Connecties voor Willowpaw

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Willowpaw''
Member
Connecties voor Willowpaw DPKsfdL
Jara
4
Actief

CAT'S PROFILE
Willowpaw''
BerichtOnderwerp: Connecties voor Willowpaw   Connecties voor Willowpaw Icon_minitimedo 25 feb 2016 - 19:51

Heyy, ik ben met Willowpaw net in Windclan geaccepteerd, maar nu zoek ik nog vrienden, en een mentor voor haar XD dus ik zal even opnoemen wat ik nog zoek:

Mentor:
-

Vrienden:
-
-
-
-
-

Beste vriend(in):
-

Vijanden, of katten die ze niet mag en omgekeerd:
-
-
-

Crush:
-

En ik sta natuurlijk open voor suggesties als je een andere relatie in gedachten had xD

Katten van elke Clan, of rang zijn welkom (Rogues en Kittypets natuurlijk ook)

Verder zal ik nog even wat over Willow uitleggen:

Ze heeft haar familie verloren aan Groenhoest, dus daar is ze nog vaak verdrietig over. Ook is ze heel verlegen, maar ontdooit snel. Ze raakt snel bevriend met katten van haar eigen Clan, maar bij anderen is ze best lang achterdochtig, hoe aardig ze ook zijn. Ze zal het niet snel laten merken als ze pijn heeft, en is heel loyaal tegenover haar Clan en vrienden. Ik heb verder haar persoonlijkheid nog niet helemaal uitgevonden, maar ik zal het bijwerken zodra ze nog wat verder ontwikkeld is xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Connecties voor Willowpaw Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Connecties voor Willowpaw   Connecties voor Willowpaw Icon_minitimevr 26 feb 2016 - 15:55

Voor een mentor meld je je best aan in het Ceremonietopic van Windclan, dan zal Everstar je in de eerstvolgende ceremonie een mentor geven c:
Hier is het ceremonie topic (klik)
Joystick
Member
18
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
BerichtOnderwerp: Re: Connecties voor Willowpaw   Connecties voor Willowpaw Icon_minitimeza 27 feb 2016 - 9:55

Joy wilt altijd nog wel een vriendinnetje erbij c: Joystick is erg optimistisch en vrolijk (joy... duh *~*) maar ook een beetje roekeloos en denkt niet veel na voordat ze iets doet :3
Bronzemask
StarClan
Connecties voor Willowpaw 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Connecties voor Willowpaw   Connecties voor Willowpaw Icon_minitimeza 27 feb 2016 - 10:34

Vrienden met Bronze?
Autumnstorm
Member
een mens XD
31
Actief
Autumnstorm was als kitten de kleinste van een nestje in de RivierClan. Ze werd geplaagd, en besloot dus respect te verdienen door prooi te vangen. Ze dwaalde enkel af tot het WindClan territory en kwam Frostfaith tegen. Zij vertelde dat in de WindClan de katten niet beledigd worden, en allemaal gelijk zijn. Autumnstorm vond dit prachtig, en knikte meteen enthousiast "ja" toen Frostfaith vroeg of ze zich bij de WindClan wilde voegen. In overleg met Everstar mocht ze dus blijven, en ze had nooit meer wat van de RivierClan gehoord.

Daarom kan ze nu nog steeds geweldig zwemmen, en is groter dan de meeste WindClan katten.

CAT'S PROFILE
Rank:
Autumnstorm
BerichtOnderwerp: Re: Connecties voor Willowpaw   Connecties voor Willowpaw Icon_minitimezo 28 feb 2016 - 16:58

Ik wil wel een vriendin erbij! Laughing
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Connecties voor Willowpaw   Connecties voor Willowpaw Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: