Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
| |
| Onderwerp: Mammie? za 5 maa 2016 - 9:31 | |
| Ik zoek een moeder voor Amare!! Maar voordat je je aanmeldt moet je wel even nadenken over het volgende en daar dan ook mee instemmen. Hier een stukje karaktertopic:
History: Amare's moeder is een Kittypet en haar vader is een Rogue. Toen ze heel klein was - nog geen 2 manen oud - schonk haar moeder Amare aan haar vader en voedde hij haar op. Toen Amare 13 manen was werd haar vader gedood in een gevecht met clankatten in een territoriumstrijd. Sindsdien leeft de jonge poes alleen en nog vol in de rouw om de dood van haar vader, met wie ze een hele hechte band had. Ze heeft een ongelofelijke haat ontwikkeld aan clankatten en is hierdoor erg wantrouwend tegenover andere katten. Van de ooit zo vrolijke en hyperactieve poes is nu vrij weinig meer over.
Ik kan altijd nog wat aan haar history veranderen, zoals de afkomst van haar moeder, maar het liefst zou ik het zo houden.
Het komst er dus op neer dat Amare haar moeder, broers en zussen nooit heeft gekend. Haar vader wil ik het liefst NPC houden. Ik zou ook het liefst hebben dat de speler van de moeder aardig kan schrijven en redelijk lange posts kan maken. Zo houden we topicjes het leukst!
Heb je interesse in de rol van moeder? Ik zou zeggen post iets in dit topic ^^
|
|