|
|
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! zo 17 jul 2011 - 13:02 | |
| WOW :3 Wat ontzettend mooi! Ik schrok wel xD Meteen heel anders. Maar het ziet er zo ontzettend epic uit :3 Prachtig gedaan, Maaike! |
|
| |
BlubberblubMcblub 384
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! zo 17 jul 2011 - 13:04 | |
| Wooooww ik schrok wel even toen ik terug kwam op de sitexD maar het ziet er echt mooi uit!! |
|
| |
37
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! zo 17 jul 2011 - 16:13 | |
| Ik schrok me een hoedje. Ik stond ervan te kijken. Ik heb er even nog geen mening over. Ik moet er echt nog even aan wennen. Niet dat ik hem niet mooi vindt, oh nee, maar ik moet echt even wennen..
Wel ben ik totaal verlieft op de banner. «3 |
|
| |
177
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! zo 17 jul 2011 - 17:03 | |
| Ik heb had gezien gisteravond [ïk was nogal laat op xD] en toen heb ik gewacht op de nieuwe lay-out =3
Hij is echt Super! |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! zo 17 jul 2011 - 17:37 | |
| Prachtig <'3 Ik heb het al gezegd, maar doe het nog een keer, thanks Maaike ^_^ |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! zo 17 jul 2011 - 20:58 | |
| Ik werd wel een beetje overdondert toen ik dit ineens zagXD, maar ik denk dat ik er gewoon aan moet gaan wennen, maar ondanks dat vind ik het echt hartstikke mooi^^ |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! zo 17 jul 2011 - 21:00 | |
| Ik ben er eigenllijk al best aan gewend XD |
|
| |
125
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! zo 17 jul 2011 - 22:09 | |
| |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! za 23 jul 2011 - 21:06 | |
| Wow, ik kom hier even terug van vakantie en zie dat nieuwe forum! Het is echt mooi geworden! Alleen nog even wennen.. Maar toch, jullie deden echt mooi dingen! |
|
| |
143
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! zo 24 jul 2011 - 0:55 | |
| Ik vind 'm echt supermooi gedaan! Zeker nu ik een tijdje dood geweest ben en er net terug opnieuw opkom ;D |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! ma 1 aug 2011 - 15:56 | |
| het is erg mooi maar....de plaatjes doen het bij mij helemaal niet en dat staat heel lelijk, ik heb van alles geprobeert maar het helpt niet.. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! ma 1 aug 2011 - 17:12 | |
| Dat is jammer, Blacksoul. |
|
| |
383
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! di 2 aug 2011 - 2:51 | |
| Ahh.. N'ja, admins kunnen dat niet verhelpen. Warschijnlijk een foutje in je computer want ik kan ze wel zien.. Ik ben er al helemaal aan gewend, hij is zo mooi, met zulke mooie kleuren etc. Great job WC! Eerst dacht ik echt wattahjo?! What's happ'ning?! Maar nu.. Perfect! De banner, dat plaatje in het Portaal, Who's online, achtergrond, icons.. Helemaal verlieft! Thanks Maaike, die nu op vakantie is x3 |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! wo 3 aug 2011 - 2:56 | |
| jeey ik weet nog dat de nacht voor ik op vakantie ging ik nog ff op wc zou en er stond dat jullie niet open waren aangezien de nieuwe layout werd gemaakt D: Had daarna nog anderhalf uur gewacht ofzo xD. Dus denk dat ik een van de eerste was die m zag O.o. Hij is wel leuk |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! wo 3 aug 2011 - 19:36 | |
| Ik vind 'm fantastisch, alleen nog steeds wel wennen ja xD |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! wo 3 aug 2011 - 19:39 | |
| probleem met de plaatjes is opgelost.. Wat zijn vaders toch handig als het om dingen te instaleren gaat. |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! wo 3 aug 2011 - 22:22 | |
| Ik vind hem echt heeeeel erg mooi! Maar het is soms irritant dat de lay een beetje verkeerd uitslaat, zoals meestal dit: (je ziet de streep wel, net onder het menu) of dit kan ook gebeuren, heb ik ook al vaak gezien op een andere pc: Srry als ik irritant klink ofzo, wil jullie gewoon helpen he, begryp me ajb niet verkeerd.. ;p |
|
| |
Anna/Duckface 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! za 6 aug 2011 - 20:25 | |
| ik vind het heel erg mooi geworden ^^ hopelijk komen ook meer katten |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! di 9 aug 2011 - 19:40 | |
| Dank jullie wel allemaal. «3
En Poisonrose: vervelend dat ie bij jouw zo raar doet af en toe. Gebruik je toevallig Google chrome of Firefox? Anders zal ik je dat wel adviseren, op die werken html-codes namelijk het beste. Internet wil namelijk niet altijd meewerken.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: NIEUWE WARRIOR CATS! | |
| |
|
| |
|