiezen :') hoewel het misschien wel handig is om dan eventjes te vragen aan de speler, weet niet zeker of iedereen random crushes even leuk vind (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 14:16 | |
| - Neverland schreef:
- Ramona schreef:
- Turtlekit schreef:
- Ramona schreef:
----
Hmm, Ramona een crush geven of niet? crushes zijn altijd tof ;3 zorgen voor lekker veel drama, zeker als ze niet van dezelfde clan komen enzo :') Yeah I know, maar wie :c als het niet wederzijds moet zijn kun je in principe altijd een random kat kiezen :') hoewel het misschien wel handig is om dan eventjes te vragen aan de speler, weet niet zeker of iedereen random crushes even leuk vind (a) Ja dat snap ik ook, alleen ik weet niet of ik Ramona een crush wil gaan geven |
|
| |
San 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 14:17 | |
| - Ramona schreef:
- Neverland schreef:
- Ramona schreef:
- Turtlekit schreef:
- Ramona schreef:
----
Hmm, Ramona een crush geven of niet? crushes zijn altijd tof ;3 zorgen voor lekker veel drama, zeker als ze niet van dezelfde clan komen enzo :') Yeah I know, maar wie :c als het niet wederzijds moet zijn kun je in principe altijd een random kat kiezen :') hoewel het misschien wel handig is om dan eventjes te vragen aan de speler, weet niet zeker of iedereen random crushes even leuk vind (a) Ja dat snap ik ook, alleen ik weet niet of ik Ramona een crush wil gaan geven het is wel leuk ;3 al moet je dat natuurlijk zelf weten ~ |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 14:18 | |
| Mijn biologie opdracht is af!!!!
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 maa 2016 - 14:19 | |
| - Everkit' schreef:
- Ramona schreef:
- Neverland schreef:
- Ramona schreef:
- Turtlekit schreef:
- Ramona schreef:
----
Hmm, Ramona een crush geven of niet? crushes zijn altijd tof ;3 zorgen voor lekker veel drama, zeker als ze niet van dezelfde clan komen enzo :') Yeah I know, maar wie :c als het niet wederzijds moet zijn kun je in principe altijd een random kat kiezen :') hoewel het misschien wel handig is om dan eventjes te vragen aan de speler, weet niet zeker of iedereen random crushes even leuk vind (a) Ja dat snap ik ook, alleen ik weet niet of ik Ramona een crush wil gaan geven het is wel leuk ;3 al moet je dat natuurlijk zelf weten ~ Ramona is meer een type die niet zo graag verliefd wordt en als ze een crush krijg is het toch hetzelfde liedje :'D Soooooooooo rather no ^^" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|