|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2011 - 20:34 | |
| Dat is ook een punt om weer snel beter te worden. :3 Zo wordt ze vast snel beter. |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2011 - 21:24 | |
| Haha dat is het fijne aan één hond :3. Hij moet altijd uit x'D. I love doggies <3. |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jul 2011 - 22:00 | |
| Naja.. dan hebben wij geluk met onze hond die geen VOET buiten de deur zet als het regent xD Lol, scooter houdt niet van water |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2011 - 8:01 | |
| - Honeyfeather schreef:
- Naja.. dan hebben wij geluk met onze hond die geen VOET buiten de deur zet als het regent xD Lol, scooter houdt niet van water
haha bofkont :3 Mijn hond houdt van water Ennuuh...Nice name ^^ Scooter |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2011 - 10:50 | |
| HELP!!! fuzzy ging net op m'n toetsenbord zitten!
|
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2011 - 10:52 | |
| Haha fuzzy is toch je katje hea ?? :3. Kittens zijn cute ! De mijne ligt nu achter me ..Te slapen xD |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2011 - 10:53 | |
| ja, Fuzzy is mijn 3 manen oude kitten. Hij ziet er ongeveer zo uit als Sunpaw, maar hij is veel ondeuender... HIJ SCHERPT ZIJN NAGELS AAN MIJN BENEN!!! |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2011 - 10:57 | |
| Haha, Dan moet je foei zeggen sun ^^ Duw hem/haar gwn weg, Anders zal ze dat later {{Als ze groot is}} ook doen :3. Omg..Bluestars breezepaw lijkt veel op m'n gestorven kater Reno D:. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2011 - 10:59 | |
| hahaha! ik zet net de lazy song op, via youtube, en Fuzzy, hij zat achter de laptop, schrok zich te pletter oh, en ik heb voor een topic nog een windclan krijger nodig ^^ |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2011 - 12:42 | |
| - Spoiler:
En toen had ik opeens zin om een slechte roedel te starten x'D. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2011 - 13:36 | |
| Lol, Raintail, waar is die dan voor? :3
En yayz, ik ben net begonnen met FeralHeart xD Zitten er nog meer mensen hier op? |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2011 - 13:40 | |
| Raintail als ie voor WS is je hebt geen schijn van kans >< Echt? I really liked tha picture. Het was precies zoals ik Breezie had voorgesteld |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2011 - 14:01 | |
| Neej ^^ Dat begrijp ik blue, Ik zit niet eens op WS omdat ik er niet tussen kom >,< Ennuuh..Het is voor een site die ik aan 't maken ben Gwn even uittesten Want als je op deze link kijkt: http://alphawolf.gotop100.com/index1.htmlEn dan op een van de wolven dingen klikt, zie je iets wat wij eigenlijk nog niet echt gedaan hebben xD En ik wil dat es uitproberen |
|
| |
201
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2011 - 14:11 | |
| Ik heb dus helemaal niets met Harrypotter he. Het spreekt mij dus gewoon echt niet aan. En dan al die histirische fans hahah.. :3 |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2011 - 15:05 | |
| *im scared * Ik hoor de hele tijd gesis in mijn tuin Net een slang!!! Ik heb mijn katten enz. naar binnen gehaald, omdat ik bang ben dat er een slang in m'n tuin zit. Okal is het vrij onlogisch, Ik heb planten in mijn tuin staan die goed voor de beschutting van zo'n beest zorgen En aangezien er één giftige slang bestaat neem ik het risico niet D:. Omg..I'm scared xD |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2011 - 15:10 | |
| Iewl, eng! xD
En mijn moeder heeft vanmiddag een iPad2 gekocht!! Omg! Hij is zo vet xD |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2011 - 15:14 | |
| Ik dus zo een doos richting die struiken gooien, waar het sissen vandaan kwam, In de hoop dat die slang tevoorschijn kwam Ik stond toch dicht bij de deur dus, als die slang op me af zou komen, Ik afwachten of er iets gebeurd, Komt m'n vader thuis {{Eigenlijk veel te vroeg}} Dus is me kapot schrikken en naar binnenspringen, Denkend dat het die slang was |
|
| |
62
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2011 - 15:43 | |
| zondag 2 weken naar frankrijk T_T geen internet, geen Warrior Cats D: ik ga dit niet overleven T_T |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2011 - 15:55 | |
| *oowwh * IK heb echt een vet idee Maar ik werk het eerst uit voordat ik het op alle Fora's ga zetten. Naja, Wie wilt er graag een roedel leiden? Bijna iedereen of niet :3, Naja, Iedereen wilt wel een leider zijn! Dat kan straks :3, Bij iets wat al bestaat in het engels, maar nog niet in het nederlands {{i think}}. |
|
| |
TRALALA...Ach, wat zal zijn, zal zijn? 114
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jul 2011 - 15:57 | |
| Het lijkt me wel leuk, maar zit nu al op 3 fora tegelijkertijd.. Moet nog veel posten.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|